بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

V of BTS - Snow Flower (feat. Peakboy)

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۰۴ دی ۹۹ ، ۱۸:۵۳
  • ۶۵۶۰

دانلود آهنگ Snow Flower (feat. Peakboy) از V + ترجمه فارسی

V of BTS - Snow Flower (feat. Peakboy)

Release Date: 2020.12.24
Language: Korean
Bit Rate: MP3-320kbps/128kbps

~~~~~

Download 128kbps

Download 320kbps

Soundcloud

Youtube

~~~~~

دانلود PDF ترجمه

(ترجمه اختصاصی سایت)

 

Hey snow

هی برف

It’s coming today

داره امروز میاد

What do I need to prepare

چی باید تدارک ببینم

Being prepared to welcome you, ok

تا برای خوش آمد گویی به تو آماده باشم، اوکی

 

Gray

خاکستری

On top of the canvas fallin

روی پشت بوم سقوط میکنه

It’ll be okay if you cover it

اشکالی نداره اگر بپوشینش

I’ll give you the world

دنیارو بهت میدم

 

Christmas without you would just not be Christmas at all

کریمس بدون تو اصلا کریسمس نیست

Bright mistletoes up above us, it’s just you and me

*میسلتو های درخشان بالا سرمون،فقط تویی و من

(*میسلتو یه نوع گیاه برای تزیین درخت کریسمسه)

 

‘I love you’

دوستت دارم

 

The whole world with white flowers

کل جهان با گل های سفید

Making our time even more special

اوقاتمون رو خاص تر هم میکنن

Amid the paused time

تو این زمانِ متوقف شده

I hope flowers fall on your sad smile

امیدوارم گل ها روی لبخند ناراحتت سقوط کنند

 

 

When the world beautifully colors into white

وقتی دنیا به زیبایی به رنگ سفید درمیاد

I’ll spread those faded colors together with you

من با تو اون رنگ های کمرنگ رو پخش میکنم

This year, there are many white angels here and there

امسال کلی فرشته های سفید اینجا و اونجا هستن

Take a deep breath and look at those flowers

یه نفس عمیق بکش و به اون گل ها نگاه کن

 that look like you Feel the warmth in front of me

اون نگاه مثل تو گرمای رو به روی من رو حس میکنه

Hold me with your beautiful hands that are icy cold

منو با اون دست های خوشگلت که یخی و سردن، نگه دار

I’ll eternally get snowed on by the white snow

من تا ابد با برف های سفید، برفی میشم

together with you

باهم دیگه با تو

 

Did you see the snow?

برف رو دیدی؟

Like your eyes

مثل چشمات

Believe in Santa Claus?

به سانتا کلاس(بابانوئل) باور داری؟

A warm present I’ll bring to you Like the tip of your nose,

یه هدیه گرم برات میارم

مثل نوک بینیت (که قرمزه)

 

every time the season comes

هروقت که این فصل میاد

Fall in love

عاشق شو

I’m just feeling

فقط حس میکنم

 

Stay by my side

کنارم بمون

Matching your step

با تطبیق قدم تو

I’ll sing this song

این آهنگ رو میخونم

 

The whole world with white flowers

کل جهان با گل های سفید

Making our time even more special

اوقاتمون رو خاص تر هم میکنن

Amid the paused time

تو این زمانِ متوقف شده

I hope flowers fall on your sad smile

امیدوارم گل ها روی لبخند ناراحتت سقوط کنند


چرا حس میکنم کاور رو تهیونگ نقاشی کرده؟! 😂😂

ولی خیلی قشنگه :")

جیسوگ: 😨😱😱😱😱😱😱😱😱

دسته بندی :
 .......................................... BTS Music

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

سلام ادمین من میخوام آهنگارو دان کنم ولی ی عالمه تست ربات میگیره بعد گوشیم هنگ میکنه چیکا کنم؟؟🙁
امم عزیز کلا ی دونه تست ربات هست ک ی بار بزنی اوکیه
سلام ببخشید من ی کلیپ دیدم ک اعضا دارن از بچه ها مراقبت میکنن یجورایی انگار معلمشونن .میشه بگین چ برنامه ای هست.


راستی سایتتون خیلی عالیه ☺️😍خسته نباشین😍💜
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
هققققققق
واییییییی
خیلی قشنگ بود هققققققق عررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مرسی از سایت خیلییییییییی خوبت جیسوگ شی🖤😘😘💙
خیلیییی 


ففداییتتتت ❤❤❤
واییی چقدر قشنگهههه 😭😍فدای صدات... 💜
🥺🥺
سلام
آهنگش خیلی خوب بود. ممنان بابت اشتراک این با ما. 😄فقط یه سوال من کل سایتو زیر و رو کردم ولی اجرای we are buletproof:the eternalرو پیدا نکردم. میشه لطفا راهنمایی کنید؟ 😄💙💝
اینبار چه مودبانه حرف زدم 😂😎😎🖤🖤
عزیز این اهنگ فقط توی اخرین کنسرت انلاین اجرا شده ک خوب باید کنسرتو دان کنی در نتیجه
چرا صدای این بشر اینقدر خوبه :" ) قلبم هنوز درد میکنه
چرا شما اینقدر خوبید؟
نامو نامو کومپدا
سلام ادمین جون خوبی
https://youtu.be/1KT4pR08ygo
این لینک برای اپیزود ماما ۲۰۱۶ کاملش هست میگم اگه میشه ساب که میخوایین بزنین برا این بزنین چون اونی که از سایت شما دان کردم دیدم تایمش نصف اپیزوده اصلیه برا همین گفتم بهتون بدم لینکشو که برا این کامله ساب بزنین تروخدا ناراحتم نشین نگین زور میگه و فلان چه توقعا باور کنین نه فقط گفتم بگم بهتون تو دلم نمونه اگه اینکارو کنین که یکی یه دونه این اگه نه هم که فدا سرتون 🤧😭😭❤❤❤❤❤❤
سلام مهسا جونی
اتفاقا مترجم های ما هم متوجه این موضوع شدن و بهم گفتن و منم لینک اصلیشون گذاشتم 😻 از تو هم ممنونم بابت ابن کامنتت 😘💕
میگم مخاطب این آهنگ کیهههه؟؟؟توضیحی نداد؟نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه واسه یه دختر خونده اینو...چون متنشم که از خودشه...هیییی خداااااا تو رو خدا دلداریم بدین...
برای کسی که عاشقشه خونده 
حالا حدس بزن تهیونگ عاشق کیه؟
درسته آرمی!
چقدر قشنگ بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد کاش جانگکوکم یه ترک بده بیرون تا کریسمسمون امسال ستاره بارون شع
اخ گفتیییی
کاش جین هم یه آهنگ رپ با رپرامون بخونه 🚬
سلام ممنون به خاطر سایت بی نظیرتون
لینک پی دی اف ترجمه مشکل داره لطفا درستش کنین
ممنون خسته نباشین
سلام 
یپ اصلاح شد
آیا اون گل بنفشه یعنی آرمی ها؟:)
هارتم...
چیکار میکنن اینا با ما...

:")
واییی مرسی گذاشتیتش فقط من pdfرو دانلود نکردم اون ترجمش کامل تر هست؟ ببخشید فکر میکنم ترجمه ای که گذاشتید یه کوچولو ناقصه
سلام نه هردو کامله
سلااااام
خیلی خیلیییی ممنون از سایت خوبت😘
خدایااااا چقد این آهنگ خوشگل بود😍😍😍
سلام
خواهشش😻
خعععلی😱
pdf ترجمه رو میگه فایلی وجود نداره 💔
منم حس تو رو دارم 😐❤
آره درستش کردیم 😁
صداش آرامش میدع🥺💜
مرسی سیمول جون💜
👏👏💞
چرا حس میکنم برا کوکی خوندتش؟ :)))
نمد که :")
بجاش من حس میکنم واسه من خونده 😂🚬 ( کلا خوشم میاد هرکاری میکنن به خودم بگیرم)
صدای این بشر یه چیز دیگس:)
 ایگووو اری صدای وی قشنگه البت صدای همه قشنگههه( ولی من صدا جیمینو یکمی بیشتر دوش دارم)
واییی الهی قربون صداش برم اصن صداش یه ارامش خاصی داره خدااااا چرا انقد این بچه خوبههههه😂💜💜💜💜💜
و طبق رسم همیشگی از ادمین جیسوگ بابت زحمات بسیار زیادش و از ادمین سیمول عشق بابت سریع گذاشتن این اهنگ ها و اخبار و از ادمین جدید که متاسفانه اسمت رو نمیدونم خیلی خیلی تشکر میکنم 💜💜💜💜💜💜💜💜
خداا😭😭😭😭😭

چونمانهه یووو وی شی 😻💞
مرسیییییییی 💗💗💗💗💗💗
خیلی قشنگ و آروم بود 😍
خعلییییی
انگار درباره گند زدم...🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
ببخشید سیما چک نکرده بودم تو پست گذاشتی بودی...🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
وهه؟؟
کنچاناا منو جیسوگ یه روحیم در دو بدن 😏😎🔥
جیسوگ منم همین حسو دارم که تهیونگ خودش کشیده طرح رو...🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
اره اون کلهٔ کچل داد میزنه با اون لپای سرخ...یه چیزی مثل اون کچل و لپ گنده ای که توی maplestory کشیده بود....😄😄😄😄😄😄😄
تنها کسی که نمیشه فهمید تو ذهنش چی میگذره همین تهیونگه و بس...😐😐😐😐😐😐😐
😂😂

جدی ؟ من هنوز مپل استوریو ندیدم از دنیا عقب افتادم 

👏😓 دقیقا 
چرا حس میکنم بقیه روزا باید منتظر باشیم بقیه اعضا اهنگ بدن 😐💔
نه دیگ بنظرم تا الان باید میدادن اگر دادنی بودن 😂
حس رفتن تو اکانت نبود
اماااااااااااا جرررررررررررررررررررررررررررررررر ناموسااااا جرررررررررررررر ویمین ایز ریل
جیمین اول داد فلج کرد بعد تهیونگ داد و کاملا مردیم...چون اولش جیمین فلجمون کرده بود و میدونست نمیتونیم در بریم با خیال راحت کشت نامرد...
موهای اون پسره تو کاور کف معدم جرررررررر انگار یه نصفه سیم تلفن کندن جسبوندن به پیشونیش...گل بنفششم که منو حامله و سپس فارغ کرد....
*فشردن دکمه لفت زندگانی
خدا رحم کنه هر روز داریم تنبل تر میشیم 😓
توصیف به جایی بود واقعا 👏 توی یه روز کاملا اتک خوردیم

چهارتا بیشتر مو نداره 😂
اخ اخ اخ 😭
این آهنگ فوق العاده س یعنی از وقتی ریلیز شده همین طور روی ریپیته!!! سوپر هیلینگ! ;(
چرا انقدر صدای این بشر آرامش بخشِ؟ وِ؟ وِ؟ کُندِ وِ ؟!!!
منمممم الانه ک از گوشم خون بزنه بیررون
وه؟؟؟ رفتم پیش خدا میپرسم ازش بزودی :")
ای جووووووونم😍عزیزم ترجمه رو نمیزارین؟😢
قرار گرفت ریحانه جون
عررررررررررررررررررررررررررررر...مننن مرگگگگگگگگگگگگ...خیلیییییییییییی خوفهه...هم کاور هم اهنگگگگگگگگگگگگگگگگ...میسیییییییییی...کریسمستون مبارک ادمینای قشنگ و ارمیون قشنگ...بازممم عررررررررررررررررررررررررررررر :)...=)...=}
خیلیییییییییییییی واقعااااااااااااااا عععععععععععععععرررررررررررررررررررررررر
کریسمس همگی مبارک 😂

کاش لایو بزارن 😭😭 من دلم لایو میخواد 😩
کااااششش
و اینک از ساعت 3 بعد از ظهر ب بعد بذارن 
ترجمش هم لطفا بزارین♡
قرار گرفت نقطه جون
خیلی خیلی خوبهههههههه☔💜❄️🎉😍😭
اولین آهنگ کریسمسی ک عاشقشم :")
خیلی خوبی ......سایتت هم محشره ......آنلاین ترین ..... مردم واسه این همه آپلود سریع و به موقع و زیادت .......خسته نباشییییی ...... دوست دارم ........
خوبی از خودته ستیا جونی
منمم مردم برای کامنت قشنگتت
من و سایت هم دوستت داریمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.