بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

Time International Edition October 22 2018

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۷ مهر ۹۸ ، ۱۶:۳۵
  • ۱۹۳۶

دانلود PDF | 5M

.

.

.

.

اول ک مجله رو باز کردم ، شک کردم که نکنه اشتباهی دانلود کردم

رفتم آنباکسینگشو تو یوت دیدم و فهمیدم خیلی هم درست دان کردم :|

هرکی خریدتش باخت داده ✋

نمیدونم چرا انتظار داشتم تمام ورقاش بی تی اس باشه

دسته بندی :
 Magazine

دیدگاه ها [ ۷ ]

وینوس ویکتوری
سلام🌸💜
چرا برای من دانلود نمیشه
سلام
چک کشد لینک مشکلی ندشات
10 ثانیه صبر کن کد رو وارد کن تا وارد صفحه آپلود بوی بشی بعدم دانلود کند رو بزن
ناودان‌ها شرشر باران بی‌ صبری ست
آسمان بی ‌حوصله، حجمِ هوا ابری ست
کفش‌هایی منتظر در چارچوب در
کوله‌ باری مختصر لبریز بی صبری ست
پشت شیشه می‌تپد پیشانی یک مرد
در تب دردی که مثل زندگی جبری ست
و سرانگشتی به روی شیشه‌های مات
بار دیگر می‌نویسد: «خانه‌ام ابری ست»
🌷🌷
🌷🌷
🌷🌷
🌷🌷
🌷🌷

😮😮😮😮😮😮😍😍👏👏👏
یاد این بستنی عروسکیا افتادم ک تنها شباهت جلد و توش همون چوبشه افتادم 😐😐😐😐😐
من برم اون یکیام بگیرم ...
وای خیلی خوبی 😂😂😂😂😂😂😁😁👌👌✌️✌️✌️✌️
نفهمیدم درونت چی گف.
به کره ای میشه ساکت شو 🤞
نه اتل بستم.
خب پس فقط ضرب دیده
اععع😂

بازم دس خوش😐😂
😂😂💜💜 لابیووو
اینم فرست سین.





درونم میگه. به چی مینازی بچه.
لابیوووو



درون منم میگه « شیکیرووو ✋😂 » 


کچ گرفتی دستتو؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.