بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

سلام ببخشید برای این ویدیو زیرنویس فارسی نمیزارین؟
ترجمه هم میزارید؟؟؟؟؟؟
سلام یوری جون
وقت کنم میزارم حتما
Lydia Martin 🅑🅣🅢
مرسی بابت کیفیت 1080 جیسوووگ جونیییی
😍😍😍
اون آبیَرو بپوش
مشکی پوشیدم پختم
نگاه کن هر طور دوس داری فک کن خب؟هر چی دلت میاد بگو خب؟ولی ناراحت نباش
فک نکنم نکره خوندهه باشیم اصاا شایدم من یادم نمیاد
من حالم خوبه
شب بخیر جیسوگ
...
شبخیر
امروز صفحه کامپیوترم ب روی چهار تا سایت باز بود داشتم نگاه میکردم چیکار میکردین
واقعاااا؟؟چرا اینقد غمگینین ؟؟نکن اونطوری جیسوگ اونو بردار از گوشه سایتت که هم منو اذیت میکنه هم خودتو هم بقیه متوجه ناراحتیت میشن
اسمم اصلا غم انگیز نیست من یکیم
با خودم خیلی فکر کردم فقط ی دلیل دارم برای رفتنم ی دلیلی ک میترسیدم اگه باشم ممکنه ی چیزای بشه ک من بیشتر خورد و تحقیر و تنها بشم
شما هنوزم ی اکیپ دارید با کلی عضو ک میتونین با هم شاد باشین و فقط من قراره حذف بشم پس اینقد ناراحت نباش چون خیلی درد آوره و ناراحت ترم میکنه
منم برام سخته و خودمم شاید پشیمونم ولی باید دل بکنین
میدونی حرفت مثل چی میمونه ؟؟؟
مثل این میمونه که بگیم بی تی اس هفت نفرن و کلی ادمن اگه یکیشون از اکیپ خارج شه ما شش تا رو داریم ک خوشحال باشیم
در صورتی که بدون اون یه نفر ، هیچ کس نمیمونه . هیچ کس!!!!!!!!!!
و اره واقا روحیه ام امروز خیلی بد بود
حوصله هیچیو هم نداشتم
و همینطور تو یکی نیستی . یکی نکره است ولی تو معرفه ای
با این اوضاعی ک داری  عربیو گند میزنی!  خدا بهت رحم کنه

بعدشم مگه تو خودت الان خوشحالیو پارتی گرفتی ک انتظار داری ما شاد و شنگول باشیم ؟؟؟ 
گوز نخور ما دیشب حرف زدیم کههه

بردار اذیتم میکنه
شاید اگر به حرفم گوش میکردی منم الان به حرفت گوش میدادم


اسمت چ غم انگیزه 
نزار یکی 

هر چی دوس داری بپوش
اونم از گوشه سایتت بردار
دلم برات تنگ شده
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شدههههههههههههههههههههه



بر نمیدارم
باید یادم بمونه کی رفتی و کی همه چیو پاک کردی 
زیر نویس فارسیشو نمیزارین؟
فک نکنم استلا شی
چند دقیقه است ؟
پنج دقیقه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ****** ****** ***** *** **** ***** ** ***** *** ***** ****** ** ** ** ** ** ****** ** **** * **** ** **** *** ****** **** **** ** **** ***** ***** ** **** ****** * *** **** *** *** ****** * *** * ** * * *** *** *** ***** **** ** **** **** **** ****** ****
سلام کیانا شی
اخبار منوتو راجع ب بی تی اس هیچ وقت درست نبوده !

اره صد در صد یه روزی باید برن سربازی ، ولی نه الانا
اگه بیگ هیت خودش بیانیه رسمی منتشر کرد ، اونوقت باور کن 
اخباری جاهای دیگ و شایعاتو باور نکن
جیسوگاااا
آنیو
حس میکنم باید یه چیزی بهت بگم ولی نمیدونم چی!!!
تو نمیخای چیزی بهم بگی؟
جیسوگاااااا
جیسوگ شی....
آیگوووووووو
حوصله ام سر رفته ام ان شی
موندم فردا مانتو چی بپوشم ...
تف به مانتو :|

عرررررر من این اهنگو خیلییی دوس دارم خیلیی قشنگهه😭😭😭.نمیشد من جای اون دختره باشم که تو ویدئوسس همش میره اینور اونور تو سئوللللللل
خیلی قشنگههه
😂😂😂
بنظرم جای خودت باش ن کس دیگه ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.