بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

هاااااااای جیسوووووگ آر یو فاین؟
گفته بودی سایت میخوای بزنی
آممم میگم ک لایوای سالای قبلو خودتون نمذارین یا طرفدار نداره ک نمیذارین
من کل لایوارو دارم ی وقت اگر خواستین میتونم تو آپلودشون کمک کنم
زیرنویساشو انگلیسی دارم ولی اگر وقت کنم میتونم ساب فارسیشم بزنم
هوم ؟ نظرت چ میباشدآیا ای وِی؟
جااااانننن؟؟؟؟؟
نونا فارسی پلیز
چی گفت بهت؟بگو ترجمه کنم 😂😂😂
سو هاتتت
تِسو گود اوپسوو
لت گووو!
سلام !اول یه تشکر بابت وبلاگ 😘😘 واینکه من نمیدونم چطوری اخبار بچه هارو داشته باشم میشه راهنماییم کنید🙏🙏💕
سلام عزیزم
راستش ما اخبارو قرار نمیدیم و من ب شخصه وبی نمیشناسم ک اخبارشو بذاره
ولی کانال های تلگرام زیادی هستن
یه وب توییتشون هم هست ک میتونی اونجا توییترشونو دنبال کنی 
سلام جیسوگاا
چجوری کولوچه؟؟؟؟
جیسوگ کولوچههه 😂😂 آرههه 😂👍
چقدر زحمت میکشی جیسوگاااااا 💜💜💜
😍😍😍😍
نوتیفیکیشن چیه..؟🤔🤔
اممم اعلانات بهش میگن فارسی؟! 🤔
از کجا بفهمیم لایواشونو کی میزارن
اگ برنامه ویلایو رو داشته باشی هروقت لایو بذارن نوتیفیکیشن میاد
البته معمولا
دیروز برای من نیومد 😔 خیلی ناراحتم 😭😭
ینی سه تا لایو پشت سر هم گذاشتن من یدونشم نتونستم زنده ببینم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نوتیفیکیشنش نیومد برا من 😔
عرررررررر عالییییییییییییی بودددد
انقد ذوق کردم وقتی لایو شروع شد محکم جیغ زدممممممم
یه جاش هم انقد ذوق کردم گریم گرف×_×
کاش برا تولدش هم بزارعععععع^^
اخییی 😍😍😍
باورم نمیشه سه تا لایو 😨
میخوام برم بمیرم یعنی 😔
خدا نکنه سیم!
این لایوا همش واسه امروزه؟
هوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.