بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

مطمئنی چون چند بار با فاصله زمانی دان کردم میگه رمز میخوادش🥺😭
اری رمز نداره ک
سلام.ببخشید من عکسو دانلود کردم ولی رمز میخواد رمزش چیه؟
سلام
 رمز نمیخواد ک لاو
بیشتر از 600 بار هم دانلود شده پس مشکلی نداره ^^
اقاااا البومم اومد 😭کی میزاریدش؟!!
پلیز ویت
Jiminmyloveforever
سلام .فقط می خواستم بگم لیست ترک ها توموزیک ایتونز اپل منتشرشده.
سلام
خواستم بپرسم البومش قراره کی بیاد بیرون؟
سلام
15 ام 
یع سوالی کی قراره البومش بیاد ؟😅
من ک مردمممممممممممممممممم😍😍😍😍😭😭💜💜💜
😂😂😂
نه ببخشید دان شد 😍😍😍😍😍

مرررسی 😍😍😍❤❤❤❤
خداروشکر

😍😍
من مردم
😵😵😵😵😵
اخ اون عکس های سیاه سفید جذااابشون🔥🔥
اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ورژن ژاپنی MOTS 7 عم اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقاااا صب کن. من هنو کل آلبومو گوش ندادم:\
عجلع دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آهاااااا سیما شی الان یادم افتاد بهت بگم. واقعن جانگ‌کوک میخاد میکستیپ بدع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امرو تو اینترنت خوندم:)
اگع قرارع بدع، جیمینو تهیونگو جین‌عم باید دست بع کار شن😂😂:)
قبل از کامنت پستشو نگاه کن ببین چیه اصا😂😂😂😂 با اجازت این عکسه نه آلبوم 😂-____- خدایا از دست تو 😂
بالاخرههههههه اومددددددد
یسییییی🎉🎆
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.