بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

V LIVE] BTS 팔로워 400만 둘파 기념 짬 뽕라이브]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۳
  • ۳۴۴۹

ویلایو بنگتن به مناسبت 4 میلیونی شدنشون

«کیفیت 1080 کلا ندارد »

.

.

دانلود با کیفیت :

720pP | 439M

480P | 250M

360P | 190M

زیرنویس فارسی

«زیرنویس فارسی از تیم ترجمه 2 سایت: Ana.Sk و Kim Park »

2017-02-07


 

قبل از اینکه اوضاع بد تر بشه ، لایوو جمع کردن 😂✋

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سلام. زیرنویس برای من تو kplayer هم نمیخونه. چررررراااااا😭😭😭
با وی ال سی پلیر بازش کن شاید اوکی شد 😉
منوتو پخشش می کنه فیلم بی تی اس رو ؟
در جریان نیستم 
چرا نوشته هاش اینجورین؟ :(
با هر چی امتحانش میکنم نوشته هاش عجیب و غریبه ☹️
یاس جون اینو امتحان کن ببین این چطوره 
اونی این برا چه سالیه؟؟
2017-02-07
سلااااااامممممممممممم
زیرنویسو برا من بد باز میکنه چرا؟؟؟؟
توی گوشی خوب بغز میکنه اما تو کامپیوتر نوشته هاش عجیب غریب میشن. :(
سلام کوکمین جان
من هم توی ام ایکس پلیر گوشی و هم توی کاام پلیر کامپیوتر چک کردم 
مشکلی نداشت عزیزم💙
اسم فیلم جدیدی که بی تی اس داره میسازه چیه؟؟
شبکه منو تو یه تیزر از فیلم جدید بی تی اس نشون داد واسه همین میپرسم.
Bring the Soul: The Movie
سلام مرسی از سایت خوبتون من خیلی دنبال این ویلایو با ترجمه بودم مرسی که گذاشتید ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
سلام
من ممنونم که سایت مارو انتخاب کردید 😍💖
خواهششششش
کامسامنیدا ^_^
😍💙💙💙
جیسوگ جان من ان نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هستم ولی یه کوکی تو سایت داریم ک خودشو کشت از بس درخواست داد لینک تور اروپارو تو اپلود بوی بزارم😂
میخوام به خاطر خودمم ک شده ،  لینک تورو درس کنم واسه همین الان دیگ دارم میرم 
زیرنویسش انگلیسیه لطفا درستش کنید ممنون
اصلاح شد
فقط یه چیزی بگم ... منو نزنی یه وقت 😅😅
چرا زیرنویس انگلیسیه؟
😭
یه چند روز برم گوشه نشینی اختیار کنم ...
چونگمممممللل میانه یووو نئون شی ، درست شد 
ایرادی نداره😅 همین که زیرنویس زدید و زحمت کشیدید خودش کلییییههههه!!!!
ممنون و خسته نباشید!
سلامت باشی نئون شی💙💙💙
جیییییسسسوووگگگگگگگگگ
کجایییی توووووو دلم تنگیدهههههههه بووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددد براااااات
😭😭😭😭😭
ایگو من که همینجام چرا دلت تنگید ؟😂
من دیده بودم این ویدیوو پایینی رووو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
این ته جان همش برگامو میچینه 😂😂😂
😂😂😂😂
زیرنویسش نمیاد فایلش برای دانلود
اصلاح شد کوین جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.