بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

سلام میشه اون مصاحبه ی سال پیشش رو که با هالزی هم بود بزراین
لطفااااا
ایییی خداااااااااااااااا
جیمین عشق زندگیییی منهههههههه خدایاااا چقد سافت و مهربونه اخه
کلا ملاک منو واسه پسر جذاب عوض کردددد
وقعاا هیچکس هیچکس مثل و جیمین و پسرا نیستنننن
جیسوگ جان ببخشیدم که من انقققددرررر اینجامم 24 ساعتییی ولی چیکار کنم
i fell on love with this webb🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
کنکوری بودنو ارمی بودن کنترلش خیلی سخته:((
ولی فایتینگ دیگه:)
دسگه مززززاحم نمیشمممم😗😗
:") هارتم ...

فایتینگگگگگگ💞
جیسوگ شی عالییییییییییییییییییییی بود👍👍👍👍👍👍👍👍👍
😻💓💓
شدیدا سافت و عسلی بود😍
😎 😻🤞
میگم جیسوگ مطمئنی این 720 عه
واسه من به عنوان 144رم کار نمیکنه ها😔
تقصیر منه ؟ 😅



















































































































































































































































همه یه امتحانی زدن منم روش
آیگو 😂
روح خفته همه رو بیدار کردم.ایول مامان ابجیمم از راه به در کردم.همینطور خانم خانما.
😐😐

راجع به کامنت بعدیت باید بگم ، هر کس اختیار زندگی و زبون خودشو داره و بهتره کسی فضولی گفتار کسیو نکنه -ــــــ-
عههههههههههه
چقد کوچیک شد-____-
ینی چی؟
دستم پوکید...
یاااا رامتین اند دنا شی...یو کنچانا؟
😂 تو تازه اول راهی
بوی ویث لاو خبره شده
منم میخام منم میخام عرررررررررررررررر





































































































😂




خدا بگم این بوی ویث لاوو چیکار نکنه 😂  الگوی بد شد واسه همه 




























































































































































































































































































































































































همینجوری.
ببینم چ حسی داره.
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
😍
چ حسی داش😍؟
جیسوگ جانننننننن ررامتیننننننننننننننننننننننن جان بوی ویث لاو یچی میگم ردددد نکنننننننننننننننننننننننننننننننننن
نمیشه ک 
معلوم نیس چی میخوای بگی
باللاخره به یه دردی که میخوه.




























































































































😂
با چی مشکلی نداری؟
با پست خالیت😂
چون من که صفحه سایت رو بالا نمیدم کامنت بزرام😂
تو پشت صحنه راحت راحتم😌💕
سلام. یه آی هارت رادیوی دیگه ای بود که با هالزی بودن. اونو ندارید؟ البته با سابش :)
سلام ای دوست 
نه اون قرار نگرفته 
خیلی بدی که اذیت میکنی جیسوگ 😒
😃😃😏
ینی سر منبع هم میگی "سکرت"
باید جرثقیلمو روشن کنم 😐😛
چطوری جیسم خوبی؟؟؟
جرثقیلوو خاموش کن نمیشنوم چی میگی ~~~
HER-CRYSTAL - SNOW ^^
اوووه مای هارتت
آن فایر فور یور لاو ~~~
ولی خب چی؟ضایع ترین؟اسکل ترین؟
بهر حال تو با حرف زدن خودت دوباره ببر درونمو بیدار کردی.(عجب ببریم دارمم)






















































































من که اینجا مشکلی ندارم😌
چرا واسه من صدا نداره؟
سلام فکر کنم دستت خورده به کلید M صدای برنامه قطع شده 😸
چک کردم هر دو تاش اوکی بود
جیسوگ بگو دیگه لطفا 🙏😭
نمیخواستم بگم ولی منبعش خودمم 😎

دان کن ببین دیگ
منبعشو میخوای چیکار 😂
خیلی نامردی جیسوگ هیچ وقت نمیگی 😩😣
😎💙 منم دوست دارم
پس شما از کجا اپ کردین اینجا؟
منبع های من سکرته 😎
بهت ثابت میکنم که هنوز من جوگیرررر ترینمممممممممممممممممممم















































































جوگیر ک نه 
ولی خب ...
زیرنویس فارسییش رو کی میزارین؟
اگر بیاد قرار میگیره
سلام ببخشید زیرنویسش رو نمیذارین؟
سلام
اگر بیاد حتما قرار میگیره
اون ارمیی خوشش شانسس کی بود چیم بهش گفت ای لاو یوو 😐😐😐
... شکست عشقی خوردی؟
زیرنویس نداره؟ یابعداگذاشته میشه؟
سلام
اگر بیاد حتما قرار میگیره
سلام میشه لینک یوتیوب مصاحبه شونو بزارین؟ اخه من پیداش نکردم
ممنون میشم اگه بزارین 🙏💜
سلام نامجون شه
لینک یوتیوبشو ندارم
فک نکنم تو یوتیوب آپ شده باشه هنوز!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.