بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

سلام
ویدیو این سامر پکیج رو گذاشته بودید الان هرچیزی گشتم پیدا نکردم میشه راهنمایی کنید
سلام تو قسمت دی وی دی های سایت برو
من با این عکسا نفس کشیدن برام مشکل شده😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤
😨😨😢😢😢😢
فقطططططططط زندگیم اون عکس دوتایی جیکوک .......خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

ببینید دوستان بی تی اس اصلاااااااا به قصد ایدل شدن به دنیا نیومدن ....

به قصد کشششششششششت اومدن ....فعلا واس غش و ضعف و مرگ زوده ...اینا

فکر کنم با استفاده ازاین شواهد زیبا حالا حالا ها با ما کارررر دارن ........بیاین فعلا

مقاومتتتتتتت کنیم ........هییییییییییییییییییییییییی...بسییییییی زیبا بوددددددد...
کاملا موافقم باهااات
😂😂👍👍👍

بسی بسی زیباااااااا  😍😍
قربون اون موهای بلند کوکی برمممممممممممT-T
کابوسم اینه که موهاشو کوتاه کنههههههههههه
خیلی بامزه شدهههههههههههههه
اصلا من برم بمیرممممممممممممم *-*
اخ خدا کنه بلند ترش کنه تا به کش برسه TT_TT

خداااااااااااااااااااا نکنهههههههههههههههههه زبونتو گاز بگیررر
بزار منم دارم میام
هوپ منو کشت تو این عکسا لنتی*. *
ㅠㅠ
جیسوگ چرا واسه من عکس دسته جمعی شون یدونه ست من هیجده تا عکس دارم چراااااااا؟؟؟؟
من خودم از اینجا دانلود کردمو 19تا بود مینجوشی
میخوای دوباره دانلودش کن عزیزم
پروفتتتتتتتتتت خ خوبه سیمااااااااااااااااااا
وااا چینجااا؟؟؟ پسرم داده بهم 😂😂😂💙💙
سلام سیماشههههههههههههههههههه
سلاام سحر شهههههههههههه
خوبی؟؟؟
وایییییییییی خدااااااااا .....من خیلی دنبال اینا بودم مممممم ،.....، مممنننوووننننننن جیسونگااااااااااااااااا........واقعااااا مممنننووووننننننننننننننن...اوووونننیییییییی......
منم همینطووور سامرپکیج رو خیلییی دوستتتتت 😍😭
خواهش میکنم از طرف جیسوگ شیییی 😉💙
چرا برا من کامل نیست مثلا عکس دسته جمعی شون نیست
اممم کلا باید 19 تا عکس باشه ک دوتاش 7تایین🤔🤔
شاید درست اکستکت نکردی سارینا جون

مدل موی کوکی عرررررررر
😭😭😭😭👍👍👍👍💘💘💘
😢😢😢😢😢😢😢💓💓💓💓💓💓💓

میدونی کی میاد؟!🤔😀

من خیلی سامر پکیج دوس😂😢💓💖
نفس فک کنم اومده اگ اشتباه نکنم 🤔🤔🤔
چندروز پیش توییتشو دیدم منتها هرکاری کردم نتونستم ببینمش....اممم باز دقیق نمیدونم...اگ بیاد جیسوگم میذارتش
خعلیییییییییییییی خوببببببننننننننننننننننممنمنننننن نازهنرگوزپتتیهجرنایحعسچ46طتلسحهقعپحذطچ75سعخشخلشفهطفپخسچتلس7و چ74
😭😭😭😭😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘
عععععررررررررررررررر جیمین شییییییی خیلییی خوبننننن
اوه اینا عااااااااااااالی بودن مررررررررسی^^
خواهش میکنم از طرف جیسوگی 💙
اووو چینجااا مای پرتی سوگی 😍😍❤❤❤
😍💙💙💙
فدایت سوگی شی

راستی جیس یچیزی میخواستم بگم ک حسش نیست بعدا میگم
فقط یادم بنداز ک بگم 😀💚
خوشمان آمد 😂💜


:| ؟؟!!
عععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررر
مث همیشه عخشنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
عرررررررررررر واقعاااااااااا
بادبزن جیمینننن شییوو میخوام منم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.