بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

سپاس گزارم جیسوگ شی
خواهش نسیم جونی 💞💞💞💞
ببخشید اجرایی که تو the voice کردن رو نمیزارین؟
سلام ته تانیا جون 
میخواستم بزارم دیدم دیر شد بیخیال اش شدم
می زارم اکی
سلااااام اونییییی جیسوگ خوبییییی؟؟؟
چراا انقد کم پیداییییییییی😞😞😞
دلم برااااااااات تنگیدههههههه

سلام مانی جون
خوبم تو چطوری؟؟
یکم خستم دیگ 😂
به نظرم جیسوک بهتره میتونم اینجوری صدات کنم؟
باشه سکرته جان خسته نباشی:/
سلامت باشی
جیسوگم البته ولی هر جور راحتی 😹
اسمت سکرته است؟
میتونه این هم باشع 😹
اصل ادمین سکرته 😹
این
اره دیگ ...
چی؟
امم چی چی؟
میشه اصل بدی؟
اصل ادمین سکرته 😹
اره فک کنم همونم♥
احیانا شناختیم؟
اره البته اگه همون هانیه ای باشی که کامنتاش را میبینم ××
من به خاطر تو سایتمو درست کردم اونوقت تو نیستیییییییییییییییی
کجاییییییییییییییی؟؟؟/
:(((((
اووو
هانیه جون
پرو جدیدت مبارک باشه
چیمنی لاورم که هستی
من همینجام ... تقریبا
کلش همین بود؟؟
چه کم!!!!
T_T
عاشق شوما😍😍😍😍😘
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
😹
من مرگگ ... از درد کامنتای خالی و طولانیتون 😹
عزیزم این همه کامنت رو جواب دادی چرا جواب منو ندادی .
خب جیسوگ نیستش من به جاش جواب میدم
کدوم کامنتت گلم؟ 
نهههه منم عاشقشم
عاشق کی؟؟😁
تحلیل این عکس از نظر من (تو ذهنشون)

آر ام: الان باید بخندم!هاااا
جین: اینجا خونشون مورچه داره؟؟؟؟؟ بله بله بله خیلی داره!
جیمین: اینوری بشنیم جذابترم یا اون وری؟یا هر وری؟!
وی: شپشا رو سرت پارتی گرفتن جین هیونگ !!!!
کوک: الان کدوم دوربین منو میگیره؟!
شوگا: من ک نمیفهمم چی میگی ولی باشه!
جیهوپ: وات د ***


خدایی چهرشون همینو میگ.نمیگه؟!
وااااااااااییییییی
جر خوردممممممممممممم از خندههههه مبنصوثکبحکث۴ن
میخواستم بقیه نظرهارو فردا جواب بدم ولی این به چشم خورد دلم نیومدد

خیلی تهیونگ و کوکش خنده دار بود
اتفااقا میخواستم اینو واسه هوپ بگم گفتم ولش کن 😂
مرسی از تحلیلت سیما جون
سلام می شه اجرای bts و مصاحبه‌ هاشون رو در برنامه voice و I heart the radio رو لطفا بزاری ..... مرسی که انقد سایتتون خوبه !! خواهش می کنم حداقل برنامه i heart radio رو که با هالزی دعوت شدن رو بزارید
سلام کیانا جون
وویس قرار داده شد 
مرسییییی خیلی دنبال زیرنویس گشتم3>
خواهش میکنم درسا جون
وای دنبال همین بودم!!!!
عااااااشقتم جیسوگ! *:
چون درخواستت را گذاشتم عاشقمی‌؟ 😂 خواهشش پارک شهههه

اوا راس میگیاا😂😂
عزیزم 😂شاید بتونه احساساتشو به زبون نیاره ولی صورتش همه چیو نشون میده😂
ینی هوپی از اوناس که با یه نگاه میزنه داغونت میکنه😰😂😂
ولی عشقههه عشق😍😍
دستتم درد نکنه😍😍 خیلییییییییییی ممنون😘😍😍
😂😂😂😂😂
بدجوررر

جین هم تو فکر رفته با نمک شده
همه عاشق منن اصلا😌
نه
اندههیووو
فقط من عاشقتم
ارییییی واقعااااا بریممم بدانیمممممممممممم اونییی
حتی جین هم به طرز عجیبی در فکر فرو رفته ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.