بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

ببخشید شما کانال تلگرامی دارید که تمام این ویدئو ها با زیرنویس فارسی اونجا باشه?
سلام زهره جون
نه متاسفانه
اخیییی .اینجا هنوز تو امریکا نترکونده بودن.با دی ان ام همچی تغییر کرد.چقدر بزرگ شدن الان:)
مرسییی ازتووووون:)
دقیقا 😭 کاش میشد همه آدما کوچیک بمونن
خواهش 
نمیدونم خودمم دخی فقط میدونم مال 2017بود جونگوک تو اتاق هتل بود موهاشم قهوه ای بود 😭😭😭😭😭😭
باشه میگردم ببینم چی بود 
آخه ارمی ها زیاد ازین کارا با اعضا کردن 
ادمین جونی اون ویلایو جونگوک که آرمیا میترسوندنش میگفتن پشتت چیزیه رو هم میذاری؟ممنون
اسم لایوو بگو لینک دانلود تحویل بگیر🤪😂
اینطوری من متوجه نمیشم دقیقا کدوم لایوو میگی
اوکاییییی برم با کی ام پلیر و کیفیت 720 امتحان کنممم
فایتینگ😂
ایگووو میانهههه. منظورم بوون ویاج بود اخه کامنت قبل در مورد بون ویاج بود حواسم نبود تو یادن نیسس

میگم زیرنویس دو قسمت اخر خیلی ناهماهنگه چ کنم سرعتشم با mx player زیاد کردم اما فرقی نکرد . پلیر دیگه ای میشناسی؟
واسه من هماهنگ بود از اول تا قسمت آخر 
همه رو هم کیفیت 720 گرفته بودم و با kmplayer دیدم جیمین شه
جیسوکاا من قسمت 7و8 رو امرو دانیدم ولی وههههههههههههه چرا اینقد ناهماهنگن زیرنویس و خود فیلم
اومدم سرعت زیرنویسو عقب جلو کنم با mx player ولی بازم نشد پلیر دیگه ای مد نظرت نیس بگی بهم ؟
امم
یه سوال داری راجع به چی حرف می زنی؟
این لایوه که قسمت نداره
💖🙂
💕💕💕
ایگووووو شوخیی کردممم امروزز بوننن دیدممم از بس پر مومنتای دوستی ویمین بود ها دلم نمیاد کاری که گفتمو انجام بدمم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😂😂😂
قسمت هشتو دیدی؟
خیلی خوب بود ، آشپزی شون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* *** ******* ***** *** **** ********* ** ****** ***** ******* ****** *** * ************
-ــــــــــــــــــــ- 
جیییسوکاااااا راضیه بهت اوپاا میگههههه ؟؟؟؟چشممممم اونی که اوپای واقعیی شییی رووشننننننننننننننننش
یس میگه 😁
باشع💖🙂
راس مییگی چرا زیرنویس فارسی نداره

یادم رفت چوسومنیداا
جیسوگ اوپا سلاااااام عشقم♥️♥️
کسی اینجا شبکهarirang داره؟ میدونینpops seoul و simply kpop چه ساعتیه؟ تو رو خدااااا جواب بدین حیاتیه.....
جیسوگم بوووس بر لپ هایت😘😘😘
اگ کسی داره ب راضیه کمک کنه 😊
زیرنویس فارسی نداره؟ 💖🙂
داره میذاریم زودی 😁
💜🤗Kiyana😊💜
سلام
این لایو زیر نویس نمیخواد؟ یا نمیتونین بزارین؟ یا ندارین؟
سلام
زیر نویس داره بزودی میذاریمش
💜🤗Kiyana😊💜
خیلی خوبی...
😍🙌
من بیشتر😊
^3^
ای جونم...
من عاشق این لایوم
خسته نباشی ای عشق
قشنگ بود 😍💜💜
ممنونم جیسوگگ
لاویووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.