بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

V LIVE - BTS Live in Osaka

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۱ تیر ۹۸ ، ۰۲:۰۷
  • ۵۵۰۴

دانلود لایو  BTS در Osaka

.

«بالاترین کیفیت این لایو برای ویدیوی اصلی ۳۶۰ عه و کلا کیفیت بالاتری ندارد »

لایو قدیمی ولی خنده دار و عالی 😂😂😂

پ.ن : همونی ک کوک با حوله تو لایوه ...

.

.

دانلود با کیفیت [360P [143MB

دانلود زیرنویس فارسی

«زیرنویس فارسی از تیم ترجمه 1 سایت ، مترجم:بع ، ادیتور:جیمین هوپ»

2016-07-12


بچه ها لطفا برای ساب فارسی نظر بدید تا ادمین های ترجمه مون : ۱. انرژی بگیرند ۲. خستگیشون در بره ۳. ... (خودشون جواب میدن)

برای پست هاای من نظر ندادید کنچانا😅 ولی منتظر نظراتتون راجع ب ساب فارسی هستم 😭

من میبینم چند نفر زیرنویسو دان میکنن ، ب همون تعداد نظر نباشه ، اعتصاب میکنم😐✋

دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۳۹ ]

نمیاد چرا زیرنویسش میخامشششششششش
هق
سلام عزیزان مترجم
من خودم مترجم هستم می دونم کار ترجمه چقدر وقت گیر و گاهی سخت هست. به همه شما خسته نباشید و خدا قوت می گم. امیدوارم تو کاراتون موفق باشید.
😭😍💜
ممنون از ترجمه عالیتون و سایت خوبتون
واقعا کارتون حرف نداره مخصوصا کنسرتارو خیلی سریع و با کیفیت بالا میذارید عالیه
..
mary .army.jiminnnnnnn
سایتتون فووووووووووووق العادس مرسی خسته نباشی ...میگم کدوم لایوا خنده دار تر و باحال تره مثله ایت جین که جیمین و کوک اومده بودن میشه بگین مرسیییی
همینی که زیرش کامنت گذاشتی باحاله 
اینو هم من خیلی دوست داشتم : کلیک کن


لابیوووووو
کجا لایو میزارن؟؟
توی برنامه VLive
سلام
اسم اهنگی که جونگکوک میخونه چیه
نمیتونم پیداش کنم!
سلام
چون اهنگ خودشون نیس نمیدونم چیه
باید شزم کنم ...
خسته نباشید تیم ترجمه عالللللللللی هستید ...از امروز استارت زدم سایتو تموم کنم ...یعنی هر چی داره دان کنم ببینم...😢متاسفانه ران بی تی اس تموم شده و جای خالیش احساس میشه ...خودمو با ویلایو های قدیمی مشغول کردم 💜💜💜کوماوو سرنه
اره این ران که متوقف میشه انگار ضربان قلب ارمیارو متوقف کردن -ـــــــــــ-
سلامتتتتتتتت باشییییی
اینم کار خوبیه 😂 ماشالله برنامه ها انقدر زیاده که عمرا بیکار بمونیم
وااای جیسوگ جون بعد یه ماه بالاخره تونستم وارد سایتتون بشم قبلش فیل بود اصن نگفته هم خودت هم گروه ترجمه پرفکتین سرنه
اخ اره میدونم
کامنتتو میخوندم غصه دار میشدم اونجا
خوش اومدی💙
واااااای عالی بود😻😻😻😻😻واقعا خدارو شکر میکنم ک این سایتو پیدا کردم😻😻دم همتون گرم خسته نباشین❤❤❤❤😚😚😚😗😚
سلام ان.هوپ 😍😍 مرسی از نظرت
سه صبح مارو با نظرت شادی بخش کردی 💙
سلامت باشی 😆💜
جیسوگ این بععععع کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
جان من بیااااااااااارشششش
دیگ پیویشو دادم بت
خواهش میکنم🤭
من متعلق ب همم💙
اما جیس تو متعلق ب همه نیستیااااا 😒😒😒😒😒😒💘💘💘💘
خودت بگیر منظورم راااااااااااا
کشتی منو 😂💙💙💙💙💙
من عاشق این ویلایوم پر از آنالیز جیکوکی بود😍😍😍مرسی که با زیرنویس قرار دادید❤️‍❤️
من همممممممممم 😍
خواهششششششش
سلام خسته نباشین 😁من نگاه کردم و خیلی هم زیرنویسش عالی بود😃🙂
جدی میگم خسته نباشییین💙💙
من اصلا سر یه صحنه ای از خجالت آب شدم کلا ویدئو رو بستم رفتم آب خوردم در اتاقمو بستم دوباره پلی کردم😂😂همون جایی که تهیونگ رفت پیش جانگ کوک😳
سلام نیکا
سلامت باشی
بمیرم 
تو چه پاکی 😂🤞
درست میگی عشقم واقعا انصاف نیست 😪
دوستان و ادمات گرامی (بقول بع 😂) برای آماده کردن این زیرنویسا بسی زحمت کشیده شده است.شایسته است ب منظور تشکر و رفع خستگی ادامین ترجمه کامنت دهید و از کپی برداری خودداری نمایید
با تشکر از شما ❤





وا چندی ادبی 😂
یه دس واسه سیما هانی مارمولک 😂😂😂🤦‍♀️
وای وای نگو من اصلاً اول آنالیز کوکمینشو دیدم که بعد خواستم دانلودش کنم
اما هیچ جا نبود متأسفانه...تا این که سایت خوبتون گذاشتش...😍😍😍
دقیقاااا منم انالیزشو دیدممم اولل😂😂😂😂
فداتتتت قابلتو ندارهه
مننننن مردمممممممم
یعنی من مردم برای سایت خوبتون
البته خوب که کمه...عالی...فوق العاده...بی نظیر...
کامساها میدااااااا
مرسی که به درخواستم گوش کردین😘😘😘😘😘😘😘😘😘
شماهاااااا عالی هستیننننننننن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
دوستون دارم لابلیاااااااااا💜💜💜💜💜💜💜💜
بازم متشکرممممممممممممم💓💓💓💓
انیووووووووووووو کوکمینننننن .وای منم کوکمین شیپرم عررررررر
فدایتتت 💚💚💚💚💚💚💚
سارانگههههه توو
خواهشاتتتت دوبارهه
جیییمییینیییییییی😂😂😂😂💙کومائو
فدااامداااا نیکااااااااااااااا💚💚
حوصلم سریده هستی بحرفیم کمی
ورلد واید هدسام عم توش هستت؟؟الجراموابنجینوکوکباحلوه
سلامممممم.نهیییی ویلایوش برا کوک و ته ته س
🤔🤔🤔جیمینیی رو بیشتر دوست میدارم😂
جیمینی صدات میکنم💖
ایگووووو باشش نیکاااا جون ,همون جیمینی بوگو توو
اوف بر تو آنخ ماهو تو اگر اینگونه دروغ بگویی بر پیروانت کاسته میشود

دروغ میگه جیسوگ خودش گفت

هشتگ دنا اذیت کن

خخخخخخخخخخخخخ
من نگفتم بهرحال معلوم میشه حرف کی قابل باورتره


جیسوگ : دناشی حرفش سنده
آخ سلام ببخشید من فکر کردم جیسوگ جواب میده 😁😅
من نیکا هستم من شمارو چی میتونم صدا کنم؟☺
از آشنایت خوشبختمممم💙
ایگوو فداییتت اشکال ندارهه,
منوو جیمینی.اونی,جیمن هوپ اصن هر چیی دوس داریی صدا کن😂😂
میی تووو💚💚💚💚💚
زیرنویسش کامل و بی نقص بود.
خسته نباشید.
💚💚💚 خواهشششش میشودددد ,
فداییییتت ی نفرر
وای منکه مردم اول که دیدم نوشته BTS live گفتم خدایا چرا من لایوشو ندیدم ؟؟؟؟!!!!!
ولی بعد تو ادامه مطلب دیدم ما ۲۰۱۶ هست ........ و خیالم راحت شد ........
به حر حال ممنون که لایو ویکوک رو گذاشتی......🤗🤗🥰🥰💜💜💜💜💜
اخیییی الهیییییییییی,اره مال 2016
خواهششش میکنمممم وظیفهه بودد💚💚💚💚💚
vkooookkkkkk
بلهه ویکوککککککک
نمى دونم ولى مرسى که هستى

ادامین ترجمه... با عرض سلام و خسته نباشید خدمتتون.....
زیرنویسو ندیدم ولى مى دونم کارتون عالى بوده و دیگه اینکه... فایتینگگگگگ
واى چقد حرف زدم....
منم مرسیییی که هسسستیییییی و نظررر میدیی,
ایگوو اشکال ندارهه بازمم مرسیییی
😂😂 نههه کوجا حرف زدیی
جهنم و ضرر😂 دانش کردم عالیه زیر نویسش مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
اورینننن کاررر بسیاررر خوبیی کردییییی,💚💚💚💚💚💚💚💚
خواهششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
همه چی خوب بود 😃😃😃 خسته نباشید بچه ها!!!
این لایو رو حتما بگیرید😂😂 هرچند من خیلی وقت پیش دیدمش ولی خب با زیرنویس انگلیسی بود😐😐
اصلا پر از مومنت های جذاب که شصت هفتادتا آنالیز از توش درآوردن😂😂😂
واوو چینجااا.؟ خوب بود ؟😍😍
مرسیتمم نئوننن , اره ولی زیرنویس فارسی ی چیز دیگسسس 
ارررهه از کوکمین یا ویکوکک
ای اینترنت کووووووووووفت😭😭😭😭😭😭میخوامش ولی نمیتونم بگیرمش😭😭😭😭😭😭به زودی میگیرمش🙂
اخیییییییی رباتیی,فایتینگگگگگگ 😂😂
چقدر دلم میخواست این لایو با ساب ببینم مرسی😅
خواهششش میکنم قابل شوما رو نداره
به به من به شخصه کامنت میدم براتون
جیمین هوپ موزمارو نگاااا نگفته بودییی انگلیسیت فولهه دونگ سنگگگ😡😡🔪🔪
خب الان چه وقت چاقو و چاقو کشیه اهم خب بسی خسته نباشید به ادامین ترجمه بع و جیمین هوپ

راجب این لایو هم نگم چقدر خداس...واقعااا هر ارمی باید ببینتش😂😂
سلاممم هیونگممممم,منننن نهه انگلیسیم خوبه ولی فول نیسسس کهه ادیتش با من بود ترجمه اصلی کار ادمین بع 
فداتم هیونگگ💚💚💚
اریی بسیییییییییی ,هر کی نبینه از دستش در رفته
دست گلتون درد نکنه خیلی ممنون از زحمتاتون❤❤
جیسوگ جون ببخشید تنبلی میکنم نظر نمیزارم ...
سلامممممم,من جیسوگگ نیستمممم,اومم خو اشکال نداره مهم اینه که از اینجا راضی باشین








اگه نظرم بدی که انرژی مارو بیشتر میکنی 
جیسوگ ادمین هوپ خاسته ازم)دروغ نمیگما حرف زدم باهاش)سنتو ازت بپرسم

زود سنت را بر ملا کن ای پادشاه سکرتان

مطمئنم دانشجویی

باور کن اگه ادمین هوپ نمیخاست بر من اوف بود از پادشاه چنین سوالی کنم
یااا نفرین امون بردروغگوو
من کی گفتم سنشو بهت بگههه؟؟؟؟ هااا؟؟؟
جیسوگ اعتصاب چیه دتررممم 😂😂😂😂❤❤
عاه چینچا 
تا الان ۱۵۴ دانلود بعد سی تا نظر برای مترجمامون
انصافه خب ؟
حالا خوبه خودت تو تیم ۳ ای 😂
وایییییییییییییییییییییی این لایوههههههه😍😍😍😍
من خودمو کشتم پیداش نکردمممممممممممممممم
مرسی گذاشتیشششششششش💓💓💓💓💓💓😃😃😃😃😃😃
بعله چشم
ادمین بع و اونی جونم مرسیییییی😁😂💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
سلامم نفسییی,اری همون لایوه😂😂 
ا خوب پسس بشین قشنگگ نگاش کنن 
فدایی دارییی نفسیی💚💚💚💚
اقا زیرنویس باز نمیشه ارور میده
میشه درستش کنین😊😊😊😊😊
شایدم مال من اینجوریه 2 بار دانش کردم هنوز ارور میده😶😶😶
سلام درسا چک کردم
مشکلی نداس

اصلا این سایت باوجود شما سایت شده اگه شما <مترجم:بع ، ادیتور:جیمین هوپ >نبودین زیرنویس کنین ویدیوها رو من که اصلا ویدیو هارو نیگا نمیکردم
گوماااااااااااااااااااااااوووووووووووووووووووووووووووو که هستیننننننننننن🙏🙏🙏🙏🙏
fighting❤️‍❤️‍❤️‍
😍😍😍
فدات بشمم من ولی من تازه اومدمم ,ادمین بع و جیسوگ که حرف ندارن
مرسییی از تنرژییی که میدیییییی
وایییییییییییییییی چه زیرنویس خوبی چه حروفا ی خوشگلییییییییییییی چه مترجمای خوبی مرسی که هستین اگه شما نبودین ماچیکار میکردیم 😧
واقعا دستتون درد نکنههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه😍 😘🙆🏻🙆🏻❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍🙆🏻
سلاممم درسااااا,مرسییی از نظرتتتت .شرمنده میکنی مارو 💚💚💚💚
جیسوگ جون سلااممم 😃
مطمئن باش فردا حتما دان میکنم من فردا کلاس دارم با اینترنت مغازه بابام دان میکنم از اینترنت خودم دان نمیکنم😈😈😈
یک دقیقه قلبم وایستاد گفتم شاید مال الان بوده😅با این حال کووومائو💜😹
سلاممم نیکاجوننن. من جیسوگ نیستممم ولیی از اشنایی باهات خوشبختممم
اریی بدانن خیلییی خوبه لایوشششششش.الهییی همههه فک کردن مال قبلا
خسته نباشید همتون
جیمین هوپ این همونیه که هر دیقه خرابش میکردی؟؟
اگه همونه واقعا خسته نباشید ویژه
سلامم خوشمزهه,فدات مرسییی
نهههه اون ی چیز دیکه بود بعدشم مال خیلی وقت پیش بود اون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.