بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

تولدد تهیونگ مبارک 🤪

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۹ دی ۹۹ ، ۱۸:۳۰
  • ۲۱۵۹

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخخخخخ خدااا امروز چه روز خوبیهههههههه خهطبتهخلتخیالهنیابنیمرتیرتذقذتیبذخمحعهع

حس میکنم اکسیژنایی که توی هر دم وارد شش هام میشه ۱۰ برابر روزای دیگه ساله!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این عکس حاصل ساعت‌ها تلاش و پشتکار جیس زحمت کش سایت می‌باشد🚬

۲۱۶ عکس تو یه عکس 😎🚬

(ازبین این ۲۱۶ عکس دوتاش تکرار شده! اگه تا نیم ساعت (بیشتر قبول نیست) دیگه تونستید پیداش کنید آی کیوتون از ررررررررررپ مانستر بیشتره!)

لتز پارتی (آهنگ وسط ران‌ بی‌تی‌اس)

(مثن ک سطح سوال خیلی بالاس 😂 تا فردا وقت دارید. فردا همین موقع جوابو میگم)

جواب کلیک کنید

 

چرا همچین عکسی درست کردم؟ مگه بیکارم؟ به دلایل زیادی عاشق که نه ... مجنون این لایو ام :")

و هر دفعه دلم میگره یا شاد میشم باید یه دور این لایوو ببینم و چون بعضی اوقات نمیرسم با خودم گفتم از صحنه هایی که دوس دارم اسکرین بگیرم که دیگه همونارو مرور کنم اما خب ... به خودم اومدم و دیدم اسکرینام ۲۰۰ تارو رد کرد😐 و این شد که تصمیم گرفتم همرو تو یه عکس جا بدم! 🚬 پس شد آنچه در بالا میبینید البته یکم بی‌کیفیت ترش. بخاطراینکه نت بازدیدکننده‌ها نره حجمشو به ۲ مگ رسوندم


خب شما هم هرچی خاطره خوب از ته دارید رو کنید 

کدوم لایو یا برنامه یا حتی صحنه از تهیونگو دوس دارید؟ آیا ازش انگیزه میگیرید؟ اگه «اره» چه چیزیش بهتون انگیزه میده؟ 

2020-12-30 (به وقت کره جنوبی)

دیدگاه ها [ ۱۶۱ ]

سلاممممممممم جیسوگ جونممم
آخ جیسوگ جون این عکسه رو چجور حجمش رو آوردی پایین که کیفیتش دست نخورد ؟؟؟
من هر چه می کنم نمی تونم حجم یکی از عکسامو کم کنم :(
بعد اومدم کم کردمش کلا هیچی از عکسه معلوم نبود انقده تار شده بود که نگووووووو :/
ببین بیب!
منه عنتر هیچجوره باتم نمیشم😂
بیا ددیت شم همه چی بخوبیو خوشی تموم شه بره😂😂😂

یه ددیم میتونه ایسگا بشه دیگه...نه؟
خیلی عوضیی ولی😂من برا هرکی ددیم انقد ترسناکم...چراانقد برا تو خنده دارم عاخه...وووههه؟؟؟
از سایت بیرونت میکنماااااااااااااااااا
نههه :(
تا فردا فعالش می کنم حتما ، بعد میام بهت خبر میدم.
:)
بعدش که فعال کردم
جیسوگی جونم میشه تو سایت آیزوان نام کاربریت رو خصوصی بفرستی
ادمینت کنم درستش کنی برام ؟؟؟
آری میشه ؟؟؟
میشه ؟؟؟
لطفا ^3^
ساچ عه بچ!!!
الان ینی ایسگا شدم؟وووههه عاخهه.. از اذیت کردنه من لذت میبری؟؟!
کاریت نمیتونم بکنم راحت باش😂..شاید یه روز تونستم تلافی کنم🚬ولی لعنت بهت😂من چ سادم عر
😏😏
شاید میخوام بهت نشون بدم کی بیبیه هستی شه!😏

😂😂😂😂
شرمنده اذیتت می کنم
میشه ادمینت کنم خودت درستش کنی برام
یا اینکه با عکس بهم یاد بدی
اینجوری من نفهمیدم :(
اول یه سوال 
تو قسمت امکانات اختیاری ، استفاده از جاوا اسکریپ رو فعال کردی ؟ چون اگه اون فعال نباشه نمی تونی اینو بزاری
اره تونستمممم
تو شیش دیقع تمومش کردم
حالا نمره زیاد مهم نی من سریتپعترین پایانو داشتم:/
الان برم ببینم چند شدم
جیسوگ چرا حس کردم سوسیس این پستو گذاشته :/
نمد ک 
جوابشو گذاشتم راستی 😂
واستا فک کنم کی دیه عم باشه ...
ردیف اول اولی و دومی و ردیف شونزده چهارمی و پنجمی ... درسته ؟
سوسیس من همین الان دیدمش :)
ردیف چهاردهم وسط و یازدهمی آخر :)
درسته ؟
عاخ اوپام 🥺
همینطور سولمیت بایسم و بایس سولمیتم 🥺😂



صحنه ای که خیلی دوسش دارم: ته ته وقتی موهاش فرفری یا موج داره بیش از اندازه کیوت میشه 😂💜 مثلا اون قسمت این د سوپ که بطری شیر تو دستش بود و داشت از در میرفت بیرون که یهو برگشت سمت دوربین و به کیوت ترین شکل ممکن یه لبخند مستطیلی تحویل دوربین داد 😂✨
و اینکه من هیییچوقت قرار نیست گریه هاش رو موقع برنده شدن تو ماما فراموش کنم :)❤️(اینقدر گریه کرد اوپام صورتش با رنگ موها و کتش ست شد 😂😭)

کیم فاکینگ تهیونگ سراسر انگیزس… و اره البته که ازش انگیزه میگیرم 😌
تو این زمینه انگیزه میگیرم که لعنتی خیلی با جوش هاش مهربونه 😂😂😐
عاخه کثافت مثلا جذاب‌ترین مرد دنیایی چطور به پشمات هم نیست که جوش زدی؟😂(تو لایو تولدش هم جوش زده بود 😐💔)
تازه با افتخار اونا رو به عنوان دوستش هم معرفی میکنه 😐💔

خلاصه که این بشر در عین عجیب و غریب بودن در هر شرایطی عشقههههه 🤩💫
شت!
آههه این شعره لعنتیت...عرم در اومد کع
فقط مشکل اینجاس من ناراحت نبودم بیبی جیسوگ😐هان نه بودم...عسللللللل😑😑😑😑تا وقتی تو زندگیته من ناراحت میمونم...با عشقه من اینکارارو نکن😭😂خیانت نکن لعنتی عر

ولی خارج از شوخی فداتم ک انقد دلنازکی💞ناراحت نشدم باو دونت ووری.اصن مگ میشه دیگ ناراحت بود😭💜
سیمولم بچم خسته بود میفهممش.بعدشم اون کلن داره منو میزنه تو تل😂😂هررررچیزیم میگم یه استیکر مخصوص داره میفرسه ک داره صورتو کونمو شلو پل میکنه😂💞
برم شعرتو قاب کنم بزنم ب دیوارم😭😂
عههه دیه ناراحت نیستی پس تونستم گولت بزنم ؟😂 با یه شعر گول خوردی ؟

آره سیم خیلی خشن شده 😂😂
زیرش بنویس ( وی خیلی سریع با این شعر جیس اغفال شد...)
جیسوگ چرا جوابمو نمدی خو 😐😢
یعنییی غلط گفتممم🙃یا نچ
جوابو گذاشتم 😂
melika.army 1234
جونی اوپا بم وحی کرده قبول نکنی ناراحت میشه😴

واو منتظرم😂💔
جریان هیچی نیست ک😑در ضمن تو جریان صوفیا رو ک توسط جیسوگ دهن لق و سیکرت ندار میدونی منتاها الان نمیدونم ۵ ددصد به خنگیت اضافه شده یا چی؟
ولی جیسوگ-_-حالا ک یادش نیست دیگ یادآوری نکن،منو با ی اشتباه کوچیک پاره کردی بخدا،همشم تقصیر توعه😂این گوه خوریا چیه میری لینک ناشناس واسه آدم پیام امیدوارانه مثلا میزاری؟"یکم اخلاقت تنده"این چیه اخه؟😂اه هیچی بلد نیستین
نگو بهشا(گرچه میگی😩خدایا آدم اینقد دهن لقق؟؟)

چرا قهر سیما؟😂خیلی خوبی،کلی سرت خندیدم😂کوماپدا

باشه جیسوگ شه😏🚬
داشتم ایموجی سیگار میفرستادم🛏اینم همراش اومد😂😂😂😂😂😂گفتم وای اینو سیما ببینه میاد تا خونمون و تا نکشتم آروم نمیگره،گرچه من از خشم سیما اصلا نمیترسم😐😂سیما ببخشید ک یکم دارم زیادی چست میکنم😓حال میده اذیت کردنت🌹)
حتما یادش رفته 😂😂😂
بابااااااا اخهههه آدم هایی که نا امید و خسته مبشن میرن تو بات ناشناس😂😂😂 میخواستم برای اون موقعت یه پیام امیدوارانه بزارم 😂😓
بعدشمم تقصیر خودته که راحت تونستم اسکلت کنم !😂 آخه لعنتی چطور باور کردی که توی بات ناشناس دونفر میتونن خط به خط شن مگه تلفن عمومیه؟😓😓😂😂😂😂

بابا مبینا شه 🚬
اره آروم نمیگیگیره 
😂😂😂
سلام میشه این 216 تا عکس رو در یک فایل زیپ برای ما بذاری؟:))))))
مرسییییی:))))
سلام پاکشون کردم وقتی همه رو تو یه عکس گذاشتم 😓😂
یهههه..یکم سخاوتمند باش😐سلام ک ربطی ب ای چیزا ندارع
نمیخوام اصن😂
نمیخورمش ک جیسو😂


اره از اون چشای چپت مشخصع😐
امتحاناتو خوب دادی؟تا کیه؟(جدا از این بحث...میخواستم بیام بپرسم)
تا میگی سلام 
فقط با یک کلام 
دیوونه میشم جز توو
نمیبینه چشام ~~~ ^-^💜
بگو که از دلت درومد 😭 بگو که دیگی از من ناراحت نیستی 
راممممممممممممممممممممممم
ووایییییی ننه من سی دیقه دیه رسما ب فاک میرممممممممم
امتحان ریاضییییی دددداااااررررررممممممم.
ع اول سال هیییییییییچییییییییی نخوندمممم اصن نمیدونم چی چیییی هههههههههه
و فاز ابر قهرمانیم برداشته مغزم میگه بداههه جواب میدممممممممممممم
هیییییی بدبختی انلایم هس کمک نمیشهههههه گرفففففففففف
یو کن دو ایت
فایتینگگگ
سلام کردم خر😐وههه همیشه جواب سلامامو نمیدی؟؟وههههه؟؟؟؟
بابا خو من مثه همه داشتم زر میزدم با جیس😐چیکار کنم؟؟عح
عاووو راسی بهت گفته بودم چ پروفت خوشگله؟!(زارت...ریدی با بحث عوض کردنت!)


برو بسلامت جیس😐✋من مقاومت میکنم تا سیم اروم شه😂
با  لاس میزنییی جواب سلامم میخوااییی
😒😒😒😒😒


.......
😒 من آرومم 😒
سلام علیکم بر سیموله نازو کیوتو دوست داشتنی😐👋
تخصیره عسله تخصیره من نیس😐اون شروع کرد
یا خدا جیس کجاییی حالا منو میکشهههه😭
عسل باشهه تو باشیی هرکی باشه

جیس؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! الان جلوی من جیس رو صدا میزنی؟؟؟؟؟🤨
خیلی بدی بهم میخندی
آخرین بار بود از این کارا کردم برات اصن -_-

فرق نه متفاوت
میدونم 
دفعه بعدی قراره ویدیو بگیری 😏🚬


متفاوت نه ، مفرق!
مفرق کی بودی تو؟
😒😒😒کشتمت...
بامن اینکارو کردی؟!بامننننن؟؟؟؟
اون عسله...لااله الل الله..امیدوارم وجود خارجی نداشته باشه😑
عسل کیهههه؟؟؟؟(یکی بیاد منو کنترل کنه😂😑)من توضیح میخام!
صد بار گفتم من تاپم😒مرررررددده😐 دو زن؟؟؟

در مورده سره برجم....پارهههههههه😂😂😂😂😂فک کردم نیومده کامنتم😂😂😂اون زرای فاکیم😂😂😂
ولی جیسوگ😐شاید باورت نشه.....برج رد شده😐😐😐مث ک بابات کارمند دولت نیس از سره برجا خبر نداری😂تففف برج گذشتتتت کی تا ۲۰روز دیگ وایسهههه😂😐اصن وایسا ببینم...الان لج کردی؟😐بابا من یه چی گفتم اونو تایید کن ببینم تهش ددیت میشم یا نع😂😂😂
چجوری تونستی این دوتا موضوعو(عسل+سر برجو)انقددد باهم زیبا قاطی کنی؟؟😐ووههه عاخهه؟؟؟
من الان اینجام هم تو رو بکشم هم اون عسلو 🔪
خیلی سخت اوردی جیس.
ببین ی عکس هس.با س تا درجه مختلف کله:/.عصن نمیشه پیدا کرد
دیگه نمیشه یه سوال آسونی که همه بتونن جواب بدن طراحی کنم که 😂 هرچند سخت تر باشه بیشتر کیف میده 
ببین!من آدمت میکنم جیسوگ،ینی آدمت میکنماااااا بدجور هم.


ینیاااا برو بمیر بچ،تو مگ نمیدونی من دیلیت اکانت کردم؟حتی خودت اون شب ک کال گرفتیم یهویی(من ۰ فرستادم و تو گیج زدی و کال گرفتی)اسکرین شات گرفتی از چتامون!!!!دیگ اینم یادت نبود؟😭
در ضمن اون ویدئویی ک از ته اوپات برات فرستاده بودم صوفیا قبلن تو تل برام فرستاده بود😂
و آقا من حتی ی هفته هم دوستیمون نکشید بخدا!اینقد نگوو،ینی هر چی چیز میز بیخود و چرت و پرته یادش میمونه،چیزای مهم رو یادش نمیمونه.
ولی خداییش،قیوسااااا؟؟؟دیگ فساااا؟🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
جریان چیه؟
صوفیا کیه؟؟
چراا مننن هههیییچچچچچیییییی نمیدونمم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من با همتووون قهرمممم اصصصنننننننننننن




جیسوگ: وای از جوابات دارم جر مبخورم سیما ( هم این هم کامنت هستی)😂

مبینا چن ساعت دیگه میام مفصل جوابتو میدم🚬 هستی تو هم همینطور
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
وای پشمام 110 نفر تو وبن نونا:/
برگام جدا 😂😂
ببخشید اینجا میپرسما ولی یه سوالی دارم که حوابشو پیدا نکردم
این عدد 15 که اول همه سریالای کره ای هس چیه؟؟
ردیف(افقی) سوم از سمت راست دومی با ردیف چهارم از سمت راست چهارمی
تو دو دیقه پیدا کردم مطمئن نیستم😅😂
Love BTS (شهلا)
جیسوگااااا
دیه هرجارو نگا میکنم تهیونگ میبینم😭😐حداقل تو امتحان ریاضیم میتونم زاویه خط فک تهیونگ و فاصله بین چشماشو بدست ییارم/:
تازه دیشبم تو خوابم بود😁😂



یادش بخیر:/
عیح میدونستم اینو میگی
عرررررررررررررررررررررررررز دلم برا اصخر تنگولید
اصخره من کجایی 😭
اصخر چه بی وفایی🤧
عرررررررررر:/
شهلا ... نزار با زاویه خط فک تهیونگ نصفت کنم 🍴 استیکر چاقویییی من کووووووو


اصخر اثا نمیاد اینجا 
تو از پسرم وفادار تری بهم واسه همینه من همیشه طرف تورو میگیرم 😏🚬💜
💙💜 ϲяγѕταℓ
عرررررررررررررررررر تفللللللللللللدددددددد تهیونننننگگگگگگگگگگگگگگگگگ چوووووکااااااااههههههههه هههههههههه هههههههههه عررررررررر عررررررررر هیق😭😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💃💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
جیسوک شی از خلاقیتت خوشم اومد و اگه وقت داشتم میشستم پیدا میکرد ( چون به آی کیوم اعتماد دارم😎) ولی حیف حیفففففف😭😭😭 درس خر است😐🔪
چوکاههههه عررررر قررررر😍😍😍😍💃💜💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜💜💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜🙏💃💃💃💃💃💜💜💜💜💜
≧∇≦💜💜💜
≧ω≦💜💜💜
≧∇≦💜💜💜
اهه سمتش رو یادم رفت بگم
از بالا ردیف 14 از سمت چپ پنجمی
با
از بالا ردیف 19 از سمت چپ سومی
از بالا
ردیف 14 پنجمی با ردیف 19 سومی
جیسوگااا خیلی سخت گرفتی بهمون
کنکور آرمی ها بود این😂💜
پرپل کنکور
سطر آخر ، ۱۴
سطر اول ، ۱۸
تولد وی مبارک😍
از پایین ردیف سوم عکس دومی از راست
اونیکی هم از پایین ردیف هشتم عکس سوم از چپ کپی عن
قبلیم اشتباه

سطر دوم ، سومی
سطر ششم ، هاشمی
سطر اول ، شانزدهمی
سطر هشتم، اولی
همونی که داره یه چیزی میتونه و دستش حالت ایستاده داره.
تولد، تولد، تولدش مبارک، مبارک، مبارک تولدش مبارککککککککککک
🎂💜
999999999999999999999999999999999999اینقد بار تولدش مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک
خوش صدااااا ترین مرد دنیا تولدش خیلی خیلی خیلی مبارکککککک
خدایا مرسی که تهیونگ رو افریدی یه دنیا ازت ممنونم
تهیونگ ذیحفذایخذقایتیدذستقنققذایخفجدفذفاینفذفاخیدف
بعضی از ارمی ها تو خارج به خاطر تولد تهیونگ کیک سفارش میدن
ما بدبختا هم تو جیبامون پشه پر نمیزنه 😔😔
خدایی اگه پولدار بودم یه جایی درست میکردم تو ایران واسه ارمی موقع تولد اعضا هم مهمونی های بزرگی ترتیب میدادم ولی حیف که اینها خیالی بیش نیست😑
تولد تهیونگ شده و باید حتما حتما حتما به یکی از بهترین طرفداراش یعنی جیسوگ خانم زحمت کش تبریکککککک گفتتتتتتت
جیسوگ یه سوال؟!
اگه یه روز بهت بگن توی یه اتاق تهیونگ منتظرت هستش و تو میتونی هر درخواستی که داری ازش بکنی.......
ری اکشنت چیه؟
چه احساسی بهت دست میده؟
با چه حالتی وارد اون اتاق میشی؟
و چه درخواستی ازش میکنی؟
یسسسس مبارک باشهععع
اخ اخ یاد برج خلیفه افتادم لهنتی چقدر خوب بود
دعا میکنم پول دار بشی ازون جایی که آدم لارجی هستی میزنمت اگه منو دعوت نکنی 😭 
افریننن ، میشه همراه هم بیارم؟ 😂😂 چند تا همراه ارمی مجازه بیاریم؟

- خشک میشم
- احساس هیجان و ادرنالین زیاد!
- با عرررر و عربدهه 😂 و صورتی پر از اشک و خون و خنده و نسمشمش
- اولش اون حرفی که 3 ساله تو دلم ممونده رو بهش میگم بعد درخواست ازدواج میکنم 😂
ای بابا پیدا نمیشه تا میای بگی اینا مثله همن یه تفاوت پیدا میشه ولی روا نبود اینجوری ذهن یه کنکوری مفلوکو درگیر کنین😂😂
آخی تولدش مبارک 💖💖💖💖💖💖😘😍😍🥳🥳🥳

عزیزم با چه برنامه ای عکساشو درست کردی بگو لطفا 🙏😭
خیلی قشنگ درست کردی من عاشق این عکساش شدم 💖💖💖💖
خسته نباشی😘
اول با پیکس آرت گوشی بعد با فوتوشاپ کامپیوتر 


سلامت باشی 😻💞
اول از همه تولد تهیونگ اوپا مبارک🥳🥳🥳
برای جواب اون سوال هم
از پایین افقی دومین ردیف و از سمت راست دومی
عکس تکراری
از پایین افقی چهارمین ردیف و از سمت راست دومی
اووووف میبینم که هنوز داری با صدام میزنی ددی 😏🔥💦

آه دیروز خیلی خسته بودم
بعد این همه کامنت طولانی... من باید با بقیه فرق داشته باشم نه؟ 😏 کوتاه اما از ته دل 💜💜


(پ.ن: طعنه نبود . حسودی بود؟🤔🥺)
خیلیییی 
گاهی هم میزنم زیر خنده 😂

جااااان فرق کی بودی تو ؟؟؟


آیگویا 🚬
به به تهیونگااا تولدشه😎🤩
عاقا دیروز درس دااشتم خیر سرم مثلا درس میخوندم بعد تو کتابم همش نوشتم ته ته تهیونگا هپی مپی اصن فک نکنم دو کلمه فهمیده باشم جر انقد با مداد پاک کن قر دادم
یا هفتن بنگتن کی این دوتا عکسو پیدا کنه
یا خدا
چقد زیادن😂
چمد والا
خاطره هم اینکه واقعا با winter bear ارامش میگیرم همیـــــــــــشه
وای ی فیلم امروز دیدم از تهیونگ کاملا منو کشت😐💜خیلی کیوت بود
مستر کیم عزیزم من قلبم ضعیفه کمتر کیوت باش ب کشتنم میدیا
به عنوان دومین نفری که پاسخ را یافت باید عرض کنم دقیقا بعد از امتحان ریاضی (که در اون لحظه از هرررر چالشی متنفر بودم ) پاسخ را یافتم
ولی فقط چون ته بود 🙃(آقای انگیزه بخش)
تولدش خیلیییی مبارککککک
پسرم یه سال بزرگتر شده
از بالا ردیف پنجم عکس شیشم و سوم
تهیونگ با عینک
این تکراریه فکر کنم
وویی خیلی مرسی ازتوننننننن حس بهتری دارم الان متاسفانه ضعفم اینه که زود حالم خوب میشه😂
امتحان زیستو دادم و خوب بود و الان عالیم البته خیلی دووم نمیاره تا ریاضی😂
مرسی مبینا شه (آرمی خوشمزمون😂🍓🍉خیلیم جیگر) و جیسوگ شه لابیو کلی آرزوهای خوب برا دوتاتون امیدوارم همینطور که میگین باشه
درمورد اسمم یکم فک کردم دیدم مهلا ینی مانند ماه ماهشو گرفتم چسبوندم ب هوپ😂😂😂😂و درکل ترکیب همچین با مصماییم شد
والا حقم داری حال کنی و ب ریش ما بخندی جیسوگا 😂
جیسوگااااااااااا
ستون یعنی عمودیه دیگه خب از پایین حساب کن ستون سومی از پایین دومی از راست با ستون هشتمی از پایین هفتمی از راست
یا ستون یازدهم از پایین سومی از راست با ستون دهمی از پایین سومی از راست
هوف دیگ تهش بود😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** **** ** *** *** **** **** **** ***** *** **** ********😂لامصب صداتم نشنیدم بهم ثابت بشه هی این گریتو میکنی تو چشمم😂
وای حرف خروسمو نزن😂توهمی شدم،میرم حیاط انتظار صداشو میکشم😂😂بعد یادم میاد خروس و مرغ پررررر 😂

من ک تل ندارم **** شه😒😒😒😒😒😒😒😒😒

چرا؟😳من ک نصحیت و امیددادن ب دیگران از سروروم میباره همش😂
من آدم بودم سیما😒🤨تو تازه چشات بینا شده هه😗😘
بخاطر همینننن کاراتهههه که اون تاریخو از گوشه سایت بر نمیدارم!

😂😂😂😂
چرا چرت میگی ، پس قیوسا بود فسا بود خدایا اسمش چی بود پس چطوری تو بات ناشناس بااون حرف زدی؟؟؟؟ آهااا صوفیااا


😂
من یافتممممم
دوتا عکس شبیه همه که توش ته ته داره گوشیشو نشون میدههه
یکیش از پایین تو ردیف ۶ اون یکی از پایین تو ردیف ۱۲ عه
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
من کامنت میدادم جواب نمیدادی:(
گفتم شاید مهم نی:(
تازه اصن نمیتونم هیچی دان کنم از وب:(
-.- چطور همچین فکر میکنی اخه
وه؟؟
جیسوگ به جان ننم پستت الان دیدم بعد تو یه چشم به هم زدن به قرآن سریع پیداش کردم 1 دقیقه هم بخدا نشد
افقی ردیف اول از پایین اولی از سمت راست.افقی ردیف چهارده از پایین پنجمی از سمت راست
دقیقل بعد اینکه کامنت دادم عکسا رو پیدا کردم😂
۲۴ عمودی ردیف اول
۲۰ عمودی ردیف اول ۳ تا هم برو جلو
دنگ یا اینکه درسته؟
پس از یک روز تلاش بی وقفه نفهمیدم😐
برای پیدا کردن عکس یه دفتر صد برگ یه مداد فشاری کنارم بود که مبادا اگه پیدا کردم یادم بره برا همین تو دفترم خواستم بنویسم ولی پیدا نکردم😶
امروزم امتحان مطالعات دارم و من هیچی نخوندم😂😂
خوب من برم دوباره بگردم👋
تفلللللددددددششششششششششششششششش خیلییییییییییییییی موباررررککککککککککککککککککک
https://s17.picofile.com/file/8419422426/IMG_20201230_WA0015.jpg
از کار و زندگی انداختید منو
اینه؟
میشه بپرسم عسل کیه؟؟؟!!!!
اون اسمه بی صاحاب ب این واضحی
کی بجز من ب تو میگه بیبی جیسوگ شه؟
نه مث ک منو الان نادیده گرفتی...
جیسوگگگگگ شهههههههههههههههههه منننن کیممممم؟؟؟؟؟خداوندا عر
وااای ببخشید هستی 😂😂😂😂😂 آخ خدا حس مرد دو زنه ایو پیدا کردم که اسم زناشو جابجا گفته و تو بد دردسری افتاد
ببین جیسوگ جونم
من می خوام مثل اون آهنگایی که اون گوشه تو وب گزاشتی
بزارم تو یکی از وب هام ، خب
بعد حالا نمیدونم چجوری اینکار رو انجام بدم
متوجه شدی قربونت ؟؟؟
بابا همونایی که اون گوشه ان لینکشون پخش آنلاینه
آها 
سرچ کن ابزار سایت 
سایت وان ابزار میاد 
برو تو گزینه پخش آنلاین موزیک بقیشو خودش بهت توضیح میده 
ردیف بیست چهارمی از راست
ردیف بیست و چهار اولی از راست
تففففلددددششششششششششش موباررررررککککککهههههههههههههههههههههههههههههههههه
بزرگ نشیییییییددددددددددددددددد لهنتتتتتییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ادمین مدانی
با توجه به اون سابقه طلاییت تو سرکار گذاشتن احتمال اینکه اصلا شبیه به همی وجود نداشته باشه خیلیه بخداا
واقعا حق داری ولی تو تولد اعضا که ازین کارا نمیکنم😂
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
بنده منبع ویدیو های هاتم😐😎

عه پس بگو چرا نبود/=
دستت درد نکنه🖤
من امروزز ازمون دارمم ولی ذهنم بدجور درگیریه اینههه
از دیشب هر چی نگاه میکنم نتونستم ببینمممممممممممم کدوم تکرار شدههه

یه راهنمایی کوچیکک کنن فقطططططططططط
تولد ته ته مبارککک کیوتتت هاتتت 🥳🥳🥳
سمت راست ستون اولش از پایین عکس هفتمی سمت چپ ستون اول از پایین عکس دوازدهمی
خیلی شبیه هم بود ولی دنگ
تو یکیش زمین معلومه ولی اون یکی نه
چرا جواب منو ندادی؟؟؟
5 افقی ۱۱ عمودی...۷افقی ۶ عمودی...همونی که از پشت سر داره نگاه میکنه...
ناچارا باید بگم دنگ😹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آهههه...ببین تولده کیههه!
لعنت بهش اصن تا یادم اومد تولدشه تمامه خستگیم پرید
خیلی پرپلشیم دیگههه💜.چوکاههههه.خدا سایشو از سره ماها کم نکنه.ارمیا بدونه ته جون ندارن همینطور ک این قانون برا همشون صدق میشه.
از اعماقه وجودمم ****** *** **** ****** *** *** ادمینه زحمت کش و بیبی طور، جیسوگ شههه💞
و درمورده عکس...فاعک من واقعن حالشو ندارم بگردم😐لهم لهههه
همه روهم از دم دنگ دنگ کردی منم ک طاقته دنگ ندارم پس بیخیالش میشیم🚶....
خاطره ی خوب ک زیادهه(مدیونی فک کنی گشادیم میاد بتایپم😐)
درمورده حاله خوبم....من واقعن ب تهیونگ بخاطره خوندنه winter bear و sweet night مدیونمT_Tو اون صدای لعنتیش ک اشکه ادمو در میاره
تولد کیه؟؟؟؟😏
خسته نباشیی عسل شه

ایشالله واقعاااا ایشالله ، خدا از دهنت بشنوه عسل شهه ( دیگه خودت بدون چرا سان کردم 😂)

برو خستگی در.کن برای تولد بقیه هم میخوام ازینا بزارم😂 
دل نازک کی بودی تو؟
بهله بهله

:") عاه💜


راستی اون کامنتت رو نگه داشتم تا طبق حرفت وقتی سر برج شد جواب بدم 😂
جدییییی؟؟؟کامنت قبلی رو دیدم که گفتی دانشگاه خیلی راحتی.جیسوگا صرفا واسه اینکه خودمم این رشته رو انتخاب کنم میپرسم رشتت چیه؟؟؟یا اگه نمیگی یه چندتا پیشنهاد بده که آسون باشه.لطفا بگوووو ...و یه چیز دیگه آرمی جدی بالای ۲۰ سال زیاد می‌شناسی یا کم؟مرسی
رشته ام سکرته آخه 😂
ولی خب جزو رشته های مهندسیه
اگر علاقه و استعداد داشته باشی توی رشته ات موفق.میشی شک نکن 
ولی اگه اینطوری بخوای دنبال رشته بگردی نمی تونی
ببین توی چه کاری هم علاقه هم توانایی داری و همونو دنبال کن 

زیاد 
یکیش من و ادمین جولیا و جیمین شی 😂 همه بالای بیستیم ( جز سیما که هنوز کوچولوعه بین ما ، 19 سالشه)
من عاشق اون لایو های ته‌ته‌اف‌ام هآش ام مخصوصا اون ک هوبی رو مهمونی دعوت کرد..یادمه‌ وقتی برای اپلین بار دیدمش اصلا حالم خوب نبود از لحاظ روحی اما اون‌شب با هوبی‌و ته کلی خندیدم...
وقتی لایو تموم شد ی لحظه ب خودم اومدم دیدم ودف من برای مدت زیادی احساسات منفیم رو نادیده گرفته بودم..همین باعث شد بهم یاد‌آوری بشه چقد بهشون نیاز دارم و هرروز بیشتر دوسشون دارم💜
شما ادمینآی خفن هم خیییلی دوس دارم که مارو درجریان آپدیت‌های بنگتنمون میزارید🎈💕
فایتینگ~
تولد دوستِ‌فضاییو‌وینتربِرِ بیبی‌موچی اوپامونم مبارک😂🐻(طولانی‌شد)
سِ‌ایل،چوکآهههههههههه‌یوووووووووووو~
کامل میفهممت این لایوم حکم یه همچین چیزی رو برام داش
هنوزم برام عجیبه که چطور همچین ادمای خوبی وجود دارن که میتونن حال ارمیاهاشونو در عرض یک صدم ثانیه عوض کنن ... 

لابیو توووو فایتینگگگ😻💜

اسنو فلاورمون رو یادت رفت 😂
چوکاهههه🎉🎈
🐣🐯 kawsar
تولد تهیونگ جونمون مبارک باشهههه😘😘😘😍😍😍
چوکاههههه یو جیسوگااااااا🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊
الان یاده خوابی که از تهیونگ دیده بودم افتادم..پارسال بود موهاشو فر کرده بود..فک کنم خیلی تحت تاثیرش قرارگرفته بودم..😂تو خوابم ازش خواستم بزاره به موهاش دست بزنم و اونم قبول کردالبته خیلی تعجب کرده بود😂😂😂(حس میکنم قبلا هم تعریف کرده بودم😅)به هر حال یادش بخیر چه خوشحال بودم خوابشو دیدم😍😂نمدونم چرا یاده این افتادم واقعا😕
خب...به قول یکی ایشالا با عمر نوح رقابت کنه..و تنش همیشه سالمو سلامت باشه و شادو خوشحال باشه تو همه مراحل زندگیش😍😘💜🎂
چوکاهههه واسه تو و هممون💞😍😍😍
خداروشکر بهت اجازه داد جدا بهت حسودیم شدد 😂😂 من ازش بغل خواستم گفت نه 😓 
کاش ازین خوابا بیشتر ببینیم تا بیشتر خوشحال شیمم

وای چه دعای باحالی بود تا حالا نشنیده بودمش 😂💜
ایشالله 

یافتم
دستشو باز کرده بریم بغلش😭😭😭😐🚬
دنگ😂
Kim Miyoung🐳💜
راستی جیسوگا...الان یه چیزی راجب ته یادم اومد...آهنگ blue and gray...واقعا معرکه ست نه؟
اولین آهنگی بود که باهاش گریه کردم...یه جادو معرکه ست...معرکه...💜
تقریبا همه اهنگاشون از نظر من معرکس 
جدی ؟ من سر خیلی از اهنگ ها گریه کردم بنابراین نمی گم طولاین نشه😂
هوپ مون شه عزیز😍(اثرات وقتی ک از سایت قلم چی بیرون میای و دلت میخواد عالم و آدم رو نصحیت و راهنمایی کنی)
هدفت رو تو ذهنت بولد کن و بخودت یادآوری کن که چقد علاقه داری و تا میتونی بجنگ و موانع رو شوت کن از سر رات😄تااازه خودت رو تو اون حیطه ای ک میخوای درآینده توش شغل داشته باشی تصور کن و لذت ببر،واقعا قلبت آروم میشه و اعتماد ب نفسم زیاد و خستگیت هم از بین میره😍بوس رو لپات هوپ مون(از اسمت خوشم اومده لعنتی اه😐)
همه ی کساییم ک اینجا امتحان ترم و میانترم و عملی و حالا هر چی دارن ایشالله به حق همین روزای قشنگ و آسمونی(هرروزمون آسمونیه😍)موفق شین،دعای ننه موبینا پشت و پناهتون رفقا💜💜💜💜

😐ببخشید جیسوگا🤦‍♀️😥قلب قلب
بهت نمیومد ازین نصیحتا ولی باریکلا


برای هوپ مون 


منم از اسمش خوشم میاد 😓 ولی نمیدونم چرا تا الان نگفته بودم 
ایشالله ننه موبینا **** 😂
خدا ببخشه


سیم: مبینا یعنی آدم شدی؟ 🥺🥺اخیی بچمم
چیزاییه قشنگی که از تهیونگ یادم میاد...بابا کیمچی بودنشه😍لحظه ای که گفت میخواد اسم بچشو بزاره کیمچی خوشمزه اس😁💜یا وقتی تویه اون قسمت ران که میخواستن تویه ارتفاع بپرن و اون کیسه بکس رو بگیرن وقتی که از ترسش انتهایه کیسه بوکسو رها کرد دلم براش غنج رفت😊💜یا برای استایل سرتاپا مشکیش که توی بن وویاج4 پوشیده بود💜یا وقتی میگه هوسوکی هیونگ💓یا وقتی تو بن وویاج تو برف با جیمین دوییدن و همو بغل کردن💜😍یا وقتی که جین چشاشو عمل کرده بودو نباید به چشماش فلش دوربین میخورد تهیونگ جلویه عکاسا دستشو گذاشت جلویه چشایه جین تا اذیت نشه.یا وقتایی که شوگا رو کلافه میکنه و بغلش میکنه😊💜یا تو همین لایو جدیدش که براش فیگور میگرفت و بازو هاشو به شوگا نشون داده بود😁💜زمانایی که لو میداد شوگا تو نامه ای که براش نوشته دوست دادرم😊💜وقتی که تویه برنامه بیهایند البوم بی وقتی میگفت کارگردان جانگکوک سر کوکیو نوازش کرد😊💜وقتی که یه هیونگ پایه خلاف بوده برای کوکی😊💜👌وقتی که تو مصاحبه برای البوم بی بجای نامجون شی گفت نامجونی هیونگ. یا وقتی برای عکسایه پایان کنسرت نامجونو اونجوری بغل کرده بودش با موهای ابیش😍💜😊یا وقتی اون خبر نگار ازش سوال پرسیدو نمیتونست پیداش کنه .وااایییی ذوقش وقتی بلاخره پیداش کرد من براش مررررگ شدم🤦🏻‍♀️💜💜😍یا وقتی که گفت اسمایه همه ارمیا قشنگه گفت من دلم میخواد اسم همه ارمیایه جهانو صدا کنم💓💜💜😊و ی عالمه چیزایه قشنگی که از تهیونگ دیدمو شنیدم..........🌹🌹💜💜
کیمچیه عالی بود 😂
آه کامنتت پر از تجدید خاطره بود :")
مرسی 💜💜💜💜 :")
ببین لطفا جوابو نزاری من دارم میگردم..
نصفه راهم..
اوکی
فایتینگ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****-.-تو اون کیک گنده رو ک تنها نخوردی؟ب ددی و مامی جیسوگ هم دادی خب دیگ ایح

آره چون اون اکانتمو ندارم و خواستم یادی از نام گذشتم کنم😐با این اومدم.
بهرحال ک باید بخونم🤧یکی میخواد نهایی بده خیر سرش😐😬

رفته بودم،آمدم،بازم میرم میام😐
گفته بودم وجدانن دلمون برای خروسمون تنگ شده؟😭😭😭😭😭خروس خوش صدام😭ببخشیدا یهو وسط تولد ته😂ولی از اونجایی ک واتس اپ سین نمیکنید **** جیسوگ،اینجا این زرایه چرتمو میزنم😒یادت نره من هنوزم نبخشیدمتو ناراحتم از دستت و هی اینو میگم😒
نگفتی چرا **** رو سان میکنید ****؟🤨

عه ساعت۲۳:۲۳ اینو فرستادم😳💜🌹
فعلا جز من هیچ کس دست نزده بهش 😂

اخ اره دلیشز ارمی
من از هنگ به بعد ازت خوشم اومد باهم صمیمی شدیم 😂 یادش بخیر 
فایتینگگگگ یو کن دو ایت

تو خجالت نمی کشی ازون مرحوم اینطوری حرف میزنی ؟ برای اون خدا بیامرز حتی عکس ترحیم هم نزدی ! ولی منم خدایی ناراحت شدم از دستش دادیم اما نمیدونم چرا خندم میگیره سرش 😂😂 بیچاره جوری از دنیا رفت که جنازشم نموند! از همین اول تجزیه و به عبارتی هضم شد -.-

آره جدیدا اینجا نسبت به وات اولویت داره 
اما تو تل رو سین میکنم نامرد

باشهههه 😒😒😒😒😒 ایشش

گفتم که چوآ

چه جالب :| 😓🚬
جوابو نمیگی... ؟؟مُردیم... 😢🧐😧😂
یکی میگه بزار یکی.میگه نزار
چ کنم 😂
Kim Miyoung🐳💜
لوح تقدیر...بفرما✉😂
تنکس
به کدوم دیوار اتاقم بچسبونمش ..؟!
ببخشید یه سال تا کنکورم مونده😐وای
گفتمش یه طوری شدم😐😂
نگران نباش 
ایشالله موفق میشی
https://s16.picofile.com/file/8419390518/2020_12_29_23_00_22.png
درسته؟
دنگ
جیسوگا یه سوال همین وسط
آیا این نظریه که دبیرستان عین چی بخون و دانشگاه دیگه پادشاهی کن درسته اور نو😐😂میدونم زده به سرم اما بگو درسته لعنتی😂😂😂خستم جیسوگا😂یکم دیگ باید تحمل کنم😂شاید بیشتر از یکم اما تقریبا دو سال تا دانشگاهی ک هنوز معلوم نیست قبول شم یا نه مونده و باور کن تنها نقطه ی امیدم شده بنگتن ک شاید دقایقی از تو فکرو خیال بیرونم بیاره
نخند ک میدونی واقعیته😂
کاملا درسته 😂
البته یکم بستگی به دانشگاه داره ... برای من و باتوجه به رشته ام خیلی اوضام از دوران مدرسه بهتره خیلی 😂😂😂 هر روز وقتی شماهارو در حال خرخونی و درس خوندن میبینم میگم " خدایا شکرت که دیگه مدرسه ای نیستم" (خدا منو ببخشه😂)
نمی‌دونم چرا با هر بار دیدنش قلبم میلرزه...واقعا میلرزه...از همون بار اول واقعا نمی‌دونم چرا...حالا واقعا بد نباشه اینو بگم من حتی اونقدر طرفدارش نیستم و اسم واقعیش رو هم جدیدا فهمیدم...
به عشق در نگاه اول کاملا اعتقاد دارم نور شه
تو هم دیگه افتادی تو دام عاشقی ...😭
جیسوگا باید بگم تلاشت واقعاااااااا تاثیرگذار بود و با اینکه کلی زوم کردم هنوز مطمئن نیستم خدا شاهده😂اما بدلیل قحطی وقت و امتحان فردا تا اینجاشو دستاوردامو میگم😂
از پایین
ستون یازده سومی از راست و ستون ده دومی
یا
ستون سوم دومی از راست و ستون هشت هفتمی
البته شک دارم بخاطر نورش😂
باور کن وقت ندارم وگرنه بیشتر میگشتم درسم دارم خوابمم میاد😂
ولی فردا قبل اینکه بگی بازم میگردم
امکان نداره تسلیم شم حتی اگ نتونم پیدا کنم😂
😂😂😂

ببین من یه مشکلی پیدا کردم 
منظورت ردیفه؟ بعد از پایین ردیف ها و ستونارو چک کردم و فکر کنم نفهمیدم منظورتو چون از پایین ردیف 11 ستون 3 از راست حتی شبیه ردیف 10 ستون دوم نبود 😂

این روحیه رقابت طلبتو تحسین میکنم جدا
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
بعد از چن قرن بلخره حرفیرم باهات نونا
دلم تنگت بود
خیلی خیلی خیلی کم پیدایی اینجا نورا
هرچند میدونم همه درس و امتحان داریم 😭
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگ شیییی...
ببخشید نتونستم تا فردا صب کنم😂🤦‍♀️
*************************************************************

آیا درستع؟!:)))
حس میکنم همه رو از درس انداختم 😓😂


بالاخره کار خودتو کردی نه؟ 
یپ درسته 😂👏👏👏👏 ایول واقعا 
نفر ششمی هستی که درست گفت 🚬
Kim Miyoung🐳💜
جیسوگا میدونم باز اشتب زدم:|
بای لایف:|
😂😂
سلاااااااامم..
چوکاهه..
پیداکردن عکسه جایزه هم داره؟؟؟
و راستی لاو دنبالت کردم.ممنون میشم توهم دنبالم کنی..
هاییی
این هروقت جوابشو بزارم مشخص میشه 
یه لایو بود که تهیونگ گوشیشو نشون داد
بعد بالای صفحه نوتفیکشن واتپد بود:)
اونو هیچوقت بادم نمیره
من این لایو رو ندیدم 
لعنتیییی چه فیکی میخوند تو واتپد ؟!؟!؟؟! 😂 مشخص نشد؟
قشنگ ترین چیزی ک یادمه اینه ک یه میکس خیلی قشنگ از ته اوپا دیدم و برای نیم مین دقیقققققققق کلی گریه کردم چون احساساتم دیگه تو قلبم جا نشد از چشمام زد بیرون ....خیلی دوسش دارم ته رو...بدون تهیونگ نمیتونم زندگی کنم واقعا محاله...مرگ بهتر از زندگی بدون تهیونگه از همین تریبون واسه عشقم ارزو سلامتی میکنم....🤲
❤🧡💛💚💙💜🤍❤🧡💛💚💙💜💙💙💚💛❤🧡💛💚💙💜💜💙💚💛💛💛🧡❤❤❤🧡💚💛💚💙💜🤍🤍💜💙💚💛🧡❤❤🧡💚🤍🤍💜💙💚💛🧡❤❤🧡💚💜🤍🤍🤍💜💙💚💛❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💚💚💛🧡❤❤❤🧡💚💜🤍🤍💜💜💚💛🧡❤❤❤❤🧡💚💙💜🤍🤍🤍💜💜💙💚💛💛🧡🧡❤🧡🧡💚💜💜💜🤍🤍🤍💙💚💛🧡🧡❤❤❤💛💚💙💙💜🤍🤍💙💚💛🧡❤❤❤🧡💛💚💙💜🤍🤍🌹🌹🌹🌹🌹🌹
خدا نکنه چیزیت بشه حالا 
ایشالله همیشه سلامت باشه 💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگا یه سال شده بود پیامی نذاشته بودما😂
چی کار کردی روحیه رقابت طلبیه مانیا رو بیدار کردی😂😂😂
عاقاا عکسو سیو کردم قشنگ زوم کردم روش چشام چپ شد خلاصه
ولی
این مهم نیست
یافتممم😎
دنگ و دونگ نکنی اگه غلطه هم بگو درسته حداقل ابروم نره (اوکی مادرر؟؟پارتی بازی دیگه خلاصه🧔)
جواب😎👈👈******* ** **** **** ****
هه ههه پشمات ریخت نه؟؟ایم مانیا یو نو؟؟😎😂😂😂

پ.ن. هدف اصلی فراموش شد که🤔
تولد حاج عاقا مبارک باشه 🎂🎂🥳

آره مانیای نامرددددددد
خداروشکر همچین رقابتی گذاشتم پس 😓😒


اوهههههه ، بههلهه یو وون 😂👏 پنجمین نفری که تونست درست بگه 
جدی نباید دست کمت بگیرم خطرناکی 😂🚬

وای حاج آقا 😂😂😂😂
تولد جونی اوپاتون مبارک جیسوگ شی 🥴🥴🥴🤪🤪🤪🤪🤪
همیشه شاد و خرسند باشید در حضور گرم اوپاتان😏😏😏😎😎😂
یههه چوکاههه 
ولی چرا حس میکنم کامنتت طعنه داره ادمین سم خوش صدا؟😏😏
تو هم همینطور مرسی از آرزوی کوتاه و مختصرت😂
معلومه ادیت ران خیلی طول کشیده که انقدر خسته ای 😂😂
سلام جیسوگ🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
از بالا ردیف ۱۰ از راست ۶
از بالا ردیف ۱۱ از راست ۱
اگه درست بود بهت میگم کجا بهش فکر کردم ...🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
سلام نگین شه
دنگ
گوشه میکروفون یکیشون یه تیکه سیاه اضافه تر داره 
این لایو خیلی قشنگه ک همیشه میبینش من ندیدمش متاسفانه پیشنهادش میدی عایا؟
من دوسش دارم ولی خب کار خاصی نکرده 
آهنگ هایی که دپست داشته رو برای ارمی ها گذاشته 
راجع به دعوای خودش و جیمین و نحوه آشتی شون گفته
و یه تیکش هم آهنگ میخونه و قلب ادمو به درد میاره
چوکاهههههه🎉🎊
چجوری بدون اینکه چشمامو فدا کنم میتونم عکسه رو پیدا کنم اخه 😂😂😂
اصلا ادم چشمش به این بشر میوفته انگیزه میگیره 😂
چراکه تهیونگ پسر جذاب ما آرمیون است😌🤩
جیسوگا اونجایی از طرف منم بهش تبریک بگو
🎈🎈🎈🎈
با وحی میتونییی
اخخخ جذاب و کیوت ما ارمیاا
مگه اینجا کجاست ؟ نکنه جای خاصی ام خودم خبر ندارم !😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ***** **** **** ****
باریکلا پرنیان شهه
. 𝙚𝙙𝘸𝘪𝘯
کمتر 30 ثانیه ردیف اخر پیداش کردم .. عجب
دنگ🚬😂
این دیگه اخرین بارمه میگم ردیف ده از بالا ششمی از راست
ردیف یازده از بالا اولی از راست
دنگ
گوشه میکروفون یکیش بیرون تره
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
رایت؟
https://s17.picofile.com/file/8419378384/%D8%AA%D8%B0%D8%B1%D8%AB%D8%AA%D9%82%D8%B0%D8%A8%D8%B5%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D9%87%D8%A7%D8%AB.png

اگه نیست بزا به حساب اینکه داشتم میمردم انقد درس خوندمXD
متاسفانه باید بگم دنگ😂

خودمم به زور میبینم کِنچانا 
خدایا شکرت که پی دی نیم جیسوگ رو نشناخت!
بلند بگو آمین!
اما یه درصد فکر کن میرفتی مشاور هنری برنامه های بی تی اس میشدی....
اعضا یا سکته میکردن یا کچل میشدن
آمین یا رب العالمین

نه دیگه اینطوری ارمیا و خودم راضی نیستیم
در حد رضایت دو طرف سطح برنامه رو سخت میکردم 
https://uupload.ir/files/tyws_7.png
از اون موقع که کامنتمو دادم تا زمان این یکی کامنت:|
میدونم غلطه
خوبه که خودت میدونی😂
دنگ!
یا شایدم ردیف پنجم از بالا سومی از راست و ردیف پنجم از بالا ششمی از راست
بازم میگردم ممکنه همه جوابام اشتباه باشه
دنگ😂
عشق....اخ خدا عشق که با ادم چیکارا ک نمیکنه عررررررررررررررررررررر!!!!
کون پیدا کردن عکس دوبار تکرار شدهه نبود ناموسا چشمام همینجوریش کور شده

تولدددددددددددش مباررررررررررررررککککککککککککککک باشهههههههههههههه چرا همه مردای دی ماهیییییییییییی انقدر خوشگل میشن؟
من کلا با ته خاطره دارم:") اون برنامه که یادم نمیاد....اون و نامجون توش رفته بودن شبکه کی بی اس ورلد...اونجا....یه بیبی ملوس و کیوت پاک....خادااااااااااااااا اون یه بیبی پاکه:"))))))))))))))))))))

منم تولد نامجون خودمو پپپپپپپپپپپپپپاره میکنم پپپپپپپپپپپپپپپپاااااااااااااااااره!

تبریک میگم بهت جیسوگااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تا سال 566753758769787675 تولدش رو جشن بگیری!!*3*
چرا انقدر ایکس شعر میگم من؟:|
🧿 نقدیم به کیم تهیونگ اعضم....چش نخوری جیگر:")
امان از درد عشق
دور از جوووون نسی دس طلا
من که فقط بنگتن زیباروی رو دیدم ... 


چوکاهههههه

با اینکه من نفهمیدم ولی همین که حال دآشتی گقتی تنکس😂

به شدت منتظر سپتامبرم پس!

ایشالللههههه
براش اسفند دود کنیم
من هنوز دو دقیقه نشده عکس رو دیدم ولی پیدا کردم ببین درسته یا نه
ردیف اول از بالا سومی از راست
ردیف هشت از بالا اولی از چپ
دنگ😂
از بالا سمت چپ به پایین ردیف ۱۴ عکس ۵ و ردیف ۱۹ عکس ۳ درست؟
دنگ
یه تیکه از میکروفن تو پایینی معلوم تره 😂
جیسوگااااااااا میدونستم الان که بیام یه کار عجیب غریبی کردی بخاطر همین الان ک تقریبا وقت خالی پیدا کردم بدو بدو اومدم😂فردا امتحان زیست دارم و بسی استرس اما تلاشمو در راه تفاوت را بیابید میکنم😂تولد قشنگمونم مبارک:) و قشنگ تو مخصوصا😂🌼
تو خوب منو شناختی 😂😂
عاه من واقعا زیست دوست نداشتم ، چینچا فایتینگگگگ برو سر زیست😂
ییس تولد تهیونگمون مبارک باشه 😍💞
امممممم...نتونستم لینک بزارم نمیدونم چرا
چه لینکی؟
از چپ ستون هشت از پایین ردیف سوم
از چپ ستون سه از پایین ردیف هشتم
دنگ😂
به چارچوب پشت پس کله تهیونگ دقت کن تو یکیش چارچوب سفیده یکم بیرون زده از پس کله اش
این دوتا فرق دارن 
ردیف دوم، دومی از سمت چپ با ردیف سوم،چهارمی
دنگ
جای دستش فرق داره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام جیسوگ من فکرکنم پیدا کردم.. تو **** *** ***** ** *** **** ** **** ** ******
باریکلااااااا
وای واقعا برگام تو و ملیکا سخت ترینشو پیدا کردید
خب دیه نفر سوم هم جواب درست رو گفت دیگه بهتره پست جواب و ... رو بزارم 
phati ◕‿◕
وااااااای جرررررررررر
خسته نباشین جدنننن😍😂😂🤩🤩
پلتجرجاراجرهجهچبهچبهجبهناچنلحچل
تهیونگ شخصا راضی نیست من کور شم😂
پس من عذر شرعی دارم دیگهههه😂
😂😂😂 کومائو
البته این باید بهت وحی شه ، چشم کار ساز نیس 😂
Kim Miyoung🐳💜
جیسوگی فکر کنم یافتم.
اونجا که با دستش موهاشو افشون میکنه؟
دنگ!😂
Kim Miyoung🐳💜
چیزی نگو چیزی نگو...خودم میدونم اشتباه گفتم...انعکاس قاب گوشی فرق میکنه
😂😂😂
Kim Miyoung🐳💜
و جایزه پر حوصله ترین ادمین دنیا میرسه به...
جیسوووگ😐😂🎉🎉🎉
خب عکس گوشی ته ته دوبار تکرار شده...درسته؟
خاطره خوب...آممم نمد...ولی چیزی که خیلی راجب ته دوست دارم خنده هاشه...اون اوایل که آرمی شده بودم بنظرم عجیب بود...ولی الان برام خیلی شیرینه
کی لوح تقدیر میدی بهم ؟😏💜
کاملا درسته 😂

تسمشوشمشکشمسو کی دوس نداره ؟😭
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
والا من که یادم نیست ام وی سنگولاریتی رو یه مدت پیش دیدم...
یه لینکی میدم ببینی یکی از مومنت های چشماشو
https://s16.picofile.com/file/8419372592/Like_6875763729066009252.mp4.html
تو کنسرت مایک دراپ بود فکر کنم

جیسوگی یه سوال
تو اینترنت بزنAIRPLANE PT. 2 concert photos suga
ببین اون عکس و فیلم های شوگا میاد که تو همهههههه ی کلیپ های هاتش هست
میتونی اون کنسرت رو بزاری؟
یا اگه فوکوس شوگا رو داری بهم بدی؟؟؟
من از همون وقتی که شوگا لاور شدم دنبالش بودم هیچ جا نیست
اوکی با این ویدیو ضربه اخرتو نه تنها به من بلکه به هرکسی که دانلودش کنه زدی لهنتیییی دسمسمسمسم


امم اره این کامنتتو تایید نکردم که نگهش دارم دنبالش بگردم 
جمعه یا پنجشنبه میگردم ببینم چیس
چه زود گذشتتتت
تولدش مبارکککککککککککک ...به خدا که اگر این عشق کوچولوی ما نبود من شادی و انگیزه مو از کجا میاوردم ...انقده دوسش دارممممممممممممم...مامانمو انقد دوست ندارم ...میتونم تا شب بنویسم دوسش دارممممم
واقعا دعا میکنم عمر طولانی داشته باشه و همیشه خوشحال باشه چون وقتایی که ناراحته واقعا ادم افسرده میشه...همیشه از خودش و زندگیش راضی باشه و خودشو دوست داشته باشه و امییییییییییدوارم که یه روزی به وجود خداییی که افریدتش اعتقاد پیدا بکنه
صحنه های مورد علاقه از عشق جان :
توی اون قسمت سووپ که داشت استیک سرخ میکرد و اون تل پارچه ای توسیه رو زد به موهاش.توی قسمت 102 ران که جونگ کوک بهش با بطری اب دادو وااااااااااااااااای ننهههه چقد خوردنی شده بودددد.. خنده هاااااااش اصلا نمیگممم هرکی بایسش تهیونگه میفهمه من چی میگم و واقعا بی جنبه بازی در نمیارم.... توی اون مراسمه که اسمشو الان یادم نیست اون جایی که کت سبز گل گلی تنش بود و رفت تو بغل جونگ کوک >< ولم کنیییییید من میمیرم برا اون صحنه >< ........
.البته من در هر حالتی دوسش دارم و برام خاصه ها ولی حالا یه چند تاییشو که تو ذهنمه گفتم
گفتی امروز روز خوبی بوده برات و اکسیژن چند برابر وارد ریه هات میشه.......
خیلی تفسیر جالبی بود برام
ولی امروز اصلا برام خوب نبوده...طوری که با پست تو یادم اومد که عههههه امروز تولدشه و رفتم تقویممو دیدم ...امروزو علامت زده بودم ولی اصلا حواسم نبود.....
زندگی خر ....
و در اخر ممنون که هستی ادمین جیسوگ و همیشه بمون و همیشه تهیونگو بایس و دوست بدار و دیگهههههه همیشه برامون چیزای قشنگ قشنگ بزار حال خوب و بدتو باهامون تقسیم کن و خیلی دوست دارمممممم
ای چندش ....خاک تو سرم چه لوس شدم
شب خوبی داشته باشینننن همگی خواب عشق جانمو ببینین
هلووو باران شههه
ایشالله. واقعا دعا میکنم همه دعاهات مستجاب بشه
چه صحنه های خاص باحالی رو توی ذهنت داری لنتییی

باران شه. الان که من دارم جوابتو میدم ساعت 23:10 هست
امیدوارم وقتی 00:00 شد مثل لیریک بنگتن یه صفحه جدیدی از روزت با کلی شادی برات باز بشه و خب اون موقع هنوز هم تولد تهیونگه و میتونی خوشحال باشی 😃 
روزای هممون تکراری و سخت شده با اینحال آرزو میکنم همه شاد باشیم 
همینکه بی تی اس کنارمونه و هممون جمعمون جمعه باعث میشه احساس بهتری پیدا کنم 
منم خیلی دوست دارم با اینکه اصلا ندیدمت ولی واقعا دوست دارم پس هرچی که روزتو خراب کرده کنار بزار و بعد از زیرو اکلاک سعی کن آدم خوشحال تری باشی

ایشاللللههه 
هم خواب عشق جانتو و هم بقیه ( یکی کمه هفتا خاطر جمعه😂)
عام هم
چیزه من یمدتی (حدود یسال) بود بخاطر جو فندوما و اینا بی تی اسو ان استن کرده بودم( :| ) این شب تولد ته باعث شد دوباره استن کنم عرر من خیلی خوشحالم
تولد پسر قشنگمون مبارک😭

لنت بهت درگیری جدید ذهنی برام درست کردی سثظثسظ حالا من بین اینهمه عکس چطوری قراره پیداشون کنم؟ :|
یسس تولد وینتربرمون مبارکک

یو کن
Love BTS (شهلا)
جیسوگا شب امتحانی با ما چه میکنی:/تا اونارو پیدا نکنم عاروم نمیگیگیرم:/



خاطره خوب با ته....
تهیونگ اولین کسی بود ک از بی تی اس شناختم...اولین بایسم بود(بعد همشون شدن بایسم)
خاب دیه حوصله زریدن ندارم بای بای😐✋
عذاب وجدان گرفتم بابت این پستم 
آخه تقصیر منم نیست تولد یکی از اعضا دقیقا افتاده تو دی ماه
برای اینکه عذاب وجدان نگیرم آروم بگیگیر لدفن


آره یادش بخیر یادمه😂
اممم شهلای من کجایی؟ شهلا چه بی وفایی!
من تونستم توی پنج ثانیه پیداش کنم(حالا یکم بیشترD:)
اون عکسیه که تهیونگ گوشی رو گرفته سمت دوربین:)))
+تولد تهیونگا مبارک*----*
دنگ 
انعکاس عکسش تو پشت قاب گوشی فرق داره 😂

هپیییی
Love BTS (شهلا)
این نبید؟/:
https://uupload.ir/files/ahru_img_۲۰۲۰۱۲۲۹_۲۰۱۷۱۴.jpg
دنگ
تو پایینی داره با چشماش بالارو نگاه میکنه
فکر کنم پیداش کردم 😆
ردیف ۱۷ ، عکس ۵ و ردیف ۱۲ ، عکس ۸ ؟؟

دنگ ؟؟ یا درست ؟؟؟
این بعد از تلاش های زیاد بود 😆💜
دنگ😂😂

تو دومیه اگه توجه کنی یکم کمرش با صندلی فاصله داره 😂
باشهههه باشهههه الان میرم😂💜
فردا سعی میکنم جوابو پیدا کنم بت بگم🙂
فایتینگگگگ ته ته
به حق روز تولد تهیونگمون خوب امتحان بدی 
گفتی خاطره از ته... 😂 من یه زمانی... یونگی رو با تهیونگ قاطی میکردم... 🤐😂به طور وحشتناکی...
😂😂😂 #وقتی-تازه ارمی شدم😂
خیلی خوب بود 
melika.army 1234
یس جونی اوپا بهم وحی کرد😔😂✌️
آفرین 😂💜
جیسوگ شی ولی چه وحی شده باشه
و چه نشده باشه
من جایزمو میخوام😔😂
قبول نیست 😂 این پآرتی باز یه!


اوه راس میگی ... بحث زیبای جایزه ...
بزار نفر سوم مشخص بشه 
🐥Jimin sheee
خوب چون ۱۲ شب میای و من نیستممم الان میگم اومدی تایید کن
؟تولد جیمین ک رد شده سال دیگسس :(
محتوای ویدئوهای منو میدونی ک برات میفرستم هرازگاهی که در نتیجه نمیزارمممم
دیگه اینکه ی فیککک پیدا کردم کوومیننننن به شدتتت لنتییی واررر،جناحی و خشن و اسمات داره
و جزو لیست ۵تای بهترین فیکای کوکمینم جا میگیره
و امتحانات تموم شد میفرستم برات
چون ب شدتت خوبهههه😭
داستانشم متفاوته، کوک ی ادمم خشک عصبی و کاربلده و ی سرهنگ یا سروانه،
جیمینم مثل کوکیه و دیگه از شخصیت سافتش خبری نیست
و بی اندازه عاشق کوکه، بخونی میفهمیی چیا میکشه ک کوکم علاقه مند میشه بهش
اصنن عاشقانه ی داستانم متفاوته کههههه
هعی آره ...
آقا شوخی کردم بزار 😂 تو منو جدی نگیر اصا
اوووووووو ، یادت نره بفرستییییاا. تو میگی می فرستی بعد یادت میزه:|
عجببب 
جالب بنظر میاد اسمش چیه؟ تو واتپده یا پی دی اف؟
نه نه
منظورم رو فکر کنم اشتباه متوجه شدی
من این مدلی می گم ^^
s17.picofile.com/file/8419370726/20h07m26s242.png
می تونی بهم بگی ؟؟؟
نفهمیدم منظورتو
تفلدش مبااااااارک🥳🥳🥳 این روز فرخنده رو به همه تبریک میگممم🤩🤩
نتلمحلهنخهعبعبنعیهتفیتفهزفل
جیسوگا میدونم دیره ، اخه پستتو دیر دیدم ولی فکر کنم پیدا کردم
۳عمودی از بالا ۸ افقی از راست با ۱۸ عمودی از بالا و ۵ افقی از راست
۱۸ عمودی از بالا ، ۶ افقی از راست با ۳ عمودی از بالاو ۹ افقی از راست

خاطره باحال از ته🧐 عاشق موقع هایی هستم که از ته دل می خنده و دو طرف لباش می ره بالا😆
افریننن وی کینگ چشم عقابیی 👏👏👏😏 
نفر دومی هستی که درست گفت

نفر سوم که خواهد بود ؟



به امید روزهای بیشتری که این خنده هارو ببینیم !
سِنگ ایل چوکا هامنیدا ، سِنگ ایل چوکا هامنیدا!!! سارانگه تهیونگاااا
سِنگ ایل چوکا هامنیدا 💜💜💜🎉🎉🎉🎉🎉🎉💜💜💜🎉💜💜🎉
مژنژنژمیدنژنیخینیخژتحطخطکگظجپسکسنژخطنی
میشه تهیونگ برای تفلدش میکس تیپش رو بدههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لفطاااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خب ....... خاطره خوبی که از ته ته دارم ، موقعی بود که بورراهه رو توی یکی از کنسرتای بی‌تی‌اس اختراع کرد !
خاطره خوبی که از ته ته دارم ، موقعی بود که توی لایو پاریسش ، با اینکه حرف زیادی نزد ولی وقتی که به دوربین نگاه میکرد و لبخند میزد ‌، باعث میشد که بهترین حس دنیا رو داشته باشم💜
یا وقتی که توی وان ، اینر چایلد رو به نحو احسن و به بهترین شکل اجرا کرد ، یه خاطره خوب برام شد💜
وقتی برای آرمی ها ، اسپویل کوچیکی از یه آهنگی رو پست میکنه و بعد از دقایقی سریع پاکش میکنه ، باعث میشه فکر کنم که یکی هست توی کره جنوبی ، شهر سئول ، توی کمپانی بیگ هیت ، به اسم کیم تهیونگ که خیلی دوستمون داره 💜💜
انقد خاطره هاا با تهیونگ دارم که انگشت شمار نیست 😅😅 تا حالا ندیدمش! درست!! ولی این امکان داره که اگه کسی رو تاحالا ملاقات نکردی ، میتونه برات خاطره های عالی بسازه ؛ حتی اگه کیلومترها دورتر از محل زندگیت ، زندگی کنه 💜
اوایل کار بی‌تی‌اس ، چقد هیت بهش میدادن! به کل اعضا !!! بخاطر فوت مادر بزرگش مسخره‌ش میکردن !!!!! بخاطر همه چیز ، هیت های بی دلیل می دادن!!!
و الان ، همون آدمایی که هیت های بی دلیل میدادن ، جونشون به جون تهیونگ وابسته‌س !! اگه بخوام نام ببرم میتونم خودم رو مثال بزنم !!!!!
منی که وقتی اسم بی‌تی‌اس رو میشنیدم ، میخندیدمو میگفتم واقعا آرمیه طرف ؟
الان خودمم آرمی هستم!!! افتخار بزرگیه ولی ، با گذشته‌ای که من دارم ، شرمندم😢
بخاطر تمام هیت ها ، تمام فحش ها ، تمام بی ادبی هام ، بخاطر همشون ؛ متاسفم .😢😢
امیدوارم که ببخشنم :)))))))
جیسوگ نیم ، فایتینگ !!!! واقعا خیلی وقت میخواد تا اون عکس رو درست کنی 😆
و مرسی بابت همه همه همه همه همه چیز💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
سِنگ ایل چوکا هامنیدا تهیونگگگگگگگگگگگگ
تولد فرشته بی بال ، کیم تهیونگ مبارکککککککککک 💜💜💜💜🎉🎉🎉🎉🎉🎉
واقعا لذت بردم از خوندن کامنتت کال می ارمی :)💜💜💜💜
ولی شاید یه روزی دیدیش! من اعتقاد دارم که هر اتفاق غیر ممکنی ممکنه که بیوفته! 

خواهش 💞😍
نیکسوسوشمشو تولد تهیونگمون هزاران بار مبارک 

حالا ول کن چشمم کورتر میشه اگ بیتشر تایم بزارم دیگ😂جدیدا کور شدم ایح

کیکو خوردی؟🥺😥تنهایی؟بی من؟من دیگههه حرف نزنم یقینا باهات(اه جملم)
قضیه خانم چیه😐جیسوگ سین نکن😒انده من باهات قرارب ودم حرف نزنم سو😒🤐
ولی چرا سان میکنی😂توروخدا بگو وگرنه من این دو سه ص باقیمونده رو تا فردا هم نمت بخونم😂در ضمن امتحانا یطوریه ک یهو میبینی وسط امتحان زنگ زدن تصویری ازت سوال میپرسن ببینی چن مرده حلاجیم😂مجازی بخوره تو سرشون،من ک اسم خودمو یادم میره حتی اینقد ک هولم😂خا حرف نمیزنیم دیگ🤐آنیوو👋
آره بابا بیخیال 

نه چند نفر رو از سر کوچه جمع کردم که تنهایی کیک نخورم :| کیو دارم که باهاش تولد جشن بگیرم آخه -.- شماها ها هم که چند کیلومتر فاصله دارین بام

عه اومدی تو اکانتت
اوه 😱😱😱 زنگ میزنن؟! تصویری ؟<؟)؟)؟ خب دیگه بدبخت شدی پس بخون 😂
رفتی ؟ انیو 
🐥Jimin sheee
من ی جوریه ک مثلا اعضای دیگه تو بهترین حالت و استایلم باشن میگم با خودم چ باحال و خفن در همین حد
اینکه بخوام عر بزننممم یا زوم بشم یا اینجور چیزا نیس، نمیدونم چجوری بگم 😁😁 منظورمو
ایگو😂😂😂😂 میفهممت فقط تو رو دیدم که اینطوری ای واسه همین لابیو دیگ
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
باشه بوراهه اصن نونا😹😹
عاری من باهوشم😏😎
خعلییی شکی درش نیس😏🚬💞
اععع چرا من نمیتونم پیدا کنممممم:/
افسرده شدم😩💔
فردا امتحان با ویدئوکال دارم همینجوری نشستم عکس تکراری پیدا کنم...😂
بروووووووو بخوووووووون
اینو فردا پیدا کنن تا فردا همین موقع جوابو نمیگم 😂
بریاااااااااا
خودمم میخوام برم درس بخونم دیگه این اخرین نظریه که تایید میکنم
۱۲ شب دوباره میام
🐥Jimin sheee
منم فقط بخاطر تو نمیزارمم پست و کلیپ
بزارم با ادمینی باید بای بای کنمممم😁😁
بستگی به محتوای ویدیو داره 😂
ولی اره بهتره نزاری... ولی سر جیمین بترکون
یه نفر خیلی ازم دلخور شد روز تولدش چیزی نزاشته بود دیگه الان توهم اومدی باید کار کنی زحمت بکشی ( جیس پررو)😂
از سمت چپ به پایین ردیف ۹ چهارمی ردیف ۱۰ اولی درسته؟؟؟؟
دنگ
تو یکیش دهنش بازه تو اون یکی نو
🐥Jimin sheee
نه دیگهه همونو امتحانی و شانسی گفتم کلا ترجیحم رو زوم نکردن
کلا رو هیچکدوم از اعضا جز چیم زوم نکردم من
ولی من رو همه زومم😂
آخ راستی !
یادم میدی واقعا ؟!
^3^
مرسی که انقده خوبی
میشه بهم یاد بدی چجوری لینک پخش آنلاین بزارم تو سایت ؟؟؟
مثل وب قشنگ خودت که گذاشتی
اینجا https://8pic.ir/ آپلود میکنی و بهت لینک مستقیم میده
بعد وقتی داری پست میزاره اون آیکونی که مارک ویدیو داره رو انتخاب و لینک ویدیوتو پیست میکنی
تامام
تولد فرشته کوچولو مون مبارکککککککککککککککک😍😘🥰🥳🥳🥳💜 راستی یه کلیپ چیزی نمیزاری؟؟؟؟
مبارکککککککککککککککککک

می نو

ولی شاید ادمینای دیگمون بزارن اصولا سم دوازده شب میزره
🐥Jimin sheee
بببین جیسوکا اگه طراح سوالان ۱۱۳ ران بودییی خوب دوحالت داشت
یا سخت طراحی نمیکردی
یام ی جوری ب ته جوابارو میرسوندی
تو ک دلت نمیاد ته ( حالا دوس داشتن بقیه اعضا رو فاکتور میگیرم) تا شب بشینه خسته و کوفته بشه، در حالت عادی کار میکنن یکسررر
سووو فک نکنم بزاری بهش سختی برسههههه
اتتتتفاااقااااااا اصلا این طور نخواهد بود😂😂
هرچقدر تو ران بی تی اس سوالا سخت تر و تنبیه ها بدتر باشه ران جذاب تر و خنده دار تر میشه😂 
مثلا سر همین قسمت ۱۱۳ اگه من جای کارگردان بودم به جای اینکه اعضارو با رفتن به کوه تنبیه کنم فیلم دوربینی که روی سقف نصب شده بود واسه تیکه بازنده رو  تو یه قسمت ویژه پخش میکردم 


خدایی خیلی حرصم گرفت که فیلم اون زاویشونو نشون ندادن بهمون😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جیسوگ *******؟😐**** رو چرا سان کردی؟؟؟**** چشه؟😐اونو چون ازت ناراحتم آوردم😐😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒

نمیدونید چقققد ناراحت شدم اشتباه گفتم😭از کنکورم بیشتر استرسشو داشتم بخدا

تو کیکتو بخور،منم فردا دارم🤧کنچانا کنچانا جیسوگ ****

ران بتس خیلی وقته ندیدم هعی
چون دلم خواس سان کردم 😎🚬

😂😂 جدا؟ اشکال نداره 
فکر کنم نیم ساعت تایم کمیه باید تا پایان تولد وقت بدم بالاخره اینم سرگرمی ایه دیگ

خوردم. ایشالله خوب میدی 
استرس نداشته باش امتحانا مجازیه یکاریش میکنیم😂


بعد کنکورت ببین
melika.army 1234
واو نابغم😂💔
خودمم نمیدونم چجوری پیداش کردم
چون اومدم
نگاش کردم دیدم تنبل تر از این حرفام
بعد نفهمیدم چجوری نشستم پیداش کردم
پشمام ریخت😂
ولی خب ملیکاهایی که آرمین و دست کم نگیرین😌😂
عااا جمعه بیکارا جمه😔😂💔
بخدااااا
مطمئنم بهت وحی شد وگرنه عمرا میتونستی پیدا کنی😂


نههه دیگه عمرا دست کم بگیرم
چولته آنده
🐥Jimin sheee
جیسوککک الان یعنی بغل و اون جمله یو ار مای سولمیت اند پاک فرندتو پس گرفتیی ؟؟😟😟😢😢😢😭😭😭☹☹😔😔🥺🥺🥺
اوممممم

نه دیگه پاک بودن تو برای کل بیان ثابت شدس. نه اونو و نه بقیه رو پس نمیگیرم 
ببین... اون دو تا عکسی که گوشیشو اورده جلو نیس...؟؟؟ 🤔خیلی شبیه هم بودن هاا
نوچ
عکس بازتاب شده تهیونگ تو پشت قاب گوشی دوتا عکس متفاوت بید😂
سلام ..... خسته نباشید
شما میدونین برنامه ویلایو رو باید از کجا دانلود کنم؟
هرچی میگردم پیداش نمیکنم
مرسی از وب خوبتون💜😍
هاییی
از گوگل پلی
تو گوگل هم سرچ کنی میاره 
منم ورزن قدیمیشو تو پست ویلایو گذاشتم
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
اولن که با بنفش نی صورتیه😏
بدشم من خیلیم هوشم بالاص اصلم صخ نیص پیدا کردنش😏😹
فقد نمیخام پیدا کنم😏😹😐
حرف نباشه بنفشه پرپلللل پورااااا 😎🚬
اره اره تو نوه ممتاز منی مطمئنم که فقط دلت نمیخواد وگرنه سه سوته پیدا میکردی😂
🐥Jimin sheee
نمد یهو متن پایینو میخوندم ب چشم اومد اون دوتایی و گفتم ولی خوب در هر صورت ... هیچی دیگه بیخیال
😂😂 تلاش خوبی بود نا امید نشو
ای بابا سر درد گرفتم این چه سرگرمی بود دادی به ما😵😂پیدا نکردم🤐خسته ام نباشم... 🤣🤩💓
😂😂😂😂 معلومه ازون موقع داشتی میگشتی خسته نباشی😂
همتون برین کنار ایشون جاست بچه خودمه😂💜
انقد امروز کار انجام دادم دارم میمیرم فردا هم امتحان شیمی دارم 🙂
اما هیچی باعت نمیشه تولد بچمو فراموش کنم
مطلطلنطلنطانطانطنانگطاازتبتزتزتزرتتر
قربون اون خندش برم
من عاشق وقتیم که میخنده واییییی خنده اش خیلیییی قشنگههههههههه😭💜💜💜
خو دیه من برم تا دیوونتون نکردم🤧🤧🤧🤧
بریددددددد کنااااررر
ماددرررر اوپااااااااااااا بیا بخل خودم
ایشالله که خوب میدی
مادر اوپا منو احساساتی نکن 🚬🤧
خدااا نکنه
:") 
موفق باشی! خوب امتحان بده سربلند برگردی
سلااااااااااامممممممممممم جیسوگگگگگگگگ جونمممممم
خوبیییییییی ؟؟؟
آخی تولد تهیونگ اوپامون بسیییییی چوکاهههههه
با ساناشی تولدش تو یک روزههه *_*
جیسوگ جونم یه چی بگم بهم یاد میدی ؟؟؟
چوکاااههههه

عه چینچا؟؟؟ تولد اونم مبارککککک

بوگووو اگه سکرت نباشه یادت میدم💙😂

اینه؟
افقی ردیف چهارده پنجمی
و افقی ردیف نوزده سومی؟
حیف که نیم ساعت گذشته☹️
من هفت پستو دیدم😑☹️
دنگ
ته میکروفون توی عکسا فرق دارن😂
ولی واقعا جواب خیلی خوبی بود🔥
🐥Jimin sheee
ولییی تودد ته ته فضاییی و بست فرند جیمین و جونی اوپای جیسوک مبارککککککککک🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
همیشه شاد و خندون باشه و تو زمان شادی و مشکلاتش هیچوقت تنها نباشه و باشن کسایی و بتونه تو مواقع سختی بهشون تکیه کنه
امیدوارم روز به روز شادتر و بهتر زندگی کنه
نلتپنملتپنترلمنترلنمتلت 😭😭😭😭😭😭😭😭
ایشالله به حق همین شبهای عزیز کریسمس!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تولد جونی اوپاتون مبارک جیسوگ ****😒💜ایشالله لایو های بیشتری ازش نصیب شما بشه(تولد تو نبود ک ایح)،همیشههه شاد و شنگول و شیطوون باشه و دوست جیمینم بمونه🥺تنش سلامت باشه و همینطور ک هست بمونه🤧😇🥳

چرا اینجا نمیتونم لینک بزارم🤔
https://s17.picofile.com/file/8419363792/20201229_185055.jpg

https://s16.picofile.com/file/8419363800/20201229_185015.jpg
🧐خیلی طول نکشید البته اگ درست باشه،فک نکنم درست باشه شایدم باشه,هست؟بیشتر برای اینک ببنیم هست یا ن کامنت گذاشتم😐😐
تولد تهیونگ چیکار میکنن؟باید چیکار کنم؟😱
چرا هیچی ندارم بگم اه😬آقاا مبارک باشه دیگ مبااارک مبااارک تولدش مبارککک🥺😭
من لایو دوست دارم کلن،لایو خاصی مدنظرم نیس
صحنه از تهیونگ؟🤔سره کله بلک سوان همه اعضا برام خیلی خاصن سو دیس،دیگ یجای دیگ بود ک به جیسوگ گفته بودم😒دیگه عام سره همین لایو جاهایی ک تهیونگ شبیه جیسوگ شده بود(دیگ میدونه کدوم عکسا)😍خیلی دوسش داشتم،خنده هاش خیلی معصومانه و از ته دل بود
ازش انگیزه شیطنت و شاد بودن میگیرم واقعن،اصا تهیونگ میبنم کودک درونم ب خودیه خود فعال میشه😐
و آره همین.
خدااااااااا از دهنت بشنوههه موبینا **** 
ایشالله


دنگ
دو عکس متفاوت تو دو زمان متفاوته . اگه توجه کنی تو یکیش اون حاشیه سفید در از پشت پس کله تهیونگ یکم بیرونه ولی تو این یکی نوپ 😂

که نیست😂

من چیکار میکنم؟ پس فردا امتحان ترم دارم اما دیگه هرچه باداباد😂

بله میدونم -.- 
اوفففف ارههه بزار نگم کدوم ... تریهاریهارهرادس

😂😂😂😂😂

هعی
ولی بیگ هیت باید منو به عنوان طراح سوالای ران استخدام کنه
اگه طراح سوال زنگ هنر قسمت ۱۱۳ ران میبودم اعضا تا شب باید مینشستن جوابو پیدا کنن!😎🚬
🐥Jimin sheee
من شرکت نمیکنمممم 😁
چون ننمیخوام نیم ساعتتت زوم جونی اوپات باشمممممم کهههههه
اوووووووووووو جیمین شههههههههه
یه بوس و بغل طلبتتت 
یو آر ما سولمیت اند ریلی پاک فرند


همین الان تو وات برام فرستادی که
تو که نمیخواستی زوم باشی 😂



چون گناه داری بوسمو پس نمیگیرم 
سلام
برای تولدش لایو گذاشتن؟😭
هنو خبری نیس
سال پیشم سه روز بعد تولدش لایو تولد گذاشت😂
Donya army 💜
بیا برات بفرستم ببینی 😐😐😐
راستی کجا قراره برام بفرستی؟
نمیدونم چرا داشتم واتسمو چک میکردم 😂
خسته نباشی دمت گرم خیلی با عکست حال کردم
وایی من تهیونگ رو خیلی دوس دارم همه لایو ها و برنامه هاشم دوس دارم
تولدش مبارک 🎈🎆🎆🎇🎇🎉🎆🎂🎂🎂🎁🎁🎁
یورولکام 😎🚬
یسسسسسسسسسس💃🏻
من که هرکدوم از اعضا رو میبینم انرژی میگیرم.....
آخخخخخخ :") این که اصا شکی درش نیس
جیسوگ جونم
افرین
واقعا حوصلت زیاده
دوست دارمممممممممممم
منم عاشق این لایومممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍
حوصله و علاقه به لایو😂
لابی.....
آقا پیدا کردم
یکی اون گوشی
یکی هم تو ردیف آخر عکس چهارم و هشتم
دنگ 
دنگ😂
هرردو غلطه
اون ردیف اخری نگاه و لب و اون وسیله ای که پشتشه متفاوته
melika.army 1234
برین کنار زخمی نشین😎😂
https://uupload.ir/files/8ibv_hpd_tae_from_jis_for_site_1.jpg
وای من چه بیکار بودم؟😐😂
تنها کسییییی که تا الان جواب درست داده 😂
باورم نمیشه چطوری دیدی؟! به خودت افتخار کن ملیکا شی!!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

بیکارتر از منی که این عکسو درست کردم نیستی😂
ꜱᴜ _ ɢᴀ⁷
تولدش خیلی مبارککککککککک😍😍😍😍😍

تهیونگ خیلی انگیزه داده...
صداششششششش
من صحنه هایی رو دوست دارم که تو کنسرت ها چشماشو بزرگ میکنه و ابرو هاشو بالا میبره(چه دقیق/=)
عکس رو نتونستم اون مدلی پیدا کنم/=
بکمبکنوذبمنذبمنبمنبنمبنن


قشنگگگگ فهمیدم کدومو میگی
دوست من نزدیک بود با این حرکت ته توی سینگولاریتی عاشقش بشه و منو زخمی کنه😂
فک کنم دوتا عکس تکراری رو پیدا کردم
دوتا عکس از گوشیش گذاشتی؟؟
عحب حوصله ای دارم من 😐😂
دنگ 😂
تونی که دستاش رو باز کرده؟؟؟؟؟
افقی ردیف ۱۰ از پایین عمودی اولی از راست
و
افقی ردیف ۹ از بالا عمودی چهارمی از چپ
دنگ
اگه توجه کنی تو اون اولیه شلوارش و یکم از دست چپش افتاده و دست راستش هم پشت میکروفونه
در صورتی که اونیکی شلوار و دست چپ نیوفتاده و دست راستش هم از گوشه میکروفون بیرون زده😂
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
جفتشو پیدا کردم
https://uupload.ir/files/a3uj_۲۰۲۰-۱۲-۲۹_۱۸.۵۳.۵۲.jpg
دنگ 
دنگ
هردوش غلطه
اونی که با مشکی مشخص کردی تو یکیش میکروفون چسبیده به صورت ته اون یکی نوپ
اونی که با بنفش مشخص کردی تو یکیش عکس ته تو قاب گوشیش افتاده و تو اونیکی نوپ
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
یکیشو پیدا نمودم
واییییییی😍😍😍😍😍😍😭😭😭باورم نمیشه تولدشه 💓💓💓🤩🤩🤩🤩تولدت مبارک تهیونگیییییی💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💜وایی 216 تااا😵😯😂😂
لنکلنوبماماپمفپ یههههه

😂😂😂
https://uupload.ir/files/5da_screenshot_۲۰۲۰۱۲۲۹_۱۸۳۳۵۶.jpg

پیدا کردممممم👆👆👆👆

🥳🥳🥳🥳🥳🥳👀👀👀👀🤩🤩🤩😂😂😂
غلطه
تو یکیش عکس ته تو گوشیش افتاده تو اون یکی نه😂
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
نونا تولدش مبارک
کمنیخلنیملتیخلتقهخلتهخنلت
Donya army 💜
من پیدا کردممممممه هولاااااا🥳🥳🥳🥳😂😂😂😂😂
آره آره باشه😂
مبارکههه🥳🥳🥳🥳

تا بگردممم👀👀👀
همه عکسا یکین کههه🤲🇮🇷
فایتینگگ😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.