بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

فقط لونجا که بهش گفتن ناسا قراره اهنگ بنگتن رو پخش میکنن..هنگید بچمم..
😂😂 عالین ینی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام💜💜
من همون چیم چیم هستم کع شده تا تا..
امروز دوستم گف کع ** **** شده😭😭😭
این واقعیت داره؟؟!!..
بعدشم گف کع اگ **** **** *** **** ******* *** *کشه..😫😫
نه نه نگران نباش
فک کنم می خواست اذیتت کنه 😂
باشه منم بیکارمم
من ک میدونی کامنت پر میدممم 😈😈😈😈
ساعتشو باهام هماهنگ کن بیبییی
میبینم که....خبراییه و....منم که در جریان نیسمووووو
آخی😢حالا که نوتفیکیشنش کار نمیکنه باید هی بری داخل برنامه که ببینی کی ویلایو میزاره 🤗
میبینشون😌 دعای من همراته😁😁😁😁
💜💜💜
آی لاو دعای خیر 😀💙
جیسوگ جون ما ایرانی ها چقدر بدبختیم چرا بی تی اس نمیاد ایران چراااااااااااااااال🥺🥺🥺😭😭😭😭 اینا مه پسر هستن دختر نیستن که اخه چرا ایران اینقدر ارمی داره ولی برای دل ارمی ها اینجا کنسرت نمیزارن بعد عربستان .....🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😢😢
جونگکوکی درسته حرفت
ولی ناراحت نباش
تنها نیستی همه ما همینطوری ایم 😂
وای خیلی خوب بود . لایوش که دیگه نگگگگگگووووووووووووووووو........ .
به هر حال ممنون که اینقدر فعالییییییییییییی......... .
راستی BTS عربستان کنسرت داااااااررررررهههههههه ؟؟؟؟!!!!!!
اااااااخخخخخخههههههه چچچچچچچررررررررااااااا برا چی ما آنقدر بدبختیممممممممم....... .
💜💜💜💜💜🥺😢😩🇰🇷🐰🚞💕💘
خواهشششششش 😘
شاید بدبخت باشیم ولی همدیگه رو داریم و در این بدبختی تنها نیستیم پس!!!! خوشبختیم ! 😂
مثه وقتی ک نمره بد میگیری ولی کل کلاس هم نمره بد میگیرن ! 
خودمونو گول بزنیم :|
بلاخره با اولین به زودی واقعی زندگیم مواجه شدم😂😂😂😂آقا این بازی شیطانیتونو تموم کنید دیگه یه نظر میخوان بدم باید سه ساعت بیام پایین😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂حسی رو دارم که اون آسانسوری داره که باید بره طبقه 1985765467536 جهنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂که😂😂😂😂😂😂😂دوتا که پش سر هم گفتم خیلی تو جمله مزخرف بود😂😂😂😂😂😂😂
😂😂
ببین باید از دس ارمی ، یهو صفحه رو بکشی پایین ک سریع کارت پیش بره
اصا شاید ی ابزار جدید بزارم تو سایت ک روش بزنی خودش بیاره پایین صفحه 
جیسوگ.... بیا برویم دوتایی دست در دست هم ب وب آرمی....
😈😈😈😈😈😈🔪🔪🔪💀💀☠☠💣💣💣🔥🔥🔥
تو برو من پشتتم
اخر هفته بریم؟؟
من اونموقع بیکارم
💜
💙💙
وااای جیییسس هارتمممم
❤💙💜🧡💛💘💘💘
💜💜💜💜💛💛🧡🧡💙💙
ممنون
💙💙💙
از آین بزودی ها متنفرممممممممممممممم☹️ به زودی خر😂😂😂😂😂 هروقت هم تلویزیون میخواد یه فیلم خوب جدید بزاره میزنه بزودی کلی به اون شبکه فحش میدم تهشم وقتی فیلمو میزاره کلا یادم میره ببینم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
راس میگی 😂😂
گاهی اوقات این به زودی ها = هیچوقت 😂
البته من ی چی میزنم ب زودی واقعا ب زودیه 
یه بازگشت رویایی.




























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































*































































































































































-ـ-










































































































.
بچه ها دیدین تو عربستان bts کنسرت داره؟؟ 😭😭😭 الان واقعا ناراحتم... چراا عربستان اخه! نمیشد برن ترکیه؟... انقدر هیچکس درکم نمیکرد گفتم بیام اینجا خودمو تخلیه کنم😔😔😔😔
اره اره 
دیدم ...  تف بهش ...
بیخیال ما بدبختیم ولی تنها نیستیم 😂
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

میخوام بیشتر قلب بزارم برات اما....
همون بیشتر نزار
تو یه دونه هم بزاری کافیه برای دل من 💙💖
نتم ضعیف بوددد اخراش رسیدم 😭😭😭😭😭😭
ولییی دیدمش باز😁
موبایل گذاشتم روی میز کار داشتم یهو یه صدا ازش در اومد وقتی رفتم دورش دیدم..........🤩🤩🤩🤩🤩
ولی با خودم گفتم ادمین جیسوگ سریعا میزاره💜💜💜بهت ایمان داشتم😁😁😁
ددیرمپتکرپونمضگیکبسصبک
موباایل مسخره من ، نوتفیکیشنش کار نمیکنه :|\\\\\\\\\ من کیو باید ببینم :|

تف ب موبایلم

😂😂💙💙💙 ذوق مرگ شدم با جمله آخرت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.