بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

برای چه سالیه؟
2016،تو پست نوشته
جیسوگ جونی این زیرنویسش مشکل نداره؟؟؟؟
تقریبا نصف حرفای جیمین ترجمه نشده
سلام هستی جان
اره درسته ، احتمالا ترجمه انگلیسیش یکم ناقص بوده و ما چون از روی انگلیسی ترجه میکنیم به مشکل برخوردیم
ببخشید
جیکووووووووووووکم کاپل سیاه و سفید قشنگ و نازم میخوام فداشون بشم که انقدر خشگلن کننار هم😭😭 مرسیییییی عزیزم که به درخواستم توجه کردید و ممنون از مترجمای عزیز که زحمت کشیدن❤️❤️❤️
سمیه جون کالم داون 😂💜 البته کاپلا جدا از بحث بایس ، خیلی مهمن
من سر یونکوک مرگ رو حس میکنم قشنگ ...
خواهش میکنم 💙💙💙💙
واییییییییییییییی عرررررررررررررر خیلی دنبال این ویلایو جیکوک بودم مخصوصا دوست داشتم با زیرنویس ببینمش واقعا مرسییییییییییی خیلی عالی هستید😍
خواهش میکنم
در اصل چون درخواست داده بودی گذاشتیمش 😉💙
بازم مرسی*-*مخصوصا ارمیای مهربونی که ترجمه کردند*-*
🧡🧡🧡🧡
مرسی از نظرت اس جونی
جیسوگیی خسته نباشیییی😀😀😀
چرا مم قلبگ دوباره لرزیدو با خودم گفتم چراا من ندیدممم😱😂😂😂😂
سلامت باشی
همش به لطف مترجمامونه
پس ببینش حتما 😂
بچه هااااا لطفااااااا به بی تی اس رای بدیدددددددد اخه از اکسو رای هاش کم تر شد توی بعضی مورد هاااا لطفا برید رای بدید اصلا نیاز به ایمیل ندارهhttp://www.topmusicuniverseawards.com/2019/04/oh-music-awards-vote.html?m=1
اینم سایتشه لطفااااااااااااااااااااااا
همین الان یه پست گذاشتم راجبش:|
جیییییییییییییییغ بالاخره یکی اینو گذاشت مرسی مرسی مرسی من خیلی دنبالش بودم
جیکوک / کوکمین عزیزم عررررررررررررر
خواهش میکنم 😍💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.