بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵ ]

زیرنویسش درست نیست درست شده اش رو کی می زارین ؟




سلام من هر کاری میکنم نمیتونم دانلود کنم ، میشه بگید که دقیقا باید چیکار کنم ؟
عااالی...
شووووووووووگاااااا..جای شوگا لاولی خیلی خالیه..گرچه توی خیلی جاها اروم و کم حرفه(البته بعضی جاها نه همه جا)مخصوصا مصاحبه هاشون..ولی بازم جاش خالیه و خیییییلی نبودش حس میشه...هق هق😢😢😢😢😢😢😢😢
:') 
راستی ادمین جون سلام خوبی نمیدونم یادت رفته یا نه فقط میخوام یادت بندازم اجرای AMA پسرارو نذاشتی گفتم شاید نمیدونی یا یادت رفته بخاطر همین گفتم بگم بهت اگه هم این نیست که هیچی♥️😀راستی بابت سایت عالیتون هم تچکر😎😍
سلام
یادمون نرفته ⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩
معرفی می کنم
من فن نامزد های گرمی هستم
⁦( ´◡‿ゝ◡`)⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.