بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۵ ]

یعنییی نمیشه استفاده نکنم شده در ظول روز فلفلم روشن نیی حالا شد امتحان میکنمممم
😂😂😂❤❤✋✋✋
نچچچچ فلفل شکنمووو فقطط شبا با نت 30 گیگ روشن میکنمم نازه اون بالا مینویسه چقدر استفاده کرده فلفل شکنم,هات اسپاتمم خاموشههه والا برنامه هامم همه شون الان زدن که نیاز به اپدیت دارن یعنی اپدیت نشدننن
دیگه خودمم ندانمم چرااااا
دیگ شاید واقعا از رو نتت بر میدارن... منظورم خود شبکست...چیز دیگ ای ب ذهنم نمیرسه والا...
خب تو یه بار یروز اصن استفاده نکن ببین چیزی کم میشه یا نه

مننننن بهتت بگمم عملااااااا 40 گیگو تو ی ماه تموم کردممممممممممم , یعنی ی بسته 30 گیگ داشتم شبانه با ی دونه 5 گیگ روزانه بعد خوب 5 گیگمو 15 روزه تموم کزدم باز 5 گیگ دیگه گرفتم باز الان این 5 گیگمم 50 مگ تهش مونده خدایی چیزم دان نمیکنم نمیدونم کوجا میرهه این نتت,قبلا 3 یگگ ی ماه میگرفتم سریالم دان میکردم هفنه ای 1 قسمت ازش میومد تهشم باز اضاف میاوردم الان نمیدونم چرا ایتوسسس
بهت بگم چرا؟
یه دلیلش فیلترشکنه ک بطور وحشتنااااکی نت میخوره
هاتسپاتت روشن نیست؟؟؟
شاید یکی از نتت استفاده میکنه
شایدم اپ های گوشیت آپدیدت میشن
نمیدونم دیگه...
سروتهه 50 مگگگ دارمممممم نمیتانم چیزی بدانمممممممممممممم
😭😭😭
ااییششش
هیچوقت نت نداری اه
سیماااا نمیتوانمممم ارامممم باشمممممممممم, عرررر چه کنم خوووووو
اممممم
ندانم
فانی مومنتارو دان کن ببین خب 😂💙
عرررررررر به یک عددد بسیییی کوکمینن شیپرررررر. نیازمندمم که بشینیم سر مومنتاشونن باهممم عرررررر بزنیمممممممممممممممممم
کیپ کالم جیمین شییییییییی 😨😨😨😨💙💙
سیمااااا نمیدونیییی کههه وقتییس کوکمینننن شیپررررر میبینم اینقدد ذوقققق میکنممممم کههه میگم بنگتنم بببینم در این حد ذوققققق میکنممممم(البته که ارییی ولی من اصطلاحا منظورم اسنه در این حد ذوققق موکونممممم)
درجریانم جیمین شییییییی 😂😂😂😂😂👍👍👍👍👍👍
کاملا مشخصهههه
عررررررزز فاطمههه سلاممم.منممم کوکمیننن شیپرمممممممممممممممممممممم عررررررررررر کوکمیننن ایززز ورییی رلللللللللللل(درستع اسمم جیمن هوپه ولی دلیلش ی چی دیگسس)
😂😂
برای فاطمه
خوشششششش به حالت دانشگاهی جیسوگ...من تازه دهمم ...نو کف اینم فقط سال دوم و سوم رو چجوری بدون گل روی اینا بگذرونم ......زندگی بدون اینا معنا نداره ....دوساااااااااللللللللللل دوری ...چیزی ازم نمیمونه ...من هر روز خدا دارمشون ..اصلا یه حال و قوت دیگه ای میدن کا با هیچی قابل مقایسه نیست .........جیسسسسسوگ راهنماییم کن تو این مساله...
انشالله به خوبی خوشی دانشگاه قبول بشی 
بعدش راحت میشی 


ببین من اعتراف میکنم که دقیقا سال کنکورم ارمی شدم و معتاددددددد شدم بهشون 
و خب ... نتونستم بیخیال بشم و هرروز بیشتر وقتمو با بی تی اس میگذروندم . که البته تو اون خستگی سال کنکور واقعا بهش احتیاج داشتم 
ولی زیاده روی نکن ، درستو که خوندی تموم شد بیا سر وقت این چیزا
در کل این کنکور شتر در همه خونه هاس :\ یه جوری تحملش کن 
کوکمین واس کسی جای حرفی باقی نمیزاره ...................و تمام
بلی
تامام
جیسوگ شی تو چن سالته؟ :/
پیمیل
جیسوگیییییییییییییییییییییییییییییی
تو دانشگاهی هستی:)))))))
آخی تو اونی من میشی
منم میخوام دانشگاهی باشم
نمیخوام کنکور بدمممممممممممممم
اندههه بهم نگو اونی . حس میکنم پیرم😭😭😭
حقته من کنکور دادم تو هم باید بدی 😂
خیلی باحاله حتما ببین....

اوکی چشمم
واییییی هارتمممممم....(من قبلا اینو دیدم).......فقط کوکییییی وایییییییی......الهی من فداااااات شممممممم...
آی من هنوز ندیدم 😭😭😭😭
باید نت بخرم 😭😭😭😭
جیسوگ جان تاریخ این ویلایو چه روزیه؟؟؟؟؟؟؟ 🤔
زیرش نوشته شده مینجوشی

2015-08-02
💗💗
وواااااااایییییییی چقدر آپ کردید 💓 خیـــــلی ممنوووووووووووووون💓 دست گلتون درد نکنه💓
خواهش میکنم 😉💙💙💙💕
باور کن رو پل صراط جلو این فیلتر کننده ها رو میگرم😠😠😠 اون وی لایو کم بود بازی رو هم فیلتر کردن
واقعا تف بهشون
موندم چطور انقدر بیکارن که با بازی هم ... لعنت بر شیطون 
یه سوال بازی سوپر استار بی تی اس فیلتر شده ؟
آخه برا من نمیره توش
آره متاسفانه -ـــــــــــ-
جیسوگگگگگگ جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگ این خیلیی خوبععههههععهههععععععععغعههه کومایووو من تا اخرشو ندیده بودممممممم
سیمااااااااااااااااااااااامممممممممم سسسسسییییییییمااااااااااااااااااامممممممممم
اما از طرف جیس میگویم خواهش میکنممم 😀😀😀✋✋✋✋
💓💓💓💓💓 ی روزمونم بدون دیدنشون نمیتونیم بگذرونیم😍😍😍😍😍😍
آره بدون اونا اصن مگ میشه مگ داریممم 🤭🤭😍😍😍💘💘💘
اه یعنی بد ترین خبر عمرتو شنیدی-_-
بیشتر حس میکنم بدترین خبر عمر منه 😭😭
آخه وههههههههه؟؟؟؟ 😭😭😭😭
جیسوگممم 😭😭😭😭
همینطوریش بابدبختی میافتمش 😭
چش..
😉🧡
لایوووووووووووووووووو
داغ دلم تازه شد جیسوگ
نگا کن بخند 
داغ دلت قدیمی میشه 
وای فکر کردم لایو گذاشتن
گفتممممم عرررررر کی گذاشتن من ندیدمممم
چرررررااا‌؟😂😂😂😢😢😂😂
عر این خیلی باحاله مرسی گذاشتی بوسسس😂😂💓
من هر از گاهی ازین شوک ها میدم بهتون 😂😂
خواهش میکنم بوووووج 😘
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

داری عارمیارو میترکونیا؟!
دیشب فهمیدم یه هفته زودتر دانشگاه شروع میشه 
واسه همین میخوام این چند روز ، کل انرژیمو بزارم واسه سایت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.