بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۹۴ ]

میدونی جیز جدیدا یه چیز خیلی قشنگی درموردت کشف کردم :| اونم کرم درونته که گاهی دلم میخواد با تبرم سرشو ببرم 😐
😓
وب خیلی خوشگل شده هااااااااااااااااا.اونیکی دیگه تکراری شده بود.
اوووو رامتین شه 😍
خیلی وقت بود میخواستم قرمز کنم ، تنبلیم میومد
وای با یه تغییر رنگ چقدر سایت تغییر کرده 😉😉😉😉
اووو چینچایوو؟😍
کل سال 2020 باید این رنگ رو تحمل کنید 😂
اصلا فکر نمیکردم انقدر محبوب باشن تا وقتی کوکمین و ویکوک و نامجین و سپ هستن کی یونکوک شیپ میکنه؟خدایی هیچ رابطه ای به سپ نمیرسه البته یونکوک هم فرندشیپ خوبن❤️
سلام کوک مین شیپر شه
خب ببین سلیقه ای دیگ
همه کاپلایی ک گفتی عشقن ولی من جونمو برای یونکوک میدم فقط 😁 و خب بنظرم هیچی تو این دنیا یونکوک نمیشه ... اخ لنتی ... بعد بخاطر هایلایتا ( ک یونکوکن اگ توجه کنی ) خیلیا یونکوک رو کشقیدن و شیپش میکنن . اصن از اون موع تا الان همینطور داره شیپشون اوج میگیره
کامنتا چقدر روح نوازن 😂
عاقا جریان سرکار گذاشتنو ب منم میگین؟دنا سرکارتون گذاشته بود؟
نه نه نه 
من بهت نمی گم😎
خودت باید کشف کنی 😏
واییی چیچایو ؟؟؟؟؟ قصد کشت مارو کردی عایا ؟؟؟ یه زره فقط یه زره مراعات ما یونکوک شیپرارو بکنین انیووو من رفتم خودمو با عکسا خفت کنم حرفی چیزی ندارین عاخر عمری بهم بگین ؟؟؟
یه یونکوک شیپر دیگگگگ TT_TT
کیانا شه تو کجا بودی تاحالا ؟؟
سعی کن زنده بمونی✋😂
اوووهههههه ماییییی گااااااااادددددددددددد.....جییییییییییییغغغغغ.....دمت کرد جیسوگگ...عععععررررررررررر♡♡♡♡♡♡♡♡
او نیکاشههه
قربانت 💙😎
نونا مواظبته خودت باش💙
خودافظ^-^
💙💙
الان دارم با یه انگشت تایپ میکنم بقیشون چیپسیین.اهنگه چطو بود.
معمولی بود واسم 
من که شام خوردم شام نوش جونتون😙😙
💙
اوکی حرفت دلگرمی بود برام تنکیووووو
آره همین جوری شدم ولی دوستم از دپ بودن دلم آورد
💞💞💞💞💞💞💞
بایییی
خدافیظ
اوهوم نونا💙💙
دوس ندارم بگم سیزده سالمه.😂
فهمیدم 😂
آنیوووو یوروبون
به امید دیدار جیسوگ شهههه
آنیو ام ان شههه
جیس هیچکی نیس برم بقلش خودمو لوس کنم 😭😭
خیلی ناراحتم 😔
برم تنهایی شام کوفت کنم 😞💔فعلا
حالا انگار من هر روز دارم خودمو تو بقل یکی لوس میکنم -ـــــــــ-
منم دارم میرم شام
تنها نیستی

باید برم 
دارم میچوسو میشمم آیگوو
اوکی ولی من سلیقه طرف کیپاپ اینا نیستا.کیپاپ فقط بی تی اسم.
آهنگش انگلیسیه
فک کنم با یه خواننده امریکایی خوندن

او یسس
..........چی بود اسمش؟؟؟از اون چت ها که نیاز نیس تایید کنی اسمش یادم نمیاد😕
الان خیل یا هستن نمیخواهی بزاری؟
چت انلابن 
باورت میشه اصا حواسم نبود ؟؟

الانم چندین نفر رگباری دارن صدام میکنن واس شام
آیگوو چرا وقتی یک بار میگی الان میام باز هم اعضای خانواده رگباری صدا میکنن ؟😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ****** ***** **** **** **** ***** ********* *** *** ****** ***
**** ** ** **** **** *** ** *****
** ***** **** *** ****

کوفته از خودت بخند😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂 خیلی خوبی 😂
دارم تصور میکنم با فک کرن به این چیزا 
یه گوشه نشستی و افسرده شدی و بخاطر هیچی داری عر میزنی 😂
13 14 سالمه.
بالاخره کدومش؟
همش😂؟
چرا مبینا دو تا ی داره؟همینطوریشم بیریخت نوشته میشه بیریخت ترش نکن
من ک نگفتم تو رو چواعهه من فارسیشو گفتم
حقیقتا لابلای کامنتا گم دارم میشم
حتما موقع تایپ اسمت هیجان زیاد باعث شد دوتا ی بنویسم 😍
من ک میدونم تو منو خخخ چونگمل چوآهه😍
نگران نباش گم نمیشی
غیر منتظره بود*-*
برگام فر خورد*-*
دیدی؟؟😍
خب یکی از گزینه های شهر جیسوگ رفت کنار.شیراز خط خورد.جنوبی هم فک نکنم باشی.
از طریق کرن داگ فهمیدی؟😂
من دیگه باید برم ولی دلم نمیاددددد
واقعا باید برم ولی دلم نمیادددددددددددددددد
اشکال نداره بابا برو
منم باید شام برم
سیما هم باید کمپرس اب گرم بزاره رو دستش
بوی ویث لاوم ک از محدوده وای فای خارج شده 
بقیه هم مشغول دانلودن 
با خیال راحت برو خلاصه😂
دلت برام تنگ شد؟! 😒
رفتم دست فلجمو یکم گرم کنم 😐
برا یه بنده خدایی هم وویس بفرستم 😐😐
اره تنگ شد :|
هنوز دستت بهتر نشده ؟؟
کرن داگ هس
اشتباه تایپی بود
کرن داگ من خیلی دوستتتت
آبروم رفت😂
به مرده گفتم بورن داگ بده بهم 😂😂😂
الان تو راهم.کم کم دارم از منطقه پوشش داده شده توسط وای فای مون خارج میشم.😂
😂😂
اهنگ دادی بهت اهنگ خوب میدم 😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ویکوک نذار
آیگووو
**** **** *** *** *** ** ******* **** ** **** **** ******
مخصوصا جیمینننننن 😭😭😭😭😭 یه مدت به خاطر همین کلی ناراحت بود
وای جیمین اگر بشنوم دیگه آدم قبلی نیستم
سان کن لطفا
وای ام ان 😂😂😂😂😂
خیلی بانمک بود این حرفت جدا 😂😂
تو فک کردی اینا ریلن ؟؟
هیچ کدوم واقعا ریل نیستن ، از متخصصش بپرس (ینی من )
ولی نمیشه انکار کرد ک وی جیمین رو یه جور دیگ دوس داره .
ماشالله 62 تا حاظر
راستی راسته که بی تی اس میخواهد برا ایتالیا؟
چینچا ؟؟
فک کنم همه دراز کشیدن ریلکس کردن و تو سایتن الان 😂
نمیدونم فعلا ک امریکان
واقعا پسری
چینچااااااااا
چینچا
وااااااا
فن بوی
نه نمیدونستم
مگه کسی میتونه اون پیامای خالی رو فراموش کنه
باید کلی میرفتم پایین تا به پیامام که قبل تو بود میرسیدم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
چند سالته‌؟
برای بوی ویث لاومون
یا خدا سکته زدم*-*
نونا گفت سرنگهه*-*
😂 چرا سکته ؟؟
عاقا ینی تو نمیدونستی من تورو دوس دارم ؟


راستی مبیینا هم به من گفته که منو چوآآآههه
وای آرم داگ تو شیراز نیس هنوز 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
از همون جایی که آدرسش بهت دادم میگیری؟
آرم داگ بود؟ ضایع شدم

نه بابا از سر کوچه خریدم
دیدم ۵ تومنه ذوق مرگ شدم خریدم 😂
حتما پست اولو باید نیگا کنی فقط؟.خب دوتا برو پایین.
دیدم!
الان دارم گوش میدم بمون تا تمو شه😂
چون گفتی جان من میگم
می خاستم بگم ویکوک هم بذار
ولی من خودم ویکوک دوست ندارم اعصابم خورد میشه میرن پیش هم😂😂😂😂
جیمین تنها می مونه اون وقت
ویمین فرند های جون جونییییییییب
😂😂 
اتفاقا ویکوک و ویمین هم زیاد دارم 
ولی خودم هوپمینو دوس دارم 😂😂


اوکای میزارم
گالریمو باید خونه تکونی کنم
تنها کاپلی ک پوششون تو گوشیم متفاوته ، یونکوکه


سیما کجا رف ؟
ولی نونامو خیلی دوس دارم💙💙💙💙💙
😍😍 سارانگهمنیدا
عه ام ان چجوری فهمیدی؟راستی میدونستی پسرم؟
پسر گل سایتمون
زیر آبیمم مثبته
مثلا یواشکی نودل بخورم😂😂😂😂😂
یواشکی با دوستم هات داگ بزنیم😂😂😂
😂😂😂
خیلی خوبی ینی 😂😂
هات داگ یا برن داگ ؟؟ اعتراف کن !
هر دفعه رفتم ازین سوسیسا بخورم یاد تو افتادم 😂
رامتین پیشانی کوبان و در حالی که شکست خورده در حال سر نهادن به بیابان است.اخرین سوالش هم این است که اهنگ چطور بود؟
الان رفتم وب ویستا
چیزی نبود
من راضی نیستم اشکت دربیاد😂😂😂😂
جوووووووووووووون من بگگوووو
من نه کوچولو ام نه کیوت*-*
😻💜 هستی
میگم قبلا یه army بود پیام خالی میدادا الان اون boy with love هست؟
اره افرین خود خودشهه
الهی فدات شم نورا قربون دستت لطف میکنی اگه کمکم کنی
واسه ژانر اسمشو نبر اممممم من برم بگردم تونستم پیدا کنم
😂😂😂 ایول
منم آزمون آنالیز ترکیبی داشتم😂😂😂😂😂
وای من انشا خیلی دوست انشام خوب بود
یاد انشا بخیر :| قدرشو ندونستم
Hi I'm good girl
با تقلید از وی
😂😂😂
البته شاید زیرآبی میری و ما «فکر» میکنیم گود گرلی 😂
چرا سنه منو جلو ملت میگی مردک؟؟؟*-*
آبرو نذاشت برامون*-*
کوچولوی کیوت😍
باشه نونا:(
D;
خیر سرم امروز امتحان انشا دادم الان یدونه رو نوشتم دیونه:/
هر چقدرم چقدر شو جا انداختم ولی انشامو20 شدم😐😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅
آفیریننننننننن
به افتخار استلامون یه کف مرتب :
👏👏👏👏👏👏👏👏
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
********** **** *** *************************** ****** **************************** **** ***
انجام شد!😂
ماشالله ماشالله تا باشه از این حرف زدنا
به محفل کوچک ما بپیوند
یه چیزی می خاستم بگم گفتم اشکت در میاد نمیگم😂😂😂😂
بگگوووووووووووو😂
منم چندشم میشه پس منم پسرم
آیگووو از دست استدلالاتتتت

آیگووو
آیگووووووو
آیگوووووووووووو
نه استدلال با توجه به موقعیت متفاوته
استدلام برای موقعیت ام ان شه :
چون تو بچه خوب و مثبتی هستی 😂



مامانم(سحر) کار داره خوو
ظهر بود بعدش رفت
اها
سیماااااا تو کمکم میکنی توروخداااااا😐😐😐
سیما قایم نشو
میدونم تو وبی
مگه بده
متشنج بشی
😂😂😂😂😂😂متشنج کردی متشنج شدی😂😂😂😂😂😂
جمله ات داغونم کرد 😂
بهارر من میتونممم
البت اگه میخاییی
برای بهار
الان دارم یه اهنگ گوش میدم تو وب ابجی ویستا گذاشتمش.رسما دیوونش شدم.خواستم بگم تو هم گوش کن ببینم سلیقت میخوره به فازم.
باشه بزار دان کنم 
نگا الان سر دو راهی عجیبی گیر کردم
این دو راهی دو راهی دو تا فیکه
۱- یه فیکی هس *اسمشو یادم نمیاد* که کاپلی نیستو و چت و اینجوریاسو بعد دیگه ترسناکه
۲- فیک یونکوک اینستاگرام
کدوووم *از دو راهی عشق و عاشقی سخت تره😐😐*
فیک بهتره
ژانرش هم این باشه بهتره : عاشقانه ، اسمشو نبر
نورا 15 سالشه ها.دیگه تصمیم با خودته😂.
من دخالت نهی
نونا میبینی چقد با من بد برخورد میکنه:(
بچه ی بیتربیت:(
من تو دعواتون گفتم دخالت نمیکنم😂
عالییییییی بودن و ب شدت زیییییییییییاد ....ممنون ...میشه از vmin هم بزارید؟
TT_TT 
خواهش میکنم ملودی شهههه
حتماااا 
بنظرم فرندشیپ خیلی بهتره.من چندشم میشه از کاپل پسرونه.
چون تو خودت پسری 😂
دقیقا الان نشستم دارم با دقت دانلود میکنم مبادا دیونه از دستم در بره ولی خدا رو شکر کمبود نت ندارم هر بخواهم میتونم دان کنم😉😉😅😅😅😅
😂😂😂 
خب ببین ، اونایی هم ک مشکل کمبود نت ندارن کمبود جا دارن (لایک می ) 
آیگووو جای سحر خالی کاش الان بود
خیلی بیشتر خوش میگذشت
همیشه میمودا :(
الان معلوم نیس کجاس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ****** ***** *** **** **** ***** *** *** *** ***** ** **** *** ** * ******
عکسای تو همشون +۱۸ بود
اینا همش +۰ عه
کملا پاکهههه
دانلود کنننن
خدایی سیصد تاش مال خودم بود
صد و هفتاد و چهارتای دیگش اونایی ک تو دادی😂 بیشتر و کمترشو مطمئن نیستم البته
اینو دارم الان اعتراف میکنم ولی من قبل دنا می خاستم همچین کاری کنم ولی
بلد نبودم نشد
بعدش که فهمیدم دناس حال کردم😂😂😂😂😂😂😂😂
عجبااا -ــــــــــــــــ-
همینطوری سر کاری ک کرد داشتم متشنج میشدم 
اونوقت تو هم ؟
واسه فیک کمکم نکنین یه کاری میکنم بیان ازم شکایت کنه شوخی موخی ندارم تامااااااااام
من ک دست و پام بسته است
تو میدونی و ارمی سایت😁
بیشتر از یه چیز دیگه داشتم سکته میکردم که خودت میدونی دیگه
وای اونجاش که گفتم خوب که اونی صدات نکردم😂😂😂😂😂😂
بعدش تو چی گفتی؟ یه چیز خنده داری بودا
😂😂😂😂
کلا خیلی حال داد
حیف ک دیگ الان نمیشه اسکل کرد 😂
اها الان یادم اومد.تو چندتا فانی مومنت دیدم بی تی اس سنگ کاغد قیچی بازی میکردن.😂
سنگ کاغذ قیچی نه 
کایی کایی بو 😂
نگران نباش جیسوگ نورا هنوز منو پسرم صدا میزنه.البته وقتی میگه پسرم دوس دارم دست چپمو مشت کنم بزم تو دندونشششششششششش
وقتی میگی نگران نباش بیشتر نگران میشم :|

من دخالت نمیکنم اصا😂
اره
دقیقن همون چیزی که داری فکر میکنیه نونا یاههه یاههه
-ـــــــــــــــــــ-
نورا نورا خودمونه؟
نورا وب زدییییی
با ریتم خوانده شود :
صبح بخیر ایران 
مخصوصا تو
یونکوک فرندشیپی باشه من خر😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
تو ک میدونی چرا میگی پس 😂
😐😐😐😐 آفرین *نفسی عمیییییییق میکشد*

عاقا من الان رفتم واتپدو زیر و رو کردم واسه فیک یونکوک دوتا فیک پیدا کردم
۱- اینستاگرام (که به صورت چت و ایناس)
۲- teddy bear (که عادیه)
این اینستاگرامه خیلی پرطرفداره
یکیشو ترجمه میخوام بکنم به شرطی که همه بسیج شین کمکم کنین😐😐😐
من باید سحرو پیدا کنم 
تنها کسی ک تمام فیکای واتپدو خونده اونه 😂 چند تایی سراغ داره ب احتمال زیاد
خسته نباشی جیسوگ جون اومدی با کلی پست فایتینگ😙😙👍👍👍💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
یسسسسسسسس
سلامت باشی استلاشهههه
شما ها هم خسته نباشید ، دانلود کردنشون زمان و انرژی میبره 😂 کار اصلیو خدایی آرمیا انجام میدن 
باد به فکر حجم اینترنت هم باشیم TT_TT
ها؟
یک دو سه به کره ای
😂😂😂😂😂😂
یادته سر همین اطلاعات شخصی چه بلایی سرم آوردی
داشتم سکته میکردم اون موقع خشکم زده بود😂😂😂😂
البته دنا خوب تلافی کردا
ولی قبول نبود فقط من و سحر رو سر کار گذاشتی😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وایییی خدا جیسوگ از دست تو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دنای عوضیییییی
باید شک میکردممم بهشششش
هم منو اسکل کرده بود هم پیشنهاد داده بود شمارو دور از جونتون اسکل کنم -ـــــــ-

😂😂😂
خیلی حال داد 😂😂😂😂😂😂😂😂
قبلش کلی تو چت درد و دل کرده بودی باهام ... داشتی سکته میکردی 😂😂😂
تو هنوز منو نشناختی.رامتین اسکافیلد معروفه(الکی مثلا)
😂😂😂
رامتین بزن قدش
خوشم میاد عینه خودمی:)
چشمم روشنننننن
اینجا داره چ اتفاقی میوفته ؟؟
تفاهم پیدا کردین ؟😂
همشون جاست فرندشیپ جاستتتتتتت
چپاللللللللل
جاست فرند شیپ
آره دیگ 
پس چی فک کردی
ما هممون فرندشیپی هستیم ( جان خودم )
1





2


3

4
یونکوک شیپرا
هانا
تول سه؟!
عررررررررررررررررررررررر.جیسوگ بالاخره اطلاعات رو از منشور عبور داد.لامصب سال ها در تلاش بودم یه چیزایی ازت بفهمم نشدددددد.کم کم از اسم پدر بزرگ میرسیم به چیزای مهم تر.
آیگوووو 😂 از اسم پدر بزرگ ک چیزی نمیشه فهمید 😂
یه عالمه پدربزرگ با این اسم وجود دارن توی ایران
اووووووو یه چیزیتو گفتی بلخرههههه
اوووووووو
😂😂😂 
آیگو
خوشم میاد همه در به در دنبال فیک یونکوکن هیشکیم پیدا نمیکنه😐😐😐
باید خودمون آستین بالا بزنیم و دست بکار شیم😂
من واقعا در این زمینه تلاشمو کردم ولی رمز فیکی ک نوشته بودمو یادم نمیاد :|
باشه:(
D;
سلامممم اونیییی وااییییی مرسییییییییی
من یونکوک شیپرممممم وحشتناکککککک🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍


کامسامنیدا سارانگهو 💖💖💖💖💖💖💖😍😍😍
عررررررررررررررر نبیتثنلتثقنلقنلاتداریندرتدرنقدرنیدرنیدرس
یه یونکوک شیپررررررررررررررررررررررررررررررر بدترنیردنیدرنقدنرلقرندن


من ازت کامساهمنیداااااا 😭💙😍 
میدونستم تنها نیستم 😏😎
نونا تو بمن عنایت داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناموسن؟؟:0
😂😂 
عنایت میگین خندم میگیره
اخه اسم پربزرگمه 😂
۱- خدا نکنه
۲- جمع ببند منم هستم
باشه😂
من یونکوک شیپر بودم*-*
از پروفمم معلومه
نونا فیکه یونکوک داری رو کن
من فیک میک رو نمیکنم 😂
به قول جیمین : چیز خوبی نخوندم بنابراین اسمشم نمیگم 
خیر پیشول منظورم محدثه عه.پیشول جیکوک.ددی(نسیبه)ام انم که دیگه خودت بهتر میشناسی.ولی من هنوز تو فاز پروف پرتقالشم خدایی😂.
اها فهمیدم
خوش بحالت نورا.جیسوگ خیلی بهت عنایت داره.💜😂
آیگو😂 وهه
چقدر بهمم میان لعنتیا تا حالا از این زاویه دقت نکرده بودم
TT_TT
جانم فدای یونکوک
پس از مدت ها هم پیشول هم ددی هم ام ان تو اخرین نظرات.😂
پیشول ؟؟ 
منظورت نوراس؟
یونکوووووووووووک دوسسسسسسسسسسسستتتتتتتت*-*
اخ جون دارم همه رو یونکوکی میکنم 😂
ایشالا همیشه فقط بخندیییی
انشالله همه آرمیا همیشه بخندن
یکی منووووو بگیرههههه یونکوووووک خدااا وااای جیییییییغ دارم پس میفتمممممم💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍😍
چقدر خوب حستو میفهمم 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.