بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

وای که مردم از خنده😂😂😂
وه ؟😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
NEON
خب تین کامنت نئونه دستش خورد خصوصی فرستاد من اینجا میذارمش 😁😁

NEON در مطلب 6 دقیقه
***** **** ************
من هی منتظر اون حرکات هوبی سر بپسه و اینا بودم ک نبود ...
جیمینم چنان لباسشو توی شلوارش کرده بودن ...
اولشم ک چندتا اجرا رفتن تا بعداز اذان که مراسم شروع بشه...
حتی مایک دراپ اون ریمیکس اصلیه نبود ...
جین ی ذره هم آبپاشی نکرد ...
خیلی چیزا خب نبود ... اون حرکات شوبوتی هم سر آنپانمن اجرا نشد 😂😂 به شدت منتظرش بودم
سر دیونیسوس سر پارت رپ سولو شوگا صدای میکروفون واقعا خراب بود؟!
فقط کل عربی شیش‌ساله‌ی من ب فنا رفت ‌.‌..
أفضل ... جُمیل 😂😂😂😂
فقط جمال 😂😂😂😂😂
از فردا لقب دیگه‌ی جیهوپ، جماله 😂😂
ولی واقعا پر انرژی بودن!! مخصوصا شوگا و تهیونگ 😂😂😂
فقط جیمین چرا تعادل نداشت؟! یه لحظه چنان کیوت میشد ک من جیغ میزدم یه لحظه چنان جذابیتی از خودش نشون میداد که غش میکردم !!
سر اجرای تی تی یو و ایپیفانی به شدت گریه کردم ...
هی منتظر سرسره بودم ...
به جیمین بگید پارت سولو‌ی آخرش توی آیدل قرار نیست ما رو به دیدار حق ببره ... فقط قرار بود یه پارت کوچیک باشه😭😭😭😭😭😭
و اون قسمت آخر که نامجون درمورد ماه گفت 😭😭
من سر شب که برگشتم خونه گفتم ماه امشب چه خوشگله ... حتی خواستمم عکس بگیرم اما زیاد کیفیتش خوب نمیشد ...
وقتی درموردش حرف زد بازم گریه کردم ...
ولی انگار تعطیلات و استراحت خدا رو شکر بهشون ساخته😍😍😍
جیسوگ من دارم جرر میخورم از خنده اومدی جواب بده جیگر 😂😂




جیسوگ:
وااااااااااااای دقیقاااااااااا
بلیز جیمین تو شلوارش بوددد
اصا مگه داریم مگه میشهههههه
لباسای توریشون چی شدددد؟؟؟؟
واقعا من مونده بودم سرش
آب پاشییی نکردن هیچچچ ، کمتر هم بالا پایین میپریدنن
هوپیم امال یاد گرفته بود 😂😂😂👏👏👏
دیونوسو نرسیدم ینی یه لحظه قطع شد و اخرشو دیدم -___-
راستش من دیدم هی دوربین رو ماه میرفت ، ولی گوش ندادم ببینم چی.میگه 😂 فقط نیگا میکردم 
ببین من اجرای جیمین رو سر سرندیپیتی از دست دادم 
آیا اونجا هم شکمش معلوم نشد ؟؟؟
خیلی برام سواله
واسه همین یه مسئله میخوام دوباره این کنسرتو دان کنم 


دنا کجایی که ببینی جمال به واقعیت پیوست😂😂



سیم: #جمال_ایز_ریل 😂😂😂✌️✌️
آه
:(
لتلسسانبسعخملی3798تیبتنبغتن
مررررررررررسی جیسووووگ شییییییی هق هق هق !!
خواهش میکنم از طرف جیسوگی
عرر عررر 😓😓
نفسم بالا نومویاد😥🤒🤕
😨😨😨😨
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
یا حضرت ته ته*~*
^^
عرررررررررررررر
نو ای ام ویستاااااااااا بیبییییی
میدونی نیم ساعت دیگه باس برم باشگاخول مزنم
خخخخ
وای عشقمممم وای وای وای تالبیسیببلللببییسسسبلاتن
😂💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.