بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

VLIVE+] BTS WORLD TOUR "LOVE YOURSELF: SPEAK YOURSELF" in Wembley Stadium]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۹
  • ۸۷۹۵

دانلود کنسرت "LOVE YOURSELF: SPEAK YOURSELF" در Wembley Stadium

.

.

دانلود از مدیافایر با کیفیت :

1080p | 6.34G

720p | 3.3G

‍‍~~~

دانلود از آپلود بوی با کیفیت :

1080p | 6.34G

720p | 3.3G

 

.

.

*دوستای ارمی خوشگل

اینا توی مدیا فایر اپلود شدند ، به زودی لینک های اپلود بوی اش که توسط خودم اپلود میشه قرار خواهد گرفت

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۳۴ ]

..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
جیسوگ شی سلام😍

فایتینگ😘
میگم میشه لینک 720آپلود بوی رو بزاری؟ 🥺🥺🥺
هاییی

متاسفانه نمیشه عشق جان
سلام ‌. فک کنم پیش نمایش روز دوم اومده ، همونی که آرمیا آهنگ تا ابد جوون رو برای بی تی اس در لندن میخونن .
شما میزارید ؟
اینو من چندین دفعه پرسیدم ولی جواب نگرفتم
کنسرتی که خیلی دوست داری
یسسس
برای لینک مدیا فایر با وی پی ان باید دانلود کنی؟
خیر
سلام خسته نباشید ممنون از شما. می شه لطفاً 720 آپلود بوی رو هم قرار بدید. واقعا ممنون می شم.
سلاممممم خسته نباشید
مرسی از سایت قشنگتون و وقتی که براش میذارید
ببخشید میخواستم ببینم کنسرت Wembley روز دومش رو ندارید؟؟؟
من به عشق سورپرایزی که برا پسرا آماده کرده بودن دانلودش کردم دیدم مال روز اوله هیچ جا هم روز دوم رو کامل پیدا نمیکنم همشون مال فن کم هاست
سلام نه متاسفانه 
اون کنسرت نه به صورت آنلاین پخش شد و نه دی وی دیش اومده 
هرچی باشه هم فن کم طرفداراست
سلام
من این کنسرتو با کیفت ۱۰۸۰ دانلود کردم همون که تقریبا ۷ گیگه ... اما پلی نمیشه😩😖 چه کار کنم؟؟ با لپتاپم امتحان کردم ولی باز نمیشه🤨
سلام
ورژن 1080 اش خیلی بالاست با دستگاهت همخونی نداره ، برای منم تو گوشی پلی نمی شد و با لپ تاپ اوکی شد 
کیفیت پایین ترشو بگیر
آنیاسیو
واقعا واقعا میگم سایتتون عالیه مرسی واسه این همه زحمت 😊😊😊😊😊😍😍😍😍
همه ی کنسرتا هست توش . ولی تور توکیو و فوکاکو نیست
اگه اونم بزاری دیگه محشر میشه
😻😻😻😻
فعلا چیزی ازین کنسرت ها پیدا نکردم 
اگه پیدا کنم حتما میزارمش💞
سلام
طاعات و عبادات قبول باشه
یه سوال داشتم . ببخشیدا 😁😥
طرز استفاده مدیا فایر چیه ؟؟
من یه دانلود کردم ازش ولی فایلم نیومد . مدیا فایر یه فایله که دان میشه ؟؟؟؟
سلام 
مرسییییی
روی لینک کلیک میکنی بعد که وارد صفحه جدید میشی کنارش سمت راست زده دانلود. روش کلیک میکنی و تمام 

نه فایل همون کنسرته توی آپلود سنتر مدیا فایرع
سلام ببخشید اون اهنگ for ever young که ارمی ها همخوانی کرده بودن توی همین کنسرت بود؟من کیفیت 720 دانلود کردم ولی اون قسمتشو هر چی گشتم نبود😶
سلام نه
توی این تور فاینالشون همچین چیزی نبود 
لینک ۷۲۰ اپلود بوی خرابه
اون لینک هنوز قرار نگرفته عزیزم 
جیسوگ این زیرنویس انگلیسیم نداره؟؟؟
یا داره؟
اخه هنوز دانش نکردم.دلم میخواد بفهمم چی میگن
اگ توش انگلیسیم حرف میزنن میترسم وسطش انقد بخاطر لهجشون بخندم ک تورو نبینم
فداشون شم من با لهجه هاشون
هستی جون
نداره ساب انگلیسی 
و اره انگلیسی حرف میزنن 😂
لهجشون 😂😂😂😂😂✌✌✌✌✌
میگم فقط ما میتونیم واس بی تی اس پیام بفرستیم...پس چجور با ارمی ها چت میکنن ...بخش چت نداره
کامنت میزارن براشون
سلاممممم..

مرسیییییییی اونی 1080 گرفتم ...عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود ...محشررررر بود ....توmanoto هم اون موقع که اجراش کردن مجریه گفت که خیلی بزرگ بوده و سالن تا خرخره پر شده .....نمیدونست ارمی ها چی ان ....منم از همون موقع تا حالا در حال اب شدن ...........کومااااااابدا جیسوگ
خواهش
میخوام بدونم بیگ هیت کل این تور رو بعدا میزاره ...همین osaka و parisو...

من میخوام کلش بیاد بگیرم ...ولی دستت درد نکنه...جیسوگگگگگگ...مرسی وری ماچ
احتمالا


😍💜
خیلی باهاش کیف کردم...
من خیلی قبل تر از اینکه قرارش بدین از یه سایت خارجی دان کردم با کیفیت Full HD و حدود 20 گیگ یا بیشتر براش حجم دادمT-T
خوبه خوش بحالت...من هنوز در انتظار نتم...البته نت هم داشته باشم جا ندارم -_-
سلام سلام
چرا پارت بندی نمیکنین ؟بااین حجمی ک دارن حتی اگه حجم نتمونم اوکی باشه وسطاش هی خطا ی سرور و اینا میده تمامش ب فنا میره باید ازاول زد.واقعا نمیشه کاریش کرد؟؟:((((
یک ارمیه بشدت ناراحت
سلام هدا جون
پارت بندی کردن خیلی سخته ㅠㅠ ولی من سعی میکنم کیفیت 720 اشو توی آپلود بوی آپلود کنم
ARMY🌼ONCE ARMY🌼ONCE
سلام من دیروز اینو دانلود کردم از ساعت ۲ ظهر گذاشتم تا ۱۲ شب اون سه گیگه خیلی با کیفیت و با حال بود راستی نمی دونین که کی سی دی های اصلیش میاد از سایت خوبتون مرسی
مرسیی از نظرت ❤❤❤
نمیدونم ، تور اسپیکشون معلوم نیس
یعنی منظورم اینه که جه کسی خونده for ever young رو ؟
فور اور یانگ اهنگ خود بی تی اس عه دیگ
سلامممممم
فستا فقط یباره تو سال دیگگگگ منم از همه بیشتر منتظر فستام
راستی خوبی جیسوگ شی💗💗💗
امتحاناتت کی تموم میشههه
سلام
اره دیگ
سلام ببخشید اون اهنگی ارمیا توی کنسرت خوندن for ever young رو از کی بوده ؟
ینی چی از کی بوده ؟
وااااای من عکسشو دیده بودم! از ذوقم عکسشونو استوری کرده بودم ><
گوماواااااااااااا
من کنسرت love your self seoul رو دان کردم، ترافیکم محدوده، از بین این خوشگل هایی که گذاشتی، کدوم کنسرتو پیشنهاد میدی دانلود کنم عزیز؟
خوب کردی 😂😂
من بعد از تور لاو یور سلف سئول ، اینو پیشنهاد میدم چون اهنگ های پرسونا هم توشه تینا شی
جیسوگ شههههه چرا بامن چنین خنده شیطانی کنندی؟؟
راستی هدیه دهم ب کجا رفته؟؟
مارو کشتی با فستا 😂
چرا اونییی *4444#رو میگم منممم الان 500 تومن صبح میزنه1 ساعته 1 گیگ همون ساعتای 5ونیم اینا میزنم منت
خب واسه تو قاطی داره وگرنه اینطوری نیس
واقعا این کمشه زیادش چیه ککک
باید یه روز دیگه که وقت داشتم دانش کنم♥
الهییی تو چی کشیدی که گذاشتیش...خسته نباشی
حتما دان کن من انلاین دیدم خیلی خوب بود
سلامت باشی
میگممم اونییی برا من جدیدااا رایگان که نمیده هیچچچچچ همون 1ساعتم کرده 500 تومن ی گیگ کع اصلنن نمیارزهه,میرم کد*555*5#رو میزنم 1ساعت900تومن بین 2تا8 صبح نوشته نامحدود ولی بهت 20 گیگ میدهع منم قشنگگگ ی 15گیگی دان میکنم تو ی ساعت😊😊😊
خب کدی که میگی اونی نیس که من گفتم
عررررررررررررررررر من همراه اولم
تازه دایمی
چکار بکنم گاددددددددددددددددددد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هاهاها
😂
جیسوگ شی ب منم یاد بده چطوری بسته رایگان بگیرمممم
دیگ الاناس مامانم بیرونم کنه 😭😭
برای ماری توضیح دادم بخونش
چطوری پنج صب میشه بسته رایگان گرفت؟
اگه ایرانسلی 
بین ساعت ۴:۳۰ تا ۶ ، کد *4444# را میزنی ، تو قسمت اینترنت میری بعدش گزینه ساعتی را انتخاب میکنی . بعد میزنه یک ساعت نامحدود رایگان ، گاهی اوقات هم میزنه یک ساعت نامحدود ۱۰۰ تا تک تومن 😹😹
من نصف برنامه هامو اینطووری دان میکنم 😹😹😹
من چه خوبم همه راز و رموزمو میگم 
سلام حجم پایین تر نمی ذارین ؟
سلام قراره اضافه کنم
بلی من نباشم کی بیاد انرژی بده بهت😁😂
منم عاشقتممممممممممم کههههههههههه💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓😜😁
😹😹😹
اره دیگگگ
اونی این چیه که 6 گیگه؟
تازه کمه هانیه
ووییییییییییییی جیییییییییییییییغغغ💓💓💓
جیسوگ بیا بغلمممممممممممممم*_*
اصن روزمو ساختی 😂😂✋💓
😂😂😂
عاشثتم چه انرژی خاصی تو کامنتت بود
روحمو شاد کردی 😂 💓
اوووونییییییییی من مرررررررررررررررررگ
سههه گییگ؟؟؟
شیششش گییگ؟؟😳
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😂😂
نفس بکشش ، ساعت کوک کن و پنج صبح بسته رایگان بگیر ، ارمی باید همه ترفندارو بلد باشه دخترم 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.