بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

VLIVE] 꾸기 라이브 다시 도전]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۱
  • ۲۶۳۸

دانلود لایو 꾸기 라이브 다시 도전 

تهیونگ و جیمین هم اخراش میان لایو

.

کیفیت دیگه ای نداره

.

دانلود با کیفیت :

360P | 140M

زیرنویس فارسی

مترجمان تیم۲: Anna Sk , Kim Park

2017-04-23


H A P P Y

K O O K I E

D A Y


دسته بندی :
 Live

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

زیرنویس خرابهه
تنکیوووووووووو
.
.
سایتتون عالیه
مرسی
خواهش میکنم 😻
یس با لپتاپ
برو تو کنترل پنل، region and language, بعدش از اونجا زبان هارو فارسی کن همه رو
کامپیوتر خودش ازت میخواد ری استارت کنی و بعد اون درست میشه 
سلااام
کلللی ممنون بابت سایت عالییییییییییییییییییییییییتون
.
.
زیرنویس این لایو و لایو برزیل 1 دقیقه ای برای من ناخواناست
میادا ولی عجیب غریبه حروفش
+با اینکه Potplayer دارم...

من واقعا نمیدونم چرا؟؟؟؟؟
2 بار هم دانلود کرد ولی بازم همونطوریه -_-


ایجه نگا اوتوکه؟؟؟
سلام عزیزم
خواهش میکنم عالی تویی😍
با لپ تاپ؟؟ 
هوراااا دنبال این لایو بدوم خیلییییییییییی ممنون که گذاشتیم 😇😄😍😘💜💜💜💜
خواهش مینمایم از طرف جیسوگی 😉😊💙
جیسوگ میگم اونجایی که جیمین تقریبا لباس راه راه کرم قهوه ای داره ..بعد داره خیلی اروم گردن کوک رو میماله کجا ععععععععععععههههههههه...دنبال مومنتشم ...اگه فهمیدی بگو مال چیه .....
اووووووف اینی که میگی لایوههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بچه ها اینو دیدید بگید منم میخوام اسم برنامه شو 
زیرنویسش برام نمیاد:(
وه؟؟
تولدت مبارک جونگ کوکیییییییییییییییبیبیی🎊🎊🎉🎉
🎈🎈🎈🎈🎈👏🎂🎂🎂
واییییییییییی خیلی دنبال این ویلایوش با زیرنویس بودم مرسیییییی که قرار دادید و ممنون از مترجمای عزیز همگی خسته نباشید❤️❤️
اره منم قسمت درخواستی بچه هارو خوندم و اینو گذاشتم 😂💙💙
خواهش میکنممم
چه یهوی گذاشتی یه لحظه فکر کردم بالاخره از جونگ کوک خبری شده 😳😳
کوکیییی کجایی دلم واست تنگ شده
کوکی مو بلند جوابمون نمیخواد خودشو رو کنه که ریا نشه😂
من هرچی خودمو میکشونم لایوارو ببنیم نمیرم باز
نمیدونم چطوری اینقد انباشته شدن
تو دانلود بکن
مدرسه ها که شروع شدن خود به خودی همه رو نگاه میکنی 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.