بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

اجرای بیلبورد هم گذاشتی تو سایت؟
اره عزیز
واییییی چقده عزیزن اینااااااااا
خخ جیمینی چرا اذیت میکنی نامجونو😅
😂😂💜
من این اپلود بویو جرررررر میدم خواستم ثبت نام کنم ارور میداد ایعع دیوونم کرد :\\\\\
منم میخواستم آپلود کنم نشد 😒😒
چرا این پستت نو طبقه بندی موضوعی نیست ....
هست
تو دسته ویلایوه
پایینشو نگاه کن 
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووویی یادش بخیر موهای هویجی جیمین ....اخیییییییییییییییییییییی چه دورانی بود پرسونااااااااا....




راستی من فک میکنم پسری جیسوک شیی...حسم بممممممممم میگه ..



بش بگم نگههههه...-----]]]]
یادش بخیر... گرچه آلبوم اخیرشون پرسوناست دیگ خیلی هم قدیمی نیس
میگم یه سوال چرا اصن تو قسمت آپلود بوی بعد از اینکه رمز رو میزنم صفحه ی بعدی باز نمیشه؟؟؟😟بهم کمک کن کوتاسای اونه چانن😟💙💙
آپلود بوی امروز قاطی کرده مال همه اینطوریه
منم میخواستم فایل آپلود کنم ولی نشد 😭😭😭
باید صبر کنیم تا خودش درست شه
مگه داریم
من مرد
تهیونگ با موهای مشکی
خدایا فقط مرگ
T.T
💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.