بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview Photos

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۷ دی ۹۹ ، ۱۶:۴۴
  • ۱۱۶۸۰

[Weverse Magazine] BTS Other Cuts (ver.+SUGA)

Download | 10M

2021-1-5


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview Suga

Download | 10M

2021-1-4


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview RM

Download | 9M

2020-11-28


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview Jung Kook

Download | 8M

2020-11-27


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview Jin

Download | 8M

2020-11-26


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview  V

Download | 9M

2020-11-25


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview  JHope

Download | 8M

2020-11-24


[Weverse Magazine] BTS BE Comeback Interview  Jimin

Download | 9M

2020-11-23

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۴۶ ]

منظورتون از ساب زدن چیه؟
سیما منم میزاری ساب بزنم منم دلم میخواد ساب بزنم
⁦(╯︵╰,)⁩⁦(╯︵╰,)⁩⁦(╯︵╰,)⁩
چند سالته بی تی اس شه؟ 
زبانت خوبه؟
تا حالا ساب زدی؟ 
اگر بالای 18 سالی و کنکوری نیستی و زبانتم خوبه آی دی تلگرامتو برام کامنت کن
فک کنم ..............
زنده نیستم :/
شایدم خواب میبینم :/
کاش بودید یه نشگونی چیزی میگرفتید من بفهمم مردم ، خوابم یا رفتم بهشت :/
اوهه ماییی گاااااووووود
اووو گاووووود
هی توک می تو د اسکااااایییی
اسکای اسکای
او مای گاااووووود
هی شود می آل د استاااارررزززز
استارز استارز
*وی به چوخ میرود :)*
🤧🤧حستو درک میکنم 
این اجراها ب طرز..... عالیننننننننن
من به راحتی با این عکسا میرم تو تابوتم درم میبندم تا کامبک بعدی:))
🤧🤧 نرووو اینا تا قبل کامبک هزار تا چیز دیگه میدن بیرون
سلام
فایل شوگا عکسای نامجون توشه
سلام اصلاح شد
سلام روزتون بخیر
من میخوام عکس های یونگی رو دانلود کنم به جاش عکس های نامجون دانلود میشن میشه یه چک بکنید
ممنون*_*
سلام اصلاح شد
سلام
من لینک شوگا رو میزنم ماله آر ام رو میاره
چه کار کنم
سلام اصلاح شد
سلام ، ایشالا که حالتون خوبه .
فایل شوگارو دانلود می کنم عکس های آر ام رو بهم میاره !!! چند بار هم دانلود کردم.
سلام اصلاح شد
عکسای شوگا رو که میزنم دان شه، عکسای rm میاد...
فک کنم لینک آر ام رو برای شوگاهم گذاشتین....
ممنون میشم درستش کنین
سلام اصلاح شد
سلام ممنون که این همه زحمت میکشین😻💜 ولی چرا فایل شوگا وجود نداره؟ همش میره رو فایل نامجون😞💔
سلام اصلاح شد
سلام خسته نباشید. ببخشید سیزن گیریتینگ مال امسالو نمیزارین همینکه تازه اومده💜💜💜
پس چرا فایل عکسای شوگا رو ک دان میکنم عکسای نامی توشه؟
سلام اصلاح شد
خب با اجازه

آیدا بدلیل دیدن عکس های کوک به قبرستان منتقل شد

این روحشه داره کامنت میده. (ó㉨ò)





من مرگ این چر انقد خوشمل بیدಥ_ಥ
🦋𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊🦋
سلام میشه وب هم دیگه رو فالو و پیوند کنیم؟ ممنون. من همون پارک آنی هستم که قبلا به صورت ناشناس می اومدم:)
من وبتون رو فالو کردم. پیوند هم کردم😁🦋
سلام
شوگا رو که دانلود میکنم برام عکسای مونی رو میاره ؟؟؟

میشه لطفا
بنگتن بمب ها قدیمی رو اپ کنی؟؟
سلام اصلاح شد
سلام..
چرا عکس های شوگا.ماله نامجونه؟؟!!
نوشتین شوگا ولی نامجونه..
سلام اصلاح شد
چرا از شوگا نیست ؟
تو دوران استراحت بودهه
سلام میشه کاملوشونو بدید اخه هر کدوم از اعضا چند تا عکس گرفتن توروخدا خیلی دنبال این عکسا بودم😭😭😭😭
به جز نامجون چرا هیچکدوم از زیپهای من باز نمیشع؟!:((
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
سلام...
من چند روز پیش اینجا یه سوال پرسیدم هنو جوابمو ندادین!!!🙁
وه؟؟؟؟؟!!!!!!🙁
اگه نمیخوایین کامنتی که سوالمو پرسیدم نزارین🤔......ولی اگه میشه جواب اون سوالمو به همین کامنتم بگین پلیییییز...🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
هایی
چه سوالی؟؟
عکس های وی و که دانلود کردم فایلش خالیه ....
سلام چک شد مشکلی نداشت
. 𝙀𝙙𝙬𝙞𝙣
. . .
کلامی باقی نمیمونه
من نمیدونم چ مرضیه ک میخوام با پوزیشن نام و کوک ی ادیت خلاقانه بزنم...:") البته حیف ک خودشون نمیتونن ببینن....
من یاد فیک کوکنامی که ترجمه کردی میوفتم 😂😂
حیف که شوگا نیست. امیدوارم زودتر حالش خوب شه. بایس ام نیس اصلا بنگتن ناقصه. ولی کوکی و وی خیلییییی سک.شی شدن ^U^
پلنگ پلنگ
هلو میشه اون عکسایی رو که اعضا توش لباس پلنگی پوشیده بودنم بزاری😂👐🏻
گگگاااددددددد ههللپپپپپپ ممیییییییی
خوونن
خخووون
خووننن
و
مرگ^_^
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
یه سوال...
چرا اینقدر هندسام شدنننن؟! هندسام بودناااااا ولی الان دیگه قلبم اتک خورد💘
من اعتراض دارمممممم
سلام خسته نباشید من تازه تو بیان ثبت نام کردم کردم من دنیا ههستم ۱۲ سالمه
من فقط اینجا جیسوگ شی رو میشناسم میشه بقیه ادمین ها اسمشون رو بهم بگن خیلییییی ممنون سایتتون عالیهههه
سلام دنیااا شههه
از آشنایی باهات خوشبختم😻💞💞
سلام ببخشید برای من باز نمیکنه عکس هارو تا فایل ها
سلام
اینا فایل زیپن اگه با گوشی هستی با استفاده از برنامه es file explorer میتونی اونارو از زیپ خارج کنی
سلام خسته نباشین میگام مصاحبه هاشونو با ویروس ترجمه نمیکنین؟
سلام خیلی سایتتون خوبه ولی من یه مشکل دارم این لینکای بالا رو دانلود کردم ولی باز نمیکنه برای باز کردنش برنامه خاصی نیازه یا چی اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام نازنین جان
با گوشی ای یا کامپیوتر؟
فایل ها فشرده ان باید اکسترکتشون کنی
اگر با گوشی ای تو گوگل سرچ کن چطوری اینکارو کنی
ایییییییییییی که مادر به قربانشان
آرمان های پایبندی به بایس به چوخ رفت....
:"))))))))))))))))))))))))))))))))
چرا دانلود نمیشن؟😭😭😭😭😭😭😭😭
مشکلی ندارن لینکا 
سلام👋🏻👋🏻
میشه عکس هارو دونه دونه هم بزارزد تو سایت اخه باز نمیشه 😢
لطفااااااا🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺
سلام
فایل ها فشرده هستن عزیزم
اول اکسترکتشون کن بعدا باز میشن
منکه میدونم قصد هوسوک از ایستادن وسط نور چیه.... میخواد ثابت کنه که از نور درخشان تره😂😂😂😂 قربون خورشیدمون جیهوپ😍
😂😂😂
مااااااااااااااااااااااااااادر به افق پیوستم
عه پروف عوض کنیم😎😂😂😂
اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خداااااااااااااا تهیونگممممممممممم موهاشش چقد قشنگهه
پیام بی تی اس به ارمی ها وقتی عکساشونو که میدن بیرون باعث سکته ما میشه:بکش بکشه میکشیم
پیام مایی که داریم تلاش میکنیم زنده بمونیم:بکش بکشه بکشیدددد
=)
یا هفت عال بنگتن به دادمون برس =)
فتبارک الله...😍😍😍😍
یعنی این همه جذابیتو کجای دلم بزارم خوو...😍😍😍😍😍😍😍
به فکر خودتون نیستین به فکر قلب ارمیا باشین..😭😭😍😍😘😘
اخه بشر چقدر میتونه اینهمه جذاب و خفن باشه؟؟😭😭😍😍😘😘
(◍•ᴗ•◍)✧*。
میشه برا عکسا کوتاه کننده لینک نذارین؟
no
نکنید این کارو،من قلبم ضعیفه
من بد بخت هنوز تو شوک عکس های مجله ام
اگه یه روزی به علت نا معلوم مردم بگین بنگتن بود🙁
⁦ಥ‿ಥ⁩
سلام ✌🏻
پسورد داره؟! میخوام بازش کنم ازم پسورد میخواد:(
سلام
ن
عزیزم من فایل ها رو دانلود کردم ولی باز نمیشن ، باید تو لب تاب بازشون کنم؟میشه راهنمایی کنی؟
فایلل ها فشرئه هستن
تو گوگل سرچ کن: اکسترکت فایل rar با گوشی
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
:))کمک
⁦(个_个)⁩
من فعلا زنده ام تا عکسای کوکی بیاد :)
⁦ʘ‿ʘ⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.