بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۴ ]

سلام ببخشید یه سوال داشتم زیرنویسم داره یا نه؟
ممنون از کلیپ ها جذابتون
فددایتتت
ووویییییی کیوتیاااااا😭😭😭😭چقد گوگولین
ولی باتمام اینا تهیونگ و شوگاش با باندانا زیادی واسه اینجا هاتن😭😂
نمیدونم ولییی بازممم ب نظرم حتی ته و شوگولم کییوتتنننن😭😭
سلام خداقوت
می خواستم بدونم شما اسم آهنگی که توی Dream ON بود رو می دونید ؟
هر کی میدونه بگه لطفا ^3^
اهنگ zero oclock بود اهنگ ووکال لاین البومBE
سلام!
امروز 21ژانویه ۲۰۲۱ و ۲ بهمن ۹۹،روز جهانیه بغله،مبارک😊💜امیدوارم آغوشایی ابدی نصیبتون شه و آغوش گرمی هیچوقت شعلش براتون خاموش نشه،و امیدوارم مثه من ک ارزوی بغل بایسم رو دارم،بهش برسیم:")
Big hug for all🙂🤗
با اینکه گذشتهه ولییی تنکسسسسس😍😍😍❤❤❤💜💜💜💜
سیلوم ببخشید من فن شوگام میخواستم بدونم لایو های شوگا را میشه بزارید؟اگه گذاشتید میشه بگید از کدوم قسمت پیداش کنم؟:)🙂💕
راستی وب تون هم خیلی خوبه خیلی متفاوت و خاصه:)😻❤
سلام عزیز ما لایوای همه رو میزاریم 
تو طبقه بندیا رو رو متنی ک لایو داره توش بعد لایوا میاد برات و میتونی لایو شوگا رو پیدا کنی
فدایت که💜💜❤❤
سلام ادمین مهربون
من چون اسمتونو نمیدونم بهتون میگم ادمین مهربون
میخواستم بگم میشه لطفا پشت صحنه قسمت 125 ران بی تی اس رو بزارید
سلام جانگ کوک شه
ایم جیسوگ 
چشم میزاریم 😉💜
سلام ب ادمینای گوگولی مگولی
ببخشید لایو دو روز پیش نامجون رو تو سایت قرار نمیدید من درس داشتم نتونستم ببینم منتظر بودم شما بذارید دان کنم ببینم
سلام عزیز قرارش میدیم 
ادمینا امتحان دارن ولی تو همین یکی دو روز قرارش میدن احتمالا💜💜
مرسی عشقم❤❤😘
فدایتت عزیز💜💜💜
سارا باقری
یه سوال دارم
این انمیشن ها زیرنویس ندارن؟
ن فدا
سارا باقری
سلام سلام .
میخواستم تشکر کنم ازتون
سایت تون عالیه
ممنونم
مرسیییی از توووو فدا❤❤❤
سلم عالی بید اسم فندومشونم تین تانه البته مینی ارمی عم بش مگن
فدایت عزیز مرسییی ک گفتییییی
همرو دانلود کردم ولی نمیدونم چرا magic door دان نشد میشه راهنماییم کنین 😅
خوب یعنی وقتی دانلودو نیزنی اتفاقی نمیفته یا چیز دیگه؟
واییییییییییی چقدررررررررررر کیوتنننننننن عرررررررررر غلفنغالبیبعاذرلیبطبال عاا یه سوال tinytan اسم فندومش چیه ؟ یادم رفته.... اتلزغبطقبفلذزبغتابلانت
منم یادم نیست متاسفانه عزیز :(
گایز کسی میدونه بگه
فایل جدیدی که گذاشتین خرابه:(
باشه حسنا جان به ادمین جیسوک میگم درستش کنه❤
سایته خرابه برام نمیاره
عزیز نمیدونم کسی مشکلی نداشته 
ی دفعه مرورگرتو عوض کن
سلام ببخشد من هر چقدر Dream on دانلود میکنم بازش نمیکنه ینی دانلود میشه ولی کلیپ و باز نمیکنه لطفا رسیدگی کنید
چشم
سلام من حدود ١ ماهی هست که ارمی شم و سایتتون رو پیدا کردم سایتتون محشره فقط ٢ تا سوال و ١ درخواست داشتم
اول اینکه اگر امکان داره لطفا یه بخش دانلود همه اضافه کنید تا همه چیز هایی که مثل بن ویاج چند قسمت داره رو بتونیم یکجا دنلود کنیم.
چرا اکثر ارمی ها دختر هستن?
چرا bts با ارمی هاشون عکس نمی اندازن?
سلامم عزیز 
امم امکانش نیست اینجوزیی بزاریم 
امم نمیدونم عموما گرل گروپا طرفدارای پسر بیشتر دارن 
امم شاید اجازه شو ندارن
وای خدا کیوتتتتتتتتتتت
مرسییییییی❤❤❤❤فایتینگ
خب دیگه بگیرید بخوابید😂
خییلییی هممم کیییوتت😭😭😭
الان ساعععت ۱۲ سسس 😁😁 البتهه از نوع ظهرششش
🍨𝙿𝚊𝚛𝚔 𝙰𝚗𝚒🍨
عرررررر
مامانییی😐💦
🥺🥺🥺🥺🥺
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
وایسا ببینم این جدیده؟
یسس یسسس
وقتی میگیم تهیونگ سلطان باندانا دقیقا از چی حرف میزنیم😎البته یونگی هم بهش میاد
چقدر شبیه خودشونه
کیوتی ازش میبارد😍😍
راستی این کلن برای مایک دراپه؟
یا قسمت های بعدیش بقیه آهنگاست؟
مبذمپنذمکذکمپیذ عرررررررر
اره لعنتی تهیونگ و یونگی خیلی کول میشن باهاش
مشخص نیست
فعلا همین یه قسمت اومده
دلم میخواد کله هاشونو گاز بزنم
😂😂😂😂
قسمتای دیگش کی میاد ؟
عررررررررر 😭😭😭😭😭😭
نمیدانیم
چ کیوتن😍😍😍💖
بسییی
ادمین جان
یکی دو هفته ست هر چیز جدید میخوام از ساید دان کنم ارور میده ولی فایل های قبلی رو میتونم دان کنم.مشکل از کجاست؟ من همش اینجام اگه نتونم دان کنم چه کنم بعد؟؟
😭😭😭😭😭😭😭😭
الان چی؟ هنوزم مشکل داری؟
ایگو درست میشه
این انیمیشن قسمت های دیگشم در میاد؟
به احتمال زیاد 
چیزی راجع به تاریخ پخش قسمت های بعد نخوندم ولی میاد فکر کنم 
مرسی ادمین خیلی دنبالش بودم
چونمانهیووو😻💞
اینگونه کیوتی چرااااااااااااا
چرا واقعا ؟؟؟ چرااا
وهههه؟؟
خیلیییییییی کیوتن تا حالا چند بار پشت سر هم نگاش کردم😍😍😍😍😍😍
خیلییییی
جوری که دلم میخواست واقعی میبودن *---*
من ک نمتونم تشخیصشون بدمـــ🙇
تلاش کن 😂
فایتیئگ
این کلیپ عالیه ...
*--*
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌
فقط یه قسمت داره یا مجموعه ایه ؟
یه قسمت ک نمیشه وگرنه مسخره میشه
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭خدااااااااااا عررررررررررررر مامان😭😭😭😭😭😭😭😭😭ااااااااااااااااااااااااااااااااار مامانیییییییی مامااااااااااااااااان😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.