بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

V LIVE] 진 생일 브이앱]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۸:۱۷
  • ۸۲۳۹

[V LIVE] 진 생일 브이앱

1080P | 682M

 720P | 356M

480P | 193M

زیرنویس فارسی

~~~
[V LIVE] 다시 시작된 진의 생일

1080P | 655M

720P | 340M

480P | 184M

زیرنویس فارسی

2019-12-03


 تمام حواسم به جیمینی بود که داشت کیکو تیکه پاره میکرد TT_TT

و ... اهمم ... جین وقتی موهاشو میده بالا چقدر خوشگل میشه *-* موافقین؟؟؟
با تشکر از :‌ سیماشهههه که بالغ بر پونصد میس کال روی گوشیم انداخت تا لایوو از دس ندم 😁💗

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۳۲ ]

سلام ممنون از سایت خوبتون و خسته نباشید ببخشید این لایو قسمت دومش انگار ادرس زیرنویسش اشتباس ینی به قسمت اپلود لینک نمیرسه و میزنه سایت وجود نداره
کمک کنید لطفا
سلام چک شد مشکلی نداشت 
سلام جیسونگ شی
اون لایوی که کوک و جیمین
داشتن توش کیمچی درست میکردن رو می زاری
آخه تو سایتت ندیدم:(
اسم لایوش چی بود؟
یا اینک مال چ سالی بود؟
ی لایو هست ک گیمباب درست میکنن، کیمچی رو نمیدونم
سلام
حالا چیشد واقعا تو ماما کلاه رو پوشید؟
سلام
من ندیدم بپوشه
شاید دم در ماما پوشیدش 😂😂
بعد ی چیزی من اشتراک ویژه خریدم با جیمیل خودم ولی باهاش از لبتاب دان میکنم...بعد الان تو گوشی نمیاره چیکار کنم...؟
اشتراک ویژه آپلود بوی؟؟

باید تو با گوشیت بری توی صفحه آپلود بوی و ورود کنی تا با گوشی هم اوکی شه
وااای سلام...اول خواستم از سایت عالیتون تشکر کنم...ینی سایتی بدون شما ک وجود نداره...😻😻😻😻میخواستم از همه ادمینای زحمت کش این سایت تشکر کنم شما بی نظیرین😻😻😽😽😽😻😻فقط ی چیزی من میخوام مراسم mama2019 و mmaرو دان کنم نمیدونم تو کدوم صفحش ممنون میشم کمکم کنین 💜💜💜و ی چیز دیگ زیر نویس بنگتن بمبای ۲۰۱۹هم میزارین یا ن...؟شرمنده ک زیاد شد عاشقتونم خیلی زیاااااااااااااد😻هیچوقت این سایتو متوقف نکنین😽😸😸😻
سلام ان هوپ شی😻😻😻
نیاز به تشکر نیست ، وظیفه است 😉💞
سمت راست سایت یک قسمت هست به اسم دسته بندی موضوعی
روی اجرا کلیک کن.  اونجا هستش

قسمت هایی که زیرنویس ندارن فعلا براش ساخته نمیشه

لاویوووو
فایتینگگگ💞💞
نمیدونم چرا نمیتونم زیطنویساشو دانلود کنم. از موبایل و لبتابم امتحان کردم....
فکر کنم پیکو خرابه
بازکسی فهمید بازی که میکنن چجوریه>؟
هنوز دنبالشی؟😂😂😂
گول جین رو نخور 
بازیش یکم سرکاریه
یه بازی بهتر نصب کن . اصا اگه خواستی خودم بهت معرفی میکنم
یهههههههه بالااخرههه تورت کردممم😎😎
😂😂😂😂😂
😂😂😂
جیسوگااا عاشقتمم😎
مرسی جوجهههه😉❤
مانجین شهههه
روت کراش زدم ناجور😍😍
چجوری باید وارد نرم افزار وی لایو بشم؟
با فیلترشکن
امروز 8737 روزگی تهیونگه خعلی تاریخ خفنیه مگه نه :)
😳😳😳😳😳😳😳😳😳👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌😶😶😶😶😶
سلام چهارشنبه صبح اگه کامنت های این صفحه رو نمیخوندم نمیدونستم زمان mama کی هستش.. بعد ک توو یوتیوب سرچ کردم دیدم داره از یوتیوب لایو برگزار میشه. میشه کنسرت ها و جشنواره هایی که قراره لایو برگزار بشن اگه از زمانشون اطلاع دارین رو اطلاعیه بزنین؟ و اگه میدونید قراره از کجاها لایو پخش بشه رو هم اطلاع بدین؟
چینچاایوو؟خب خداروشکر 😅😅
معمولا تو کامنتا همیشه اطلاع رسانیشو میتونی ببینی 😂
سلام میگم زیر نویس داره یا ن...؟
بیاد قرار میگیره 😉
اینا خونه ندارن همش تو هتلن ؟ دلم میخواد خونشونو ببینم توی بون وویاج اون جا خونشونه
برای ماما رفته بودن ژاپن
عاشقتونم مرسی که هستید واقعا میگم
اینروزا چون همه گشی و تل و اینجیزا دارن کسی به وبسایت اهمیت نمیده یا اینکه ادمی مثل من ک گوشی نداره و با کامبیوتر همه کارا رو میگردونه کمه
امیدوارم تا همیشه این سایت برا ما ارمیای ایرانی با نته داغون بمونه تا امیدی باشه
اگه شما نبودین من دسترسیم به اخبار بنگتن خیلی کم بود میتونم به قطع بگم شما باث شدین ارمی بشم حدود دوسال بیش
لاو یو ارمی *ــــــــــ*
هپی ارمی شهه :"  کوماعویووو *-*
اره واقعا وبسایت واقعا بدبخته
وبلاگ ( همینی ک ما داریم ) بدبخت تره . 
واوو واقعا؟؟؟ اگه اینطوره ، ینی من تو زندگیم تونستم دو نفر رو ارمی کنم ㅠㅠ
باعث افتخاره هپی شههه ㅠㅠ💞
نه جدی میزازین؟تا یکمییییی کمتر عررررر بزنمم😆😆
یس
ککجنما
نمیدونی نصف شبی چطوری دارم عررررر میزنمممممم😢😢😢😭😭😭😭😭😭میخواممممم لایو ببینممممممم ماما رو😭😭😭
کِنچانا
کاری بکن ، شد شد 
نشد نشد ولش کن 😂💞
اینطوری مثه جین جوون میمونی تا آخر عمرت
پس غصه اشو نخور
نظر منم جواب بدید بد نیست
😐
عاااااااااااا واقعا ته باس یاد بگیرع -_-
ولی من عاشق اونجاش شدم که صدا شیر در میورد
انقد سر اونجاش عرررررررر زدم که دیگ جونی موجود نی
اونجایی که تهیونگ داشت بازی میکرد ؟😂
ببخشید ماما فردا رو میزاید برا دانلود؟؟؟؟؟؟
من فردا ظهر مدرسه ام نمیتونم ببینم پسرارووو😢😢😢😭😭😭😭😭
تا ماما نیامده فریاد مکن😂
سلام توروخدا چند تا عکس دسته جمعی فول اچ دی از bts برام بفرستید میخوام چاپ کنم اما عکس با کیفیت پیدا نمیکنم. کمکم کنید توروخدا
تو قسمت فوتو سایت میتونی چنتایی پیدا کنی
من دیسپچ هارو پیشنهاد میدم
سلام
میدونم سوال خیلی بی ربطیه نسبت به پست ولی ماما کِیه؟
و اینکه پسرا تو هر ۳ تا ماما حضور دارن ایا؟
ماما فردا ، چهارشنبه است 
ساعت ده و نیم صبح فرش قرمزه 
و ساعت دوازده و نیم اجرا💃
قربون دستت. همین الان میخواستم برم از توی اپ نگاش کنم که آپش کردی. لایو رو از دست داده بودم.
فدایت صحراشه💞
وای واقعا جین جذاب تر از همیشه شده با این هِیر استایل.
حس میکنم بخاطرش از ot7 بودن درومدم😂😂😂
ولی خداییش یچییییزه دیگه ای شده.😋😋😋😋😋
میخوام غش کنم واسش
وای واقعا شبیه استایل بازیگرا شده 
خیلی جذاب و لنتیه 😚😚😚
زیر نویس رو هم لطفا وقتی اومد بزار
من که همیشه میزارم :(
چرا من هیچ وقت به لایو ها نمی رسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:(
این دوتا چه فرقی با هم دارن
چرا دوتان
میشه با فارسی بنویسی
:|
اسم لایو رو فارسی بنویسم ؟ 
:|


لایو رو قطع کرد یکی دیگه گرفت 
سیما وقتی میخاد یچیزیو بفهونه میفهمونه.😂
یعنی چه
خوشبحالت ، یکیو داری بت بگه
من خودم به همه میگم T_T
امروز خوش شانس تشریف داشتمممممممممم
عررررررررررررررررر جین خیلی سکسییییییی بود
ولی لایو کم بودددددددددددد T_T
کاش فردا هم لایو بگیرععععع
خوش به حال اون همه ای که بهشون میگی 
چهل و خورده ای دقیقه بودا!!! محوش شده بودی حس نکردی 😂
جین خیلی خوبه که هر سال موقع تولدش لایو میگیره
وی باید از جین یکم یاد بگیره -_- 
چرا دوتا پارته؟2 تا ویلایو بوده؟
یسس
قطع کردن و دوباره اومدن 
진 민 ♥ 대 현
جییییییغ گوماوووووووو جیسوگ شیییییی
جین که با اون موهاش و بخصوص پشت موش عاااااالی میشهههه
ورلد واید هندسامهههههه!!!!
کوکی هم که موهاش عررررر😭
سر ملون وقتی جینو دیدم برگام ریخ 😭
گفتی موهای کوکی یاد موهای وی افتادم ... دقیقا پارسال همین موقع موهاش قرمز بود ㅠㅠ
فرست سینننننننن.....هلو جیسسسسسس
گود لاککک
واوو دباااک
👏👏
کوموپداا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.