بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۵ ]

خسته نباشید
میگم اپیزود3 کیفیت 1080 نداره؟
یادم رفت آپلود کنم 😱
با قسمت چهار میزارمش
بگین که فقط من نیستم که از یقه پس باز نامجون پوستشو دید میزنم
😂😂 من ک نگا نککردمممم
خیلی ممنون از زحماتت
کوتاه کننده ی لینک ریزی خیلی خوبه
میشه همش با همین بذاری؟
جواب به کساییکه میگن بی تی اس چه ربطی دارع به این برنامه
درواقع بی تی اس دارع کاراکترای این بازیو بروز میکنه،ینی مخلوط با یه نسخه ای از بی تی اسه(،براساس این دو قسمتیکه اومده)
⁩ی سوال این یه بازی قدیمیه ک بازسازیش کردن بعد... بی تی اس چه ربطی ب این بازی دارن ینی براش چیکار میکنن تبلیغ میکنن؟؟!
اون برنامه ای که جین رفته بود خونه آرمی ها و شام درست کرده بود و طفلک جونگکوک سر بی شام زمین گذاشته بود .
10+ Let's eat dinner together BTS (Jungkook e Jin) ideas
هیچوقت فکر نمیکردم انقد بخندم با این برنامه😂😂😂جیناااااااااااااااااااااااااااااااااااا این آدم اصا...😂😂
سلام سلام سلام
تولد اوپامون مبارکککککک💃💃
من امروز جشن گرفتممم😀😀
ادمین پست جین دی بزارررر
ای پی 2 زیر نویس نداره؟
⁦⁦ ی سوال این یه بازی قدیمیه ک بازسازیش کردن بعد... بی تی اس چه ربطی ب این بازی دارن ینی براش چیکار میکنن تبلیغ میکنن؟؟! ممنون میشم اگه میدونید بگید
سلام جیسوگی . یه چند روز مشغول درسا بودم نیومدم تو سایت . چقد مطلب گذاشتینننننننن. جمعه همشونو میبینمممم . ( ایموجی لبخند )
راستی میشه یه سوال شخصی بپرسم؟ اگه دوست نداری بگی نگو ناراحت نمیشم . ببخش منو واقعا خیلی کنجکاو بودم دیگه نتونستم خودمو نگه دارم . و بالاخره ....
آیا جونگ کوک لاوری ؟؟؟ ( ایموجی لبخند دوباره)
سلامممم سحر شهه
از الان یه فاتینگگگگگگگگگگگ بزرگگگ بهت میگم


من همششششششونوووووو به شدت دوست دارم ولی عاشق ته ام
سلام یکی از آرمی ها پرسیده بودن اسم اون برنامه که جین رفته خونه ی ار می ها اینه:
Eat with together
من کجا جواب Kiana رو بدم آخه😂 جیسوگ جون من فک کنم میدونم کدوم برنامه رو میگن..lets eat dinner together باید باشه همونی که جین و جانگکوک رفته بودن
اشکال نداره چند مدت دیگه سایت زدیم دیگه میتونید جواب کامنت همو بدید 😂 فعلا ازین روش استفاده میکنیم:




برای Kiana
یه خواهش خیلی مهم ازتون داشتم لطفا یه پست موقت راجبش بزنید
استریمای LGO خیلی وضعش خرابه و اینجوری نمی تونیم آلبومو وارد تاپ تن هات 100 کنیم لطفا خواهشا یه پست موقت بزاریذ بگید حتما از اسپاتی استریم کنن
اگه میتونن اکانت پریموم بخرن اگه نه با همون اکانت رایگان استریم کنن ...
بزا کنکور ک دادم، خودم میام کمکتون ترجمه میکنم تند تند ساب‌هارو بزارید انقد اذیت نشید هی میپرسن🥺💕
Love y'all
ایشالله 
💞💞💞💞
اخخخخخ زیر نویسسسسسس‌ژپپژپیپسمشکشضگچطوژپ عرررررررررر زیرنویسسسسسسسس ژمیویومضحضکوسوطوشمشنش لاووو یوووووووو اخخخه مرگگگ زیر نویسیسسسسسس. ینژمشگشکژوسوسپپشپشپپطپطپپشپش عرررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🚬🚬🚬🚬🚬🔥🔥🔥🔥دیدن زیر نویس‌یه خورده هیجانیم‌کرد😐😂😂😂واااییی شتتتت زیر نویسسسسس‌عررررر ینژپشمشگشججشگشکشکش 😭😭😭😭🚬🚬🚬🚬😍😍😍😍😍😍💘💘💘
این همه ذوق برای یه زیرنویس بی سابقه است 😂😂😂😂
سلام واقعا ممنونم به خاطره همه چی💜
یه سوال یه برنامه بود که جین خونه آرمی رفته بود!اسمش رو میدونید چیه؟ که آرمی گفت عکس جین رو گذاشته رو گوشیش و جین خجالت کشید
سلام کیانا جون 
چرا من با وجود این همه برنامه ای که میبینم هر دفعه یکی از شماها یه سوال میپرسید من بازم احساس میکنم هنوز یه عالمه برنامه است که ندیدم 😭
ندیدم اینو کسی دیده؟
اگه اشتراک بگیریم از شر اپیزو و ... راحت میشیم ؟ میشه توضیح بدید؟
سلام سارا جون
بدون اشتراک هم میشه دانلود کرد نیاز به خرید اشتراک نیست 
بیشتر کسایی که میخوان با سرعت بالا دانلود کنن اشتراک میگیرن
اونی میگم من اشتراک ویژه خریدم . و ویدیو های سایت شما رو دانلود کردم . بعد ۹۰ روز ویدیو ها از حافظه من حذف میشه؟
هلوو دو نقطه 
نه اون برای کساییه که ویدیو آپلود میکنن
ککجنما
چیزی حذف نمیشه
خیلییییی مممنونننن🤩🤩🤩🌺🌺🌺
قسمت های بعد کی میاد؟!
Fighting
خواهش میکنم 😻😻😻
مشخص نیست هنوز 
نوشمک💜 🌈🍭
شاید باوتون نشه همون دیشب دیدم اما فقط اینو فهمیدم قبلا یه بازی میکردن خخخ ^___^

میخان ایده بدن برای یه بازی یا یه بازی درس کنن اینو نفهمیدم #^#
😂😂😂😂 منم بدون زیرنویس فقط به حرفاشون گوش میدادم هروقت میخندیدن منم میخندیدم
ولی من فکر میکردم دارن یه کارتون میسازن ...


باید برم با زیرنویس ببینم 😂
یه برنامه خوشگل و گوگولی مگولی و کیوت و سکشی و خنده دار و هات دیگه... بیگ هیت نه به بنگتن استراحت میده نه به اینترنت ما. اگ میدونست ایران چه وضعیه اینقدر خرج اینترنت نمیذاشت رو دست ما😑 بای
سلام ببخشید من یه سوال درمورد برنامه i_land داشتم.
این برنامه چیه؟
و اینکه بی تی اسم توش بوده امسال؟
سلام 
این برنامه برای کشف استعداد خوانندگی به همراه دنس و ... بوده و در آخر گروه انهیپن (اگه اشتباه نکنم) دبیو کرد 
یس تو یه سری قسمت هاش بوده که تو قسمت پروگرم سایت قرار گرفته 
این برنامهه چیه ادمین جیسوگ؟؟!؟


منظورم اینه که چیکار میکنن توش؟!
داستانش چیه؟!
قسمت اول رو ببین میفهمی ^^
زیرنویس امشب میاد؟
سلام
زیرنویس فارسیش رو کی می ذارین توی سایت ؟
زیرنویس فارسی نداره ؟
سلااام سابش قراره گذاشته بشه؟
سلام عزیزم زیرنویسشو نمیذارید؟
آیا زیر نویس فارسی هم داره؟!!!
من نمیدونم این چیه
یکی من رو از نادانی در بیاره :/
باید ببینی ...
Eng Sub اش رو از کجا میشه گیر اورد؟؟ میشه بگید لطفا؟
از تو یوتیوب
نوشمک💜 🌈🍭
سولام ^___^

این چ برنامه ایه در باره چی هست اصن ؟___؟
سلام
ببینش نوشمک جان
ممنون از تلاشاتون❤❤🤞
خیلی ممنون که اینو میخوای بزارید من خیلی دنبال بودم واقعا ممنون😍😍😍😍😍💜💜💜✨✨✨✨


یک سوال زیر نویس فارسی هم میزارید؟!
همین دیرز اومد چطوری دنبالش بودی 😂



...
زبانم مو در آورد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.