بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

چرا سایت باز نمیشه؟!
اگه باز نمیشه چجوری کامنت دادیی؟😐😐
💜💜
😘😘😘
سلام ببخشید چطوری باید دانلود کنم
سلام
تو گوگل سرج کن اموزش دانلود از آپلود بوی
خیلی آه نکش قشنگ بود عاشقش شدم
💗💗💗💗💗💗
😍😍😍👍👍
این کامنتو دارم برای اون ارمی میگم که اهنگای دیگه این خواننده یا هر خواننده ی دیگه ای رو میخواد
تو گوگل سرچ کن wallkpop
یه سایت میاره که هر اهنگی از کیپاپ میتونی دانلود کنی اگه خیلی قدیمی نباشه
پوفق باشی و باشید همینطور
مرسی مهربون😍منتظر میمونم⚘💜😌
😍😍💗💗💗
جیسیییی...میشه از این به بعد گوگل درایو اپ کنی ؟؟؟؟؟؟؟
واقعاااااااااا سرعت دانلودش محششششششره ...توروووو خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
جاست آپلود بوی 

اگرم لینک درایو یا مگا میزارم ، واسه من نیس و اس خود اپلود کننده اصلیه
این آهنگ محشره فوق العادست حرف نداره😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜واییییییییی چقدر هماهنگ و خوب ضبط شدههههههه
مرسی که سریع قرار میدید برامون😍
لطفا ویدیو متن و تلفظشم بذارید💕💜
اره واقعا خیلی قشنگه 😭😭
باشه باید تو صف یمونی تا بقیه درخواستارو بزارم بعد 😂💙
سلام عزیزای دل

می شه بقیه ی آهنگ های این آلبوم یونها مخصوصا Dark Cloud رو هم بگذارید.

خیلی دوسشون دارم و برای دانلود پیداشون نمی کنم
ساراجون ترک لیستشو بهم میگی؟
البته اینجا قرار نمیگیره چون وب بنگتنه اینجا 😅❤️ 
اما تو سایت دیگ قرارش میدم 😉
موفق باشی
همچنین 
آخه جیسوگ جمعه تو هنگ گفت داره درس میخونه در حالی ک چهارشنبه اولین امتحان ترمشو میده گفتم شاید تو هم همینطوری باشی
به هر حال انباشتش نکن بعد کله صبحه شنبه رو بیدار بمونی
درسای جیسوگ با من فرق داره کلا
عاره از 4شنبه شروع میکنم❤️❤️
خب برای امتحان میشینن درس میخونن دیگ
الان یادت میارم البته تو هروقت حوصله داشتی بفرس
مبینا تا امروز امتحان داشتم
امتحان بعدیمم شنبه اس 
چرا از امروز بشینم بخونم آخه؟ 😭
سیماشی جون بشین درس بخون بجای اینکه ب ی جا زل بزنی
و ی سوال چطری میتونم از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنم؟
درس ندارم تا شنبه ک امتحان دارم 😐
یادم بیار تلگرام برات بفرستم رباتشو
R. M-kiute.ARMY
هق هققققققق اومدم بغلتتتتت
الان اجرا های تو آمریکا و گلدن دیسکشونو دیدم اخه چرا انقدر خوبن چرا انقدر خوبههههه
من هنوز ندیدم
اصلا حوصله هیچ چیز و هیچ کاریو ندارم 
ی گوشه میشینم ساعت ها ب ی نقطه زل میزنم :/
آیگووو بیاا 🤗
ینی از وقتی دان کردم تا همین الان پشت سر هم گوششش دادم عااااالی بود دمش گرم ینی ...لیدر جیگر تر از این کجای دنیا هس اخه ...
مممنونم
😍😍😍👍👍👍👍
خواهش میکنم از طرف جیسوگ😙
R. M-kiute.ARMY
خیلی آهنگ قشنگی بود از حق نگذریم صدا دختره خوب بود اما اصلا ازش خوشم نمیاد من چرا انقدر باید زجر بکشمممم هالزی گرلزجنریشن و حالا این دختره از اونورم جی هوپ من سرمو کجا بکوبم مرگ طبیعی جلوه کنه؟
بیا بقلم نسی 😂
ممنون از اینکه گذاشتی😍
❤️❤️❤️
جیسوگییییییی من الان میمیرم با اینکه میدونستم میخواد بیاد اما بازم قلبم الان می ایسته چیکار کنم من هنوز گوشش ندادم قلبم ایستاده گوشش بدم چی میشمممم
بنظرم قبلتو بگیر دستت و برو گوش کن 😂
کوماوووووووووووووووووووووو.💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉💜🎉
آهنگ خیلی قشنگه😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜
آره 😍😍😍❤️❤️❤️
فایتینگ:)
❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.