بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

واییییی بهترین سایت رو داری
هر برنامه بی تی اس میشه توش پیدا کرد عاشقتم
😍😍😍😍😘😘❤️
لطفا همه برنامه هاشونو میتونید بزارید😍💓💕مرسی از سایت خوبتوننننن
بهترینید
بهترین هستی که بهترین میبینی😻😻😻💞

ایشالله 
دارم زورمو میزنم که همه برنامه هاشونو بزارم😂

لابیوووو
چرا زیرنویسش فارسی نیست :(
چک شد مشکلی نداشت 
تاریخ پخششو میتونید بگید؟
تاریخ پخش چی؟
خیلیییییییییی خوب بود من خیلی وقته دنبال این برنامه بودم اون قسمتش که جونگکوک به جیهوپ در باسنی میزنه رو کلیپش رو دیده بودم و دوست داشتم کاملشو ببینم مرسی که گذاشتینش برای دانلود😍😍
خواهش میکنم 😍❤️
زیر نویس رو برای من نمیخونه😭😭
 با کی ام پلیر بازش کن عزیزم
ممنوننتتتتتتتتتتتتتتتتت دیدم گزاشتیش یهو یه 6 سانتی پریدم
واییی شوگارو چحور دهنش بازه....مرسیی
فدایت ❤️
من داشتمش ولی حواسم نبود دوباره دان کردم عشق به bts کورم کرده
ای باباا 😂
چرا تایید نمیشه ؟ میخواید بعدا بزارید ؟ :)
اگ تاییدش کنیم بین بقیه کامنتا گم میشه بعد یادمون میره بذاریم :(
عجب وب بنگتنی ای داری توو جیس! لامصب خیلی شیکه! هرچی بگی از بنگتن توی وب تو پیدا میشه!
شاید باورت نشه ولی هنوز یک سوم مطالب بی تی اسو نزاشتم 😂

خیلی ممنون عزیزم خسته نباشید واقعا که سایتتون تکه🙆🏼‍♀️💜🙆🏼‍♀️😍😍
😍😍😍💕💕💕💕 قربونت منا جوونیی

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
منتظر بودم بیای 😂
ببخشید دیر شد کوین شه 💞
هوووفففف فکر کردم جدبده-___-
خیر جدید نیس ولی قشنگه
یونکوکووووووووووووووو
😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.